naja, titel zegt het al. ik ben gewoon bang om iets kwijt te raken.
Dit was vroeger nog niet, had er nooit last van. was even doorbijten en dan weer doorgaan.
maar sinds de laatste tijd is alles erger geworden en heb m`n emoties ook minder onder controle.
ik heb nu sinds ruim 5 maanden weer een vriendin en ben heel gelukkig. maar we zijn 1 keer een week uit elkaar geweest omdat ik te veel problemen had.
ik heb vroeger heel veel meegemaakt en dat speelt nu ook nog steeds mee.
vroeger is alles van me afgepakt wat ik liefhad, en sinds dat het een keer uit was tussen haar en mij ben ik bang ervoor om haar weer te verliezen.
ben gistere in tranen uitgebarsten omdat ik me klote voelde over zaterdagavond toen ik een agressieaanval kreeg door allemaal geduw.
dat was iets wat ik niet wilde dat zij meemaakte omdat ik bang ben dat het haar afschrikt.
ik heb haar nog steeds niet alles verteld, dat wil ik wel, maar ben gewoon bang dat zij ervan schrikt en bij me weggaat.
heb zelf ook al gedacht om naar een psycholoog te gaan om het misschien allemaal wat op te helderen, maar denk kom eerst maar even hierheen.
hoop dat het in grote lijnen een beetje duidelijk is.
maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
zit vandaag op m`n werk, maar merk gewoon dat het niet gaat.
voel me gewoon te klote
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.