Linkje naar het vorige topicquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:46 schreef Raissa het volgende:
Bij mijn schoonouders gegeten, een halve pizza deluxe zonder ui van Domino's.
Klinkt goed! Ik denk dat ik vanavond ook iets met broccoli maak.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:06 schreef DarkElf het volgende:
vanavond een biefstukje, broccoli en aardappelen in blokjes uit de oven met kruidenolie en knoflook.
venkelpureequote:Op woensdag 25 februari 2009 10:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik denk dat ik vanavond ook iets met broccoli maak.![]()
En ik zoek nog een bestemming voor mijn venkel die in de koelkast ligt.
Ik ben net over de knolselderijpuree heen joh!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
venkelpureeof venkel/kappertjes salade met wat citroensap, bladpeterselie, peper, zout en olijfolie..
nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:30 schreef zquing het volgende:
iemand een idee hoe ik riblappen binnen een uur redelijk eetbaat krijg?
Maar ik heb nu hongerquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:34 schreef Trusten het volgende:
[..]
nietdoor iets zuurs (bijvoorbeeld azijn of wijn) aan het stoofvocht toe te voegen is het vlees sneller zacht maar moet wel een uurtje fo 2 alsnog denk ik
Venkel in vieren snijden, een half uurtje marineren met balsamico en olijfolie (en zeezout) en dan grillen! Is lekker!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben net over de knolselderijpuree heen joh!
Weet ook niet of ik de salade aandurf eigenlijk. Heb het in een opwelling gekocht pas.
Roerbakken met ringetjes bos-ui (die moeten wel wat korter).quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik denk dat ik vanavond ook iets met broccoli maak.![]()
En ik zoek nog een bestemming voor mijn venkel die in de koelkast ligt.
Dat klinkt goed! Die ga ik dit weekend uitvoeren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Venkel in vieren snijden, een half uurtje marineren met balsamico en olijfolie (en zeezout) en dan grillen! Is lekker!!
Ik at vandaag tagliatelle met een saus van tuinerwtjes, paprika en spekjes
zelfde als gisteren, alleen dan met doperwtjes festiniquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:27 schreef Sylvana het volgende:
satéschnitzel, krieltjes en Mexico melange
Oe!!!!!!!! Hoewel ik zelf net heerlijk heb gegeten, zou ik gewoon weer opnieuw beginnen als er een nachos-feestje voor mijn neus zou staan nu!quote:
jumquote:
vanavond hebben we ineens dringende borrelneigingen buiten de deur dus dit schuiven we door naar morgen en vanavond maak ik een gegrilde tomatensoepquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:34 schreef DarkElf het volgende:
vanavond maakt de mr kippakketjes in bladerdeeg met kastanjechampignon/tijmsaus met erbij broccoli.
voor toe een supersimpele maar lekker appeltaartje met kaneelijs.
receptjequote:Op zondag 1 maart 2009 11:15 schreef Hik het volgende:
Vanavond wordt het een overheerlijke Caponata (Siciliaans stoofpotje met aubergine) met donkerbruin brood.
Ohnoes....Ik wilde gisteren wat uitprinten en dat lukte niet, ook niet na tig keer proberen.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:47 schreef Hik het volgende:
Caponata Siciliana2 aubergines, in hele kleine blokjes, met een beetje zout uit laten lekken 3 roma tomaten, in kleine blokjes 3 el kappertjes ontpitte olijven (ik neem altijd die lekkere Italiaanse zongedroogde van de AH) 2 stengels bleekselderij, in kleine blokjes, even blancheren 3 teentjes knofook, geplet en fijngesneden 1 ui, fijngesneden flinke scheut balsamico azijn el honing olijfolie, peterselie
Aubergines bruinbakken en uit laten lekken.
In zelfde pan ui fruiten, knoflook erbij, blokjes tomaat erbij en verse peper (molen). Poosje sudderen.
Bleekselderij erbij met olijven, kappertjes, azijn en honing. Nog een possje sudderen.
Van het vuur halen en aubergine erbij. Zout erbij en een flinke scheut lekkere olijfolie.
Garneren met peterselie.
Kan zowel warm als koud worden gegeten. Lekker met brood
tonijn met wasabi... dat gaan we ook weer eens etenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:57 schreef ColdFeet het volgende:
Vanavond gegrillde tonijnsteak met wasabi, gebakken rijst en wat gestoomde broccoli.
WasDa?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
wij maken lekker iskender vanavond![]()
turks gerechtquote:
Ja,hoe laat is dat?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
turks gerecht
laagje in roomboter gebakken turks brood, laagje lamsdöner, laagje gekruide tomatensaus en daarop een grote kwak turkse yoghurt
over een half uurtjequote:
Mwjah...dat zou eerst preistamppot worden en uiteindelijk dus andijviestamp met spekkiesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga nu maar voor mijn derde bakkie koffieTeveel ellende alweer op kantoor
Vanavond zalm met prei en pasta.
Een hele. Zo erinquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon, zo een bloemkool?
als in
*hatseflats*
bloemkool
?
quéquote:
Steakhouse in ons durpkequote:
Doe die gekke Kroaat of Serviër of-wat-het-ook-is de groeten van me.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Doe die gekke Kroaat of Serviër of-wat-het-ook-is de groeten van me.![]()
OT: stukje boterkoek.
vrijdag = lui, ik kook niet dagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
Iedereen eet junkfood op vrijdag
Ik ga zo bobotie maken. Echte, zonder pakje.
kook zequote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
Bij ons is zaterdag junkfood dagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
Vrijdag Vette Bek Dagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh! Mag ik het recept van de perzik-taart?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:34 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik at net Yoghurt met Crueslie, vandaag is mn broertje jarig en daarom heb ik gister de hele avond taarten gebakken!
- banoffee pie cheesecake
- kersen yoghurt taart (koelkast taart)
- italiaanse perzik kwark taart (gebakken)
- bosvruchten muffins/cakejes
Dat word smullen!
zo; (met dank aan Oblivion btw die mij het recept eens mailde)quote:Op zondag 8 maart 2009 11:57 schreef HomoSaabiens het volgende:
Dat klinkt goed DarkElf! Hoe maak je die courgetterolletjes precies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:37 schreef The_Hives het volgende:
Het wordt een beetje standaard voor de zondag, maar net weer een paar geroosterde broodjes met filet americain, verse gesnipperde rode uitjes en augurk. Weggespoeld met een goed bakkie koffie
Wat gek rond deze tijd van het jaarquote:
Ze zijn heerlijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat gek rond deze tijd van het jaarHoe smaken ze?
Klinkt goed! Kersen!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:15 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ze zijn heerlijk.
Gister gekocht op de markt in Utrecht, ik stond ook wat verbaasd bij die kraam, het is natuurlijk helemaal geen kersentijd.
Ik heb natuurlijk even voorgeproefd.
Maar het zijn Amerikaanse en ze zijn mooi groot en dieppaars.
Moet ik me daar een cake met stukjes Oreo erin bij voorstellen?quote:
Yes. Gewoon cakemix van Dr. Oetker o.i.d., gewoon klaargemaakt zoals gewoonlijk. Toen Oreo-koekjes uit elkaar gehaald, de vulling weggegooid en de koekjes verkruimeld en door het deeg gedaan. Smaakt goed!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Er ligt een eitje te bakken in de pan![]()
[..]
Moet ik me daar een cake met stukjes Oreo erin bij voorstellen?
Het klinkt in ieder geval erg lekker
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:52 schreef Raissa het volgende:
Nu een glas cola beker koffie, brood ligt in de oven.
Hij smaakt ook errug lekker moet ik zeggen. Maar nu ik een flinke plak op heb had ik gewild dat ik ook een pistoletje met ham en kaas had gegeten, in plaats van suuuperslechte-voor-de-lijn-cake.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:08 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Nu een pistoletje met ham en kaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |