En ja hoor, je kon er op wedden. Beetje overbodig aangezien ze precies hetzelfde verhaal hebben als die eerste overlevende.quote:Twee van de drie meiden van Halal zaten in het neergestorte vliegtuig. Hajar en Esma doen hun verhaal.
Die was al heel snel in Boulevard aan tafel ook een van de meiden van Halal aan de telefoon, ook op de radio. Kennelijk heeft een aantal mensen het nodig een rondje media te doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:04 schreef Veerboot het volgende:
Jammer dat ze niet ook Henk Westbroek uitgenodigd hebben
Dat is exact hetzelfde als Albayrak die daar kwam zitten om te vertellen wat ze had gezienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kansloze gasten. Eén van de meiden van Halal die niet in het vliegtuig zat, zit ook in de uitzending. Wat doet ze daarVertellen hoe het is om niet in een verongelukt vliegtuig te zitten
Dan kunnen ze alle posters in dit topic ook uitnodigen. Gatverdamme wat een lijkenpikkerij
![]()
. Lekker profiteren van zoiets om zelf ff lekker in de spotlights te staan
![]()
.
De ouders van de choreografe ofzoiets van X-factor kwamen ook bij boulevard hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:30 schreef Suko het volgende:
[..]
Die was al heel snel in Boulevard aan tafel ook een van de meiden van Halal aan de telefoon, ook op de radio. Kennelijk heeft een aantal mensen het nodig een rondje media te doen.
Idd. Ik heb de nabestaanden van de negen verkeersdoden van afgelopen weekend nog in geen enkel programma gezien.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:06 schreef BasEnAad het volgende:
Allemaal huillie doen
Ongeluk is triest, maar kan gewoon gebeuren.
+1quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is exact hetzelfde als Albayrak die daar kwam zitten om te vertellen wat ze had gezien
terwijl ze niks had gezien. Sensatiejournalistiek.
Daar komt nog bij dat ik een ongelofelijke tyfushekel heb aan die gemutste mutsen.
inderdaad, je zou er iedere dag tegenaan moeten kijkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral door die bolle janksmoel. Die moeten ze echt niet in beeld brengen.
haar leven begint nog ???quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:34 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ik ga maar niet meer kijken.
Wiens leven en waar heb je het over?quote:
quote:
Ze willen liever het halve gejank van die mutsen aanhoren.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:59 schreef Toad het volgende:
Jammer dat de hulpverleners zo weinig aan bod kwamen. Niet alleen omdat Kim lief is, maar zij hadden een interessant en uniek verhaal.
En dan ook nog de hulpverlening bekritiserenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:07 schreef Superheld het volgende:
De hoeren van halal aan het woord laten ipv echte helden
Die hoer ging terug voor der laptop ipv te helpen![]()
Ja die heeft liever dat iedereen door elkaar gaat lopen rennen en in de lucht gaat schietenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dan ook nog de hulpverlening bekritiseren.
Idem hier.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:11 schreef Veerboot het volgende:
Ik heb alleen de laatste vijf minuten gezien, maar na drie woorden van één van die meiden van Halal ergerde ik me al zo gigantisch, dat ik blij ben dat ik de rest niet heb kunnen zien. Ondankbaar wijf
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:14 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja die heeft liever dat iedereen door elkaar gaat lopen rennen en in de lucht gaat schieten
Nee natuurlijk niet, als je ze om die reden niet mag eten verdien je ze ook niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:20 schreef Twerk het volgende:
De grote vraagt blijft natuurlijk of de bitterballen voor en na de uitzending bij P&W wel halal zijn.
Nee inderdaad, bitterballen zijn alleen weggelegd voor mensen met smaak. Plezierige mensen die niet zeuren, maar gewoon een schaal bitterballen wegvreten laat op de avond.. Geen gezeur over halal of vet.. Gewoon eten die handel, met mayo, mosterd etc.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, als je ze om die reden niet mag eten verdien je ze ook niet.
Met mosterd en alcohol erbij.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:40 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nee inderdaad, bitterballen zijn alleen weggelegd voor mensen met smaak. Plezierige mensen die niet zeuren, maar gewoon een schaal bitterballen wegvreten laat op de avond.. Geen gezeur over halal of vet.. Gewoon eten die handel, met mayo, mosterd etc.
Bitterballen maken de man.
Ja het is erg schrijnend inderdaad dat dergelijke trollen zendtijd krijgen en er geld mee verdienen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik was gelukkig niet de enige die zich kapot zat te ergeren aan die verkleede Turkse dame die zichzelf wel héél erg interessant en zielig vond.![]()
Terug het vliegtuig in gaan en je druk maken om materiële waarde ipv mensen te helpen.![]()
Ik kon er niets aan doen dat mij de gedachte te binnen schoot dat ze lekker had moeten doodgaan als het leven volgens haar pas begint bij de dood.
Huh, die kregen wij helemaal niet toen we er warenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:20 schreef Twerk het volgende:
De grote vraagt blijft natuurlijk of de bitterballen voor en na de uitzending bij P&W wel halal zijn.
Die heb je denk ik gemist toen je na de uitzending met Jeroen aan het flirten was.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:06 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Huh, die kregen wij helemaal niet toen we er waren
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:11 schreef Lemmeb het volgende:
Jezus gristus zit die hele studio soms vol met die hoeren van halal???
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:08 schreef Twerk het volgende:
[..]
Die heb je denk ik gemist toen je na de uitzending met Jeroen aan het flirten was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
Marokkaans.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik was gelukkig niet de enige die zich kapot zat te ergeren aan die verkleede Turkse dame die zichzelf wel héél erg interessant en zielig vond.![]()
Maar blijkbaar wel zo helder denken dat hij zijn brilletje ff moet zoeken, omdat het anders lastig wordt om naar huis te keren met een beroerd zicht.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:31 schreef Caesu het volgende:
die mensen zitten in psychische shock.
kunnen niet helder nadenken.
dus ik ga ze niet kwalijk nemen dat ze hun spullen ophalen in een poging wat orde voor zichzelf terug te krijgen.
al die overlevenden die ik gezien heb op TV deze dagen kwamen erg verward over.
die Mustafa die de eerste dag zo rustig bij P&W zat zal nu ook wel zijn ingestort inmiddels.
Met die vergoeding van P&W en alle media aandacht erbij is het al met al toch een fijn weekje voor ze geweest.quote:Turkse vergoeding voor nabestaanden
Turkish Airlines betaalt aan de
nabestaanden van de slachtoffers van
het vliegtuigongeluk bij Schiphol ieder
50.000 euro.Zowel de familie van de
omgekomen passagiers als die van de
dode bemanningsleden kan dat bedrag
tegemoet zien,zegt de maatschappij.
Ook voor de gewonden is een regeling
getroffen.Zij krijgen tussen de 5000 en
10.000 euro.
Bij het ongeluk vielen woensdag negen
doden en meer dan 80 gewonden.Een van
de gewonden verkeert nog in kritieke
toestand.Van de vijf Turken en vier
Amerikanen die omgekomen zijn,is de
identiteit nu vastgesteld.
Wat is de vergoeding dan bij P&W? Dan moet ik er misschien ook eens gaan zitten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Met die vergoeding van P&W en alle media aandacht erbij is het al met al toch een fijn weekje voor ze geweest.
En dan is hun leven nog niet eens begonnen!
Dat ligt een beetje aan de gast.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:14 schreef tho_Omas het volgende:
Wat is de vergoeding dan bij P&W?
De meeste gasten zijn zo onzinnig dat ze eigenlijk nergens recht op hebben. Alleen van mensen als Van Rossum vind ik het terecht dat ze wat krijgen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:14 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat is de vergoeding dan bij P&W? Dan moet ik er misschien ook eens gaan zitten.
Ik vind dat uiterst merkwaardig. De meeste lui daar gebruiken de tijd alleen maar om zichzelf of een boek te pluggen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:34 schreef Twerk het volgende:
[..]
De meeste gasten zijn zo onzinnig dat ze eigenlijk nergens recht op hebben. Alleen van mensen als Van Rossum vind ik het terecht dat ze wat krijgen.
Die trollen van halal kun je best afschepen met een Patatje shoarma en wat appelsap imo.
2k en een taxi heen en weer.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:34 schreef Twerk het volgende:
Van Rossum
Ja was schandaligquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:17 schreef Sj0rs het volgende:
Ik heb me net als de rest van de mensen hier enorm lopen ergeren aan dat wijf van Halal. Betweterig doen en laatdunkend uitlaten over de hulpverleners, terwijl ze geen enkel idee heeft waar ze over praat.
"Ja, de tijd is gekomen voor de overleden mensen, vond Allah"quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:17 schreef Sj0rs het volgende:
Ik heb me net als de rest van de mensen hier enorm lopen ergeren aan dat wijf van Halal. Betweterig doen en zich laatdunkend uitlaten over de hulpverleners, terwijl ze geen enkel idee heeft waar ze over praat.
En zelf het vliegtuig weer ingaan om een telefoontje te zoeken en een I-pod van iemand anders te jatten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:17 schreef Sj0rs het volgende:
Ik heb me net als de rest van de mensen hier enorm lopen ergeren aan dat wijf van Halal. Betweterig doen en zich laatdunkend uitlaten over de hulpverleners, terwijl ze geen enkel idee heeft waar ze over praat.
Heb ik ook gemist, dat is wel intens ziek dan.quote:
en hebben P&W nog gevraagd waarom ze die ipod meenam ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:16 schreef Sj0rs het volgende:
Ze vertelde dat ze terug is gegaan en haar laptop wat spullen en een Ipod van iemand heeft meegenomen.
Nee natuurlijk niet. Echt kritisch of scherp zijn ze natuurlijk al nooit, maar zeker als iemand volledig (in dit geval meer terecht dan andere keren) in de slachtofferrol kruipt durven P&W al helemaal niets meer te vragen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:19 schreef qonmann het volgende:
[..]
en hebben P&W nog gevraagd waarom ze die ipod meenam ?
was jij er donderdag niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:23 schreef Rucebo het volgende:
Vreselijke gasten gisteren, heb 'm maar niet afgekeken. Kan die drie sowieso niet uitstaan. Waarom krijgen ze eigenlijk zendtijd?
Woensdag, was ook wel leuk. Maar van Rossum was ook zeker leuk geweestquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
was jij er donderdag niet?
(geluk gehad dan)
Van Rossum was nice. Zoals vrijwel altijd. Hij zegt niet alleen veel zinnige dingen, maar hij verwoordt het vaak ook nog op een geweldige manier.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:36 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Woensdag, was ook wel leuk. Maar van Rossum was ook zeker leuk geweest.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:32 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Echt kritisch of scherp zijn ze natuurlijk al nooit, maar zeker als iemand volledig (in dit geval meer terecht dan andere keren) in de slachtofferrol kruipt durven P&W al helemaal niets meer te vragen.
Het ergerlijke is ook dat Witteman het zelf soms al zegt: "Zonder natuurlijk ook maar enigszins kritiek te willen uiten nu, maar heeft u ook overwogen [...]".quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:39 schreef qonmann het volgende:
[..]
klop wel ....ze zijn wat dit betreft volmaakt kritiekloos ten opzichte van dit soort gasten
Klopt, volgens mij had Peter Middendorp dat een keer in zijn column geschreven. Reiskosten+fles wijnquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:19 schreef Toad het volgende:
Vergoeding voor bij P&W zitten, dacht het niet.
Reiskosten en als ze mazzel hebben een flesje wijn.
Dat lijkt me onzin, ik snap dat er veel mensen bang zijn en die dan ook zo ver mogelijk van het vliegtuig vandaan willen, maar het gaat er bij mij niet in dat als je TERUG GAAT je terug gaat voor je spullen en vervolgens zonder te helpen weer naar buiten wandeltquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:50 schreef Veerboot het volgende:
(Bovendien trouwens: wij kunnen nu, heldhaftig als we zijn, wel allemaal roepen dat ze mensen hadden moeten gaan redden, maar waarschijnlijk had de helft van ons ook gewoon z'n spullen gepakt en zich snel uit de voeten gemaakt...).
het is ongepast om al zo kort na het ongeluk kritisch te gaan zitten doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:44 schreef Twerk het volgende:
[..]
Het ergerlijke is ook dat Witteman het zelf soms al zegt: "Zonder natuurlijk ook maar enigszins kritiek te willen uiten nu, maar heeft u ook overwogen [...]".
Echter wanneer het eigenlijk nergens om gaat en hij denkt even te kunnen scoren, dan is hij er als de kippen bij om een semi-kritische, confronterende vraag te stellen.. Om zich natuurlijk vervolgens weer te laten afschepen met een nietszeggend antwoord.
Volgens mij was dat ding niet van haar nee.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:59 schreef tho_Omas het volgende:
Zozo, de familie El - Ariachi jat Ipods?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |