LOLquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:48 schreef MaleDuck het volgende:
wow dit topic word een hit... zo'n TT is op fok een garantie voor veel views
of je helpt mij hier gewoon meequote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd ik heb echt totaal niets te doen vandaag. de fabriek ligt plat. meh..
nou ja , dan maar kijken of ik Friday12 kan verbeteren qua aantal posts. Hij is nl de nieuwe Tong80 volgens de stats
Nee dank je...quote:
hahaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:48 schreef MaleDuck het volgende:
wow dit topic word een hit... zo'n TT is op fok een garantie voor veel views
je zei ik ben weer single gister ofzoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dussss? Ik snap je nog steeds niet en ik hoef je ook niet meer te snappen
zelfs een blondje kan 1 bij 1 optellen hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
deb ik ben er van overtuigd dat je geen dom blondje bent, want je hebt goed doorgenummerd!!!![]()
wat bedoel je ? waar heb je hulp mee nodig ?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
of je helpt mij hier gewoon mee
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd ik heb echt totaal niets te doen vandaag. de fabriek ligt plat. meh..
nou ja , dan maar kijken of ik Friday12 kan verbeteren qua aantal posts. Hij is nl de nieuwe Tong80 volgens de stats
alles, het is teveel hier om alleen te doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat bedoel je ? waar heb je hulp mee nodig ?
nou als je een pc langs brengt zou ik hem best uit mekaar kunnen schroevenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
alles, het is teveel hier om alleen te doen
heldere ingeving van deb... wrs het enige waar ze aan kon denken toen ze de nieuwe TT verzon...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vroeg het ook niet aan jou![]()
Ik bedoelde meer: waarom neuken in de tt staat
Houdt ff je bek ja...ik heb veel foonquote:
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach..want wie vrolijk kijkt in de morgenquote:
dat komt omdat friday12 eindelijk tong80 heeft verslagen , maar toch op de 12e plaats staatquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb je vandaag nog niet anders zien doen dan dit:![]()
![]()
![]()
Komopwees eens vrolijk
doe es niet zo aggressiefquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Houdt ff je bek ja...ik heb veel foon
dat hoor jij helemaal niet!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach..want wie vrolijk kijkt in de morgen
die lacht de hele dag...jaaaaaaaaaaa die lacht de hele dag
Je zou het ook eens moeten proberenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heldere ingeving van deb... wrs het enige waar ze aan kon denken toen ze de nieuwe TT verzon...
waar het hart vol van is...
radio? wat is dat?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat hoor jij helemaal niet!
jij hebt "gay" sky radio
maar dat ben ik nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb je vandaag nog niet anders zien doen dan dit:![]()
![]()
![]()
Komopwees eens vrolijk
wat zeg jij dan? dat was eenmalig hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat hoor jij helemaal niet!
jij hebt "gay" sky radio
ik heb radio3 hier op staanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat zeg jij dan? dat was eenmalig hoor
Hmm waar doel je op deb? Zeggen waar het hart vol van is?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je zou het ook eens moeten proberen
meen je dat nou ?? of je bedoeld je hebt zelf muziek meegenomen ?quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat komt omdat friday12 eindelijk tong80 heeft verslagen , maar toch op de 12e plaats staat
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hmm waar doel je op deb? Zeggen waar het hart vol van is?
Nah niet hier... dan krijg ik weer een paar nieuwe bijnamen... ch....hond enzo...
Nou friday LL2 wil je vrolijk maken, dussuh ik zou zeggen doe haar een verzoekje, zodat ze je weer vrolijk kan maken!quote:
Neej neukenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hmm waar doel je op deb? Zeggen waar het hart vol van is?
Nah niet hier... dan krijg ik weer een paar nieuwe bijnamen... ch....hond enzo...
ja dat meen ik... nee geen eigen muziek... stilte...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
meen je dat nou ?? of je bedoeld je hebt zelf muziek meegenomen ?
ik heb voor de verandering maar eens juize fm eropquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb radio3 hier op staan
ik ben een winnaar!
dan moet ze wel reizen en dat doet ze toch nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou friday LL2 wil je vrolijk maken, dussuh ik zou zeggen doe haar een verzoekje, zodat ze je weer vrolijk kan maken!
slaap is voor homo'squote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bijna geen slaap gehad [ afbeelding ]
hier ook anders stoort het teveel met telefoon enzo *zucht*quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dat meen ik... nee geen eigen muziek... stilte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |