en hebben P&W nog gevraagd waarom ze die ipod meenam ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:16 schreef Sj0rs het volgende:
Ze vertelde dat ze terug is gegaan en haar laptop wat spullen en een Ipod van iemand heeft meegenomen.
Nee natuurlijk niet. Echt kritisch of scherp zijn ze natuurlijk al nooit, maar zeker als iemand volledig (in dit geval meer terecht dan andere keren) in de slachtofferrol kruipt durven P&W al helemaal niets meer te vragen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:19 schreef qonmann het volgende:
[..]
en hebben P&W nog gevraagd waarom ze die ipod meenam ?
was jij er donderdag niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:23 schreef Rucebo het volgende:
Vreselijke gasten gisteren, heb 'm maar niet afgekeken. Kan die drie sowieso niet uitstaan. Waarom krijgen ze eigenlijk zendtijd?
Woensdag, was ook wel leuk. Maar van Rossum was ook zeker leuk geweestquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
was jij er donderdag niet?
(geluk gehad dan)
Van Rossum was nice. Zoals vrijwel altijd. Hij zegt niet alleen veel zinnige dingen, maar hij verwoordt het vaak ook nog op een geweldige manier.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:36 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Woensdag, was ook wel leuk. Maar van Rossum was ook zeker leuk geweest.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:32 schreef Twerk het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Echt kritisch of scherp zijn ze natuurlijk al nooit, maar zeker als iemand volledig (in dit geval meer terecht dan andere keren) in de slachtofferrol kruipt durven P&W al helemaal niets meer te vragen.
Het ergerlijke is ook dat Witteman het zelf soms al zegt: "Zonder natuurlijk ook maar enigszins kritiek te willen uiten nu, maar heeft u ook overwogen [...]".quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:39 schreef qonmann het volgende:
[..]
klop wel ....ze zijn wat dit betreft volmaakt kritiekloos ten opzichte van dit soort gasten
Klopt, volgens mij had Peter Middendorp dat een keer in zijn column geschreven. Reiskosten+fles wijnquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:19 schreef Toad het volgende:
Vergoeding voor bij P&W zitten, dacht het niet.
Reiskosten en als ze mazzel hebben een flesje wijn.
Dat lijkt me onzin, ik snap dat er veel mensen bang zijn en die dan ook zo ver mogelijk van het vliegtuig vandaan willen, maar het gaat er bij mij niet in dat als je TERUG GAAT je terug gaat voor je spullen en vervolgens zonder te helpen weer naar buiten wandeltquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:50 schreef Veerboot het volgende:
(Bovendien trouwens: wij kunnen nu, heldhaftig als we zijn, wel allemaal roepen dat ze mensen hadden moeten gaan redden, maar waarschijnlijk had de helft van ons ook gewoon z'n spullen gepakt en zich snel uit de voeten gemaakt...).
het is ongepast om al zo kort na het ongeluk kritisch te gaan zitten doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:44 schreef Twerk het volgende:
[..]
Het ergerlijke is ook dat Witteman het zelf soms al zegt: "Zonder natuurlijk ook maar enigszins kritiek te willen uiten nu, maar heeft u ook overwogen [...]".
Echter wanneer het eigenlijk nergens om gaat en hij denkt even te kunnen scoren, dan is hij er als de kippen bij om een semi-kritische, confronterende vraag te stellen.. Om zich natuurlijk vervolgens weer te laten afschepen met een nietszeggend antwoord.
Volgens mij was dat ding niet van haar nee.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:59 schreef tho_Omas het volgende:
Zozo, de familie El - Ariachi jat Ipods?
Saskia Noortquote:Op maandag 2 maart 2009 22:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
- Nieuw boek van Saskia Noort.
- Onno Ruding over meer toezicht op Europese financiële instellingen.
- Junior, de zoon van Karin Bron, overleed tijdens leerervaringsproject van Defensie.
- Ricardo, een vriend van Junior, zag het misgaan.
Maar hij noemt het beestje niet bij de naam.. Dat blijf ik toch altijd jammer vinden.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:14 schreef Hexagon het volgende:
Verstandige kerel die Ruding
Dat hoort bij de soort van de Pratende Hoofden.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:15 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Maar hij noemt het beestje niet bij de naam.. Dat blijf ik toch altijd jammer vinden.
Hij komt volgende week Wellink weer tegen, logisch dat hij niet echt negatief over hem isquote:Op maandag 2 maart 2009 23:15 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Maar hij noemt het beestje niet bij de naam.. Dat blijf ik toch altijd jammer vinden.
Het jachtseizoen is geopend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |