quote:
Hehehe. Nee serieus. Hoeveel meter loop je meestal achter je man aan?quote:Op zondag 22 februari 2009 09:06 schreef bentham het volgende:
Ik ben een vrouw en ik zeg...FOK! de mannengehalte hier!!
Ligt eraan hoe lang het touwtje is.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:09 schreef balaguer222 het volgende:
[..]
[..]
Hehehe. Nee serieus. Hoeveel meter loop je meestal achter je man aan?
Post eens een foto van je tietenquote:Ik ben een vrouw
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:15 schreef Harajuku. het volgende:
Echt weer wat een vrouw om hierover te gaan janken
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:06 schreef bentham het volgende:
En tot overmaat van ramp is het ook nog eens zo dat de reacties van (veel) vrouwelijke users voornamelijk zijn gericht op het kunnen overtreffen van reacties van een man. (of gewoon simpelweg de mannen hier naäpen![]()
Manwijf!quote:Op zondag 22 februari 2009 09:15 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is nou ook echt een mannelijke uitspraak...janken...quote:Op zondag 22 februari 2009 09:15 schreef Harajuku. het volgende:
En voor ons zeuren. Bij voorkeur om totaal onbelangrijke zaken in het leven.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:17 schreef bentham het volgende:
[..]
Dat is nou ook echt een mannelijke uitspraak...janken...
Janken betekent voor mij tranen over je wangen....
Hetgeen dan weer typisch vrouwelijk is.... janken.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:18 schreef vosss het volgende:
[..]
En voor ons zeuren. Bij voorkeur om totaal onbelangrijke zaken in het leven.
Godsklere, wat ben ik blij dat jij mijn vriendin niet bentquote:Op zondag 22 februari 2009 09:23 schreef bentham het volgende:
Hebben jullie er weleen bij stil gestaan dat veel mannen (voor jullie definitie) janken, maar dat wij zo sterk zijn dat we er niet over hoeven te zeuren en makkelijk overheen kunnen stappen?
Wij vrouwen (niet generaliserend bedoeld) hebben geen eigen woordenboek nodig om het leven te kunnen bevatten...
boehoequote:Op zondag 22 februari 2009 09:23 schreef bentham het volgende:
Hebben jullie er weleen bij stil gestaan dat veel mannen (voor jullie definitie) janken, maar dat wij zo sterk zijn dat we er niet over hoeven te zeuren en makkelijk overheen kunnen stappen?
Wij vrouwen (niet generaliserend bedoeld) hebben geen eigen woordenboek nodig om het leven te kunnen bevatten...
Hahahahahahah 'zo sterk zijn en makkelijk overheen kunnen stappen'quote:Op zondag 22 februari 2009 09:23 schreef bentham het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:17 schreef bentham het volgende:
[..]
Dat is nou ook echt een mannelijke uitspraak...janken...
Janken betekent voor mij tranen over je wangen....
Okay, je zit niet te janken. Je zit gewoon maar wat te zeiken.quote:En tot overmaat van ramp is het ook nog eens zo dat de reacties van (veel) vrouwelijke users voornamelijk zijn gericht op het kunnen overtreffen van reacties van een man. (of gewoon simpelweg de mannen hier naäpen
Kan hier dan wel weer om lachen..quote:Op zondag 22 februari 2009 09:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Godsklere, wat ben ik blij dat jij mijn vriendin niet bent!
/carequote:Op zondag 22 februari 2009 09:29 schreef bentham het volgende:
[..]
Kan hier dan wel weer om lachen..![]()
Oww jah..ik vind wel dat mannen (overwegend) meer humor hebben..
Kappen nou met dat gejank!quote:Oww jah..ik vind wel dat mannen (overwegend) meer humor hebben..
die zeikwijven altijdquote:Op zondag 22 februari 2009 09:15 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie kunnen verdomme geeneens een woordenboek opstellen, elke dag denk je ergens anders over als de dag ervoor. En jullie sterk? Het gemiddelde vrouwtje raakt al in een crisis zodra na twee dagen haar salaris op is, ze geen chocola meer heeft, of ze ongesteld is. En is dat niet zo, zit ze niet lekker in d'r vel en wil aandacht. Zonder aandacht stellen de meeste vrouwen meteen niets meer voor.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:23 schreef bentham het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:31 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Jullie kunnen verdomme geeneens een woordenboek opstellen, elke dag denk je ergens anders over als de dag ervoor. En jullie sterk? Het gemiddelde vrouwtje raakt al in een crisis zodra na twee dagen haar salaris op is, ze geen chocola meer heeft, of ze ongesteld is. En is dat niet zo, zit ze niet lekker in d'r vel en wil aandacht. Zonder aandacht stellen de meeste vrouwen meteen niets meer voor.
Alle vrouwen zijn eigenlijk gewoon... sja. dat dus.
jawelquote:Op zondag 22 februari 2009 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Eh Hpzone... je gaat hier toch niet meer dan 2 zinnen aan besteden per post he. Je bent toch geen wijf dat je 50 woorden nodig hebt voor iets wat in 5 ook kan?
Vragen naar de bekende weg, ook zo'n typisch vrouwelijk jank-trekjequote:Op zondag 22 februari 2009 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Je bent toch geen wijf dat je 50 woorden nodig hebt voor iets wat in 5 ook kan?
Oww jah...kom ik op mijn volgende vraag...waarom zijn er toch (veel) mannen die roepen dat alle vrouwen hoeren zijn?quote:Op zondag 22 februari 2009 09:31 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Jullie kunnen verdomme geeneens een woordenboek opstellen, elke dag denk je ergens anders over als de dag ervoor. En jullie sterk? Het gemiddelde vrouwtje raakt al in een crisis zodra na twee dagen haar salaris op is, ze geen chocola meer heeft, of ze ongesteld is. En is dat niet zo, zit ze niet lekker in d'r vel en wil aandacht. Zonder aandacht stellen de meeste vrouwen meteen niets meer voor.
Alle vrouwen zijn eigenlijk gewoon... sja. dat dus.
Maar nu ontopic. PICS van je tieten, zusje, etc. NU.![]()
![]()
Alle vrouwen zijn hoeren. Jullie ruilen seks tegen middelen (geld, aandacht, een 'relatie'). Als jullie geen vagina's hadden waren jullie nergens goed voor.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:39 schreef bentham het volgende:
[..]
Oww jah...kom ik op mijn volgende vraag...waarom zijn er toch (veel) mannen die roepen dat alle vrouwen hoeren zijn?
Kunnen jullie de waarheid niet aan en niet inzien dat jullie onze slaven zijn?
Weet je hoe dat randje vet rond een vagina heet?quote:Op zondag 22 februari 2009 09:40 schreef balaguer222 het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren. Jullie ruilen seks tegen middelen (geld, aandacht, een 'relatie'). Als jullie geen vagina's hadden waren jullie nergens goed voor.
OMG! Domme hoer! Wij slaven van vrouwen, het moet niet gekker wordenquote:Kunnen jullie de waarheid niet aan en niet inzien dat jullie onze slaven zijn?
Omdat jullie dat ook zijn? Kom op zeg. Oh, en dat tweede is maar een illusie.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:39 schreef bentham het volgende:
[..]
Oww jah...kom ik op mijn volgende vraag...waarom zijn er toch (veel) mannen die roepen dat alle vrouwen hoeren zijn?
Kunnen jullie de waarheid niet aan en niet inzien dat jullie onze slaven zijn?
Beste Penis en/of Lul,quote:Op zondag 22 februari 2009 09:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet je hoe dat randje vet rond een vagina heet?
Vrouw.....
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Beste Penis en/of Lul,
Nadat we Uw verzoek doorgenomen hebben en de door U aangevoerde argumenten in overweging hebben genomen, heeft het managementteam besloten Uw verzoek te weigeren, en wel om de volgende redenen:
* U werkt geen 8 uren achter elkaar;
* Na korte periodes van arbeid valt U tijdens werktijd in slaap;
* U volgt niet altijd de orders van het managementteam op;
* U blijft niet altijd op Uw toegewezen plek, maar bezoekt ook vaak andere plaatsen;
* U neemt geen initiatief; er moet druk op U uitgeoefend worden en U moet gestimuleerd worden om aan het werk te gaan;
* Aan het eind van Uw dienst laat U Uw werkplek altijd erg rommelig achter;
* U houdt zich niet altijd aan de veiligheidsmaatregelen, zoals bijvoorbeeld het dragen van beschermende kleding;
* Ruim voor Uw 65e gaat U al met pensioen;
* U bent vrijwel nooit in staat om dubbele diensten te draaien;
* U verlaat soms Uw toegewezen plek, voordat U Uw werk voor die dag af heeft;
* En als laatste reden willen we U erop wijzen, dat U bij het binnengaan en bij het vertrek van Uw werkplaats constant wordt gezien met het dragen van twee verdacht uitziende zakken.
Met vriendelijke groet,
Fann
Haaaahaaaaa, een doorstuurmail onder semi-grappige huisvrouwen. Welkom in 1995.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Beste Penis en/of Lul,
Nadat we Uw verzoek doorgenomen hebben en de door U aangevoerde argumenten in overweging hebben genomen, heeft het managementteam besloten Uw verzoek te weigeren, en wel om de volgende redenen:
* U blijft niet altijd op Uw toegewezen plek, maar bezoekt ook vaak andere plaatsen;
* U neemt geen initiatief; er moet druk op U uitgeoefend worden en U moet gestimuleerd worden om aan het werk te gaan;
* U houdt zich niet altijd aan de veiligheidsmaatregelen, zoals bijvoorbeeld het dragen van beschermende kleding;
* En als laatste reden willen we U erop wijzen, dat U bij het binnengaan en bij het vertrek van Uw werkplaats constant wordt gezien met het dragen van twee verdacht uitziende zakken.
Met vriendelijke groet,
Fann
Hihihihi.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Beste Penis en/of Lul,
Met vriendelijke groet,
Fann
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owwwwwww dit is helemaal te triest voor woorden!!quote:Op zondag 22 februari 2009 09:50 schreef Ladidadida het volgende:
Wat een feministisch kuttopic
Door mensen als TS schaam ik me ervoor vrouw te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |