heerlijk, als je de volgende keer weer hier bent mag je hem wel gebruikenquote:
Why?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:35 schreef Runx het volgende:
[..]
neuh moos heeft het me persoonlijk overhandigd
en debbie is stom![]()
apenheulquote:Op maandag 23 februari 2009 13:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol
jongens wat is een leuke dierentuin voor een date?
Ik pas welquote:Op maandag 23 februari 2009 13:41 schreef Runx het volgende:
[..]
heerlijk, als je de volgende keer weer hier bent mag je hem wel gebruiken, je moet hem wel schoon maken na de tijd
![]()
oudehands? of die in arnhemquote:Op maandag 23 februari 2009 13:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol
jongens wat is een leuke dierentuin voor een date?
omdat jij mijn opgestuurde schaap niet waardeertquote:
hij doet het slim nu was het geen reet te doen thuis maar toch beter dan op je werkquote:Op maandag 23 februari 2009 13:37 schreef tripack het volgende:
wtf een collega komt nu gewoon pas binnenlopen
dan ga ik wel even scheiden van me opblaasbare schaap , en dan trouw jij met hem voor even hebben jullie seks en dan scheid je weer van haar en dan trouw ik weer met haar capisequote:Op maandag 23 februari 2009 13:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik pas wel
Geen seks voor het huwelijk he
die benen zitten toch maar in de wegquote:
dat kan heul nietquote:Op maandag 23 februari 2009 13:45 schreef Runx het volgende:
[..]
dan ga ik wel even scheiden van me opblaasbare schaap , en dan trouw jij met hem voor even hebben jullie seks en dan scheid je weer van haar en dan trouw ik weer met haar capise
everybody happy
Zelf heb ik meer iets met waterdieren. je hebt een dierentuin met daarbij een 'aqaurium' (nooit geweest overgens)quote:
van die reclame, van de gouden gids..dat dat raam aan het barsten is en dat die haai eraan komt ?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zelf heb ik meer iets met waterdieren. je hebt een dierentuin met daarbij een 'aqaurium' (nooit geweest overgens)
jouw edit is correctquote:Op maandag 23 februari 2009 13:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zelf heb ik meer iets met waterdieren. je hebt een dierentuin met daarbij een 'aqaurium' (nooit geweest overgens)
Edit: Burger zoo volgens mij
Geen idee, ik mag geen reclames kijken van me moederquote:Op maandag 23 februari 2009 13:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
van die reclame, van de gouden gids..dat dat raam aan het barsten is en dat die haai eraan komt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |