quote:
Hehehe. Nee serieus. Hoeveel meter loop je meestal achter je man aan?quote:Op zondag 22 februari 2009 09:06 schreef bentham het volgende:
Ik ben een vrouw en ik zeg...FOK! de mannengehalte hier!!
Ligt eraan hoe lang het touwtje is.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:09 schreef balaguer222 het volgende:
[..]
[..]
Hehehe. Nee serieus. Hoeveel meter loop je meestal achter je man aan?
Post eens een foto van je tietenquote:Ik ben een vrouw
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:15 schreef Harajuku. het volgende:
Echt weer wat een vrouw om hierover te gaan janken
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:06 schreef bentham het volgende:
En tot overmaat van ramp is het ook nog eens zo dat de reacties van (veel) vrouwelijke users voornamelijk zijn gericht op het kunnen overtreffen van reacties van een man. (of gewoon simpelweg de mannen hier naäpen![]()
Manwijf!quote:Op zondag 22 februari 2009 09:15 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is nou ook echt een mannelijke uitspraak...janken...quote:Op zondag 22 februari 2009 09:15 schreef Harajuku. het volgende:
En voor ons zeuren. Bij voorkeur om totaal onbelangrijke zaken in het leven.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:17 schreef bentham het volgende:
[..]
Dat is nou ook echt een mannelijke uitspraak...janken...
Janken betekent voor mij tranen over je wangen....
Hetgeen dan weer typisch vrouwelijk is.... janken.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:18 schreef vosss het volgende:
[..]
En voor ons zeuren. Bij voorkeur om totaal onbelangrijke zaken in het leven.
Godsklere, wat ben ik blij dat jij mijn vriendin niet bentquote:Op zondag 22 februari 2009 09:23 schreef bentham het volgende:
Hebben jullie er weleen bij stil gestaan dat veel mannen (voor jullie definitie) janken, maar dat wij zo sterk zijn dat we er niet over hoeven te zeuren en makkelijk overheen kunnen stappen?
Wij vrouwen (niet generaliserend bedoeld) hebben geen eigen woordenboek nodig om het leven te kunnen bevatten...
boehoequote:Op zondag 22 februari 2009 09:23 schreef bentham het volgende:
Hebben jullie er weleen bij stil gestaan dat veel mannen (voor jullie definitie) janken, maar dat wij zo sterk zijn dat we er niet over hoeven te zeuren en makkelijk overheen kunnen stappen?
Wij vrouwen (niet generaliserend bedoeld) hebben geen eigen woordenboek nodig om het leven te kunnen bevatten...
Hahahahahahah 'zo sterk zijn en makkelijk overheen kunnen stappen'quote:Op zondag 22 februari 2009 09:23 schreef bentham het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:17 schreef bentham het volgende:
[..]
Dat is nou ook echt een mannelijke uitspraak...janken...
Janken betekent voor mij tranen over je wangen....
Okay, je zit niet te janken. Je zit gewoon maar wat te zeiken.quote:En tot overmaat van ramp is het ook nog eens zo dat de reacties van (veel) vrouwelijke users voornamelijk zijn gericht op het kunnen overtreffen van reacties van een man. (of gewoon simpelweg de mannen hier naäpen
Kan hier dan wel weer om lachen..quote:Op zondag 22 februari 2009 09:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Godsklere, wat ben ik blij dat jij mijn vriendin niet bent!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |