inderdaad, je zou er iedere dag tegenaan moeten kijkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral door die bolle janksmoel. Die moeten ze echt niet in beeld brengen.
haar leven begint nog ???quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:34 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ik ga maar niet meer kijken.
Wiens leven en waar heb je het over?quote:
quote:
Ze willen liever het halve gejank van die mutsen aanhoren.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:59 schreef Toad het volgende:
Jammer dat de hulpverleners zo weinig aan bod kwamen. Niet alleen omdat Kim lief is, maar zij hadden een interessant en uniek verhaal.
En dan ook nog de hulpverlening bekritiserenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:07 schreef Superheld het volgende:
De hoeren van halal aan het woord laten ipv echte helden
Die hoer ging terug voor der laptop ipv te helpen![]()
Ja die heeft liever dat iedereen door elkaar gaat lopen rennen en in de lucht gaat schietenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dan ook nog de hulpverlening bekritiseren.
Idem hier.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:11 schreef Veerboot het volgende:
Ik heb alleen de laatste vijf minuten gezien, maar na drie woorden van één van die meiden van Halal ergerde ik me al zo gigantisch, dat ik blij ben dat ik de rest niet heb kunnen zien. Ondankbaar wijf
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:14 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja die heeft liever dat iedereen door elkaar gaat lopen rennen en in de lucht gaat schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |