ja wie mist ons nou niequote:Op woensdag 25 februari 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
HaaiNa 3 dagen carnaval miste ik jullie
ik nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb lang weekend aankomend weekend
God wat een kut leven heb jijquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik nietmoet zaterdag ook nog werken... zondag om kwart over 8 aanwezig zijn bij voetbal... en om 10.00 uur al voetballen.. bijna 2 uur van tevoren aanwezig zijn, terwijl het gvd 10 min. rijden is
ga es doodquote:
Ja wist je dat nietquote:
fok je naked?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
Even aankleden, dan nog een kopje koffie en een peuk en daarna naar het CWI..
Uitkering aanvragen
Neej want dan heb ik ook niets aan lang weekendquote:
Ja hoor, heb me gedragen..quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:15 schreef tripack het volgende:
[..]
ja wie mist ons nou nie![]()
alweer een beetje nuchter?
Gail hequote:
zij is gewoon zo fantastisch.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:10 schreef tripack het volgende:
[..]crazy lacht
![]()
soms kunnen vriendinnetjes zo lief zij he?
Heb teruggelezen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:19 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zij is gewoon zo fantastisch.
elke meid met wie ik ooit heb gehad was allang bij me weg.
en zelfs nu krijg ik nog smsjes met "for ever yours"
geeft me gewoon zo een geweldig gevoel.
precies de steun die ik nu nodig heb.
dat is mij een keer overkomen, alleen dan andersom.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
vooral als ze nog liggen te pitten als je hebt afgesproken![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:19 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zij is gewoon zo fantastisch.
elke meid met wie ik ooit heb gehad was allang bij me weg.
en zelfs nu krijg ik nog smsjes met "for ever yours"
geeft me gewoon zo een geweldig gevoel.
precies de steun die ik nu nodig heb.
mja ik heb vroeger ook aan de pillen gezeten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb teruggelezen...
Sterkte ermee.
Ik ben de vriendin geweest in een vergelijkbare situatie..
Mijn ventje was geholpen met medicijnen en dus zo van zijn aanvallen af.
Hoop dat het voor jou ook zo werkt
pics of het is niet gebeurtquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja hoor, heb me gedragen..
(lees: niet in maastricht uitgeweest dus de BOB geweeest)
[..]
Gail he
Ow DAT herrinnert me eraan dat ik nu wel een cam heb
zondag gekregen van mn schoonpa
alvast voor mn verjaardag (over 3 maanden)
5 megapixels
ik hoop hetquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
een blijvertje dus
owja... volgende maand 5 jaar met mijn meisje
Mn vent en ik zijn dit jaar 15 jaar samenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
een blijvertje dus
owja... volgende maand 5 jaar met mijn meisje
mn vriend zei dat ook..quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:23 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja ik heb vroeger ook aan de pillen gezeten.
en heb ik nu helemaal geen zin meer in
maarja, komt allemaal wel goed
Ben nu al aangekleedquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:24 schreef tripack het volgende:
[..]
pics of het is niet gebeurt
aangezien je ook een nieuwe cam hebt![]()
Ik heb ook leuke smsjesquote:
Mogguh tallyquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke smsjes
Ennuh... Deze week ook lang weekend.. En dan volgende week ook.. en de week er op ook..
Ja echt die sms'jesquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke smsjes
Ennuh... Deze week ook lang weekend.. En dan volgende week ook.. en de week er op ook..
Wel gezelligquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ook goeie morgen LL
Hoe was carnaval
schop um!quote:
mogen ook foto's van gemaakt wordenquote:
met wie allemaal?quote:
Goedemorgen Moosquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mogguh tally
Eindelijk je psp al binnen?
Nee ik niet altijd.. Maar om de week.. Normaal werk ik 5 dagen.. Om de week 4 dagen sinds december..quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja echt die sms'jes
Ik heb ook altijd lang weekend, maar nu toevallig extra lang
mja het is bij mij al jaren niet meer misgegaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vriend zei dat ook..
zegt nu: beter 1 pil per dag dan dat ik ooit het risico loop jou aan te vallen...
whehehe komen wel hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:30 schreef tripack het volgende:
[..]
mogen ook foto's van gemaakt worden![]()
[..]
met wie allemaal?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:30 schreef Tally het volgende:
Nee ik niet altijd.. Maar om de week.. Normaal werk ik 5 dagen.. Om de week 4 dagen sinds december..
Maar ik kon vorige week geen vrij nemen dus daarom deze week. En volgend weekend gaan we naar Parijs dus vrijdag en maandag vrij
Halve dag vrij, ga naar een vriend die stage loopt ergens maar heb geen zin om in de file te staan op de A1quote:
Verzonnen vriend natuurlijk hequote:Op woensdag 25 februari 2009 10:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Halve dag vrij, ga naar een vriend die stage loopt ergens maar heb geen zin om in de file te staan op de A1
kijken bij een stage... wat voor bijzondere stage is dat dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Halve dag vrij, ga naar een vriend die stage loopt ergens maar heb geen zin om in de file te staan op de A1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |