LOLquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:48 schreef MaleDuck het volgende:
wow dit topic word een hit... zo'n TT is op fok een garantie voor veel views
of je helpt mij hier gewoon meequote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd ik heb echt totaal niets te doen vandaag. de fabriek ligt plat. meh..
nou ja , dan maar kijken of ik Friday12 kan verbeteren qua aantal posts. Hij is nl de nieuwe Tong80 volgens de stats
Nee dank je...quote:
hahaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:48 schreef MaleDuck het volgende:
wow dit topic word een hit... zo'n TT is op fok een garantie voor veel views
je zei ik ben weer single gister ofzoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dussss? Ik snap je nog steeds niet en ik hoef je ook niet meer te snappen
zelfs een blondje kan 1 bij 1 optellen hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
deb ik ben er van overtuigd dat je geen dom blondje bent, want je hebt goed doorgenummerd!!!![]()
wat bedoel je ? waar heb je hulp mee nodig ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
of je helpt mij hier gewoon mee
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd ik heb echt totaal niets te doen vandaag. de fabriek ligt plat. meh..
nou ja , dan maar kijken of ik Friday12 kan verbeteren qua aantal posts. Hij is nl de nieuwe Tong80 volgens de stats
alles, het is teveel hier om alleen te doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat bedoel je ? waar heb je hulp mee nodig ?
nou als je een pc langs brengt zou ik hem best uit mekaar kunnen schroevenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
alles, het is teveel hier om alleen te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |