Pwndquote:Jos staat in de supermarkt aan te schuiven met achter hem een knappe blondine. Wanneer hij zich omdraait, glimlacht deze naar hem en steekt haar hand als begroeting op. Hij is verbaasd en vraagt aan haar of zij hem misschien ergens van kent. Zij zegt hierop stilletjes tegen hem:
"Jij bent waarschijnlijk de vader van één van mijn kinderen."
Jos schrikt hiervan en begint diep na te denken... Plots denkt hij terug aan lang geleden, aan de eerste en enige keer dat hij vreemd gegaan is. Hij vraagt aan de blondine:
"Ben jij die blondine die ik op mijn vrijgezellenavond gepakt heb op de biljarttafel, terwijl al mijn maten ons stonden aan te moedigen terwijl jouw vriendin mij geselde met een natte seldery en een komkommer in mijn achterwerk duwde?"
Waarop de vrouw verschrikt antwoordt:
"Jos, ik ben gewoon de lerares Nederlands van jouw dochter."
*doet emmertje pakken*quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:44 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dit heb ik op haar hyves gezet
[..]
Dat dacht ik dus ook nu netquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat het een meisje is..
Vrijdag laatste werkdag gehadquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maaruh las ik nou CWI... watskebeurt?
Vooral als het ziekenhuis geen bedden heeft en je dus gewoon naar huis stuurt met het advies zelf de darmen dan maar terug in zn buik te duwenquote:
quote:
das alleen als je geen zadel hebtquote:
quote:
whehehequote:
slijmbalquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:44 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dit heb ik op haar hyves gezet
[..]
Lijkt mij ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow dan moet ik er maar eens mee stoppen...
Ohja dat was umquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das alleen als je geen zadel hebt
Dus nu krijgen we van jou geen lunchoverzicht meer...quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook nu net
[..]
Vrijdag laatste werkdag gehad
[..]
Vooral als het ziekenhuis geen bedden heeft en je dus gewoon naar huis stuurt met het advies zelf de darmen dan maar terug in zn buik te duwen
Die zaten dus in zn zakje
gebeurde ongeveer 4 keer per dag (iedere keer als ie poepte of andere druk zette) en dat was dus echt kut..
Ziekenhuis gek gemaakt en toen hebben ze hem maar op de afdeling voor te vroeg geboren kindjes geplaatst..
Operatie stelt niets voor, doen ze er ongeveer 50 per week van
Na een dagje mocht ie al mee naar huis
ben blij dat ik wel een zadel heb....quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das alleen als je geen zadel hebt
Echt ziekenhuizen en kleine kinderenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
Vooral als het ziekenhuis geen bedden heeft en je dus gewoon naar huis stuurt met het advies zelf de darmen dan maar terug in zn buik te duwen
Die zaten dus in zn zakje
gebeurde ongeveer 4 keer per dag (iedere keer als ie poepte of andere druk zette) en dat was dus echt kut..
Ziekenhuis gek gemaakt en toen hebben ze hem maar op de afdeling voor te vroeg geboren kindjes geplaatst..
Operatie stelt niets voor, doen ze er ongeveer 50 per week van
Na een dagje mocht ie al mee naar huis
Helaas nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus nu krijgen we van jou geen lunchoverzicht meer...![]()
maar al wat nieuws op het oog?
hey moos,quote:
quote:
hahaquote:
Ik zeg je gewoon graag gedagquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hey moos,
kerel net ook al gewoon op mij reageren
ik ookquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik heb een fiets gekocht hoor
als het straks weer lekkerder weer wordt ga ik fietsen
Zozoquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik heb een fiets gekocht hoor
als het straks weer lekkerder weer wordt ga ik fietsen
Je wattesquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:51 schreef Friday12 het volgende:
veeels te snel![]()
kunnen mijn hersens niet aan
Ik doe er ongeveer 5 min over met de autoquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ookdat zijn althans mijn voornemens.. die 10 min met de auto zijn ook wel heel relaxed moet ik zeggen
Ik denk dat ik maar gewoon met de auto gaquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ookdat zijn althans mijn voornemens.. die 10 min met de auto zijn ook wel heel relaxed moet ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |