Linkje naar het vorige topicquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:46 schreef Raissa het volgende:
Bij mijn schoonouders gegeten, een halve pizza deluxe zonder ui van Domino's.
Klinkt goed! Ik denk dat ik vanavond ook iets met broccoli maak.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:06 schreef DarkElf het volgende:
vanavond een biefstukje, broccoli en aardappelen in blokjes uit de oven met kruidenolie en knoflook.
venkelpureequote:Op woensdag 25 februari 2009 10:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik denk dat ik vanavond ook iets met broccoli maak.![]()
En ik zoek nog een bestemming voor mijn venkel die in de koelkast ligt.
Ik ben net over de knolselderijpuree heen joh!quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
venkelpureeof venkel/kappertjes salade met wat citroensap, bladpeterselie, peper, zout en olijfolie..
nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:30 schreef zquing het volgende:
iemand een idee hoe ik riblappen binnen een uur redelijk eetbaat krijg?
Maar ik heb nu hongerquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:34 schreef Trusten het volgende:
[..]
nietdoor iets zuurs (bijvoorbeeld azijn of wijn) aan het stoofvocht toe te voegen is het vlees sneller zacht maar moet wel een uurtje fo 2 alsnog denk ik
Venkel in vieren snijden, een half uurtje marineren met balsamico en olijfolie (en zeezout) en dan grillen! Is lekker!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben net over de knolselderijpuree heen joh!
Weet ook niet of ik de salade aandurf eigenlijk. Heb het in een opwelling gekocht pas.
Roerbakken met ringetjes bos-ui (die moeten wel wat korter).quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik denk dat ik vanavond ook iets met broccoli maak.![]()
En ik zoek nog een bestemming voor mijn venkel die in de koelkast ligt.
Dat klinkt goed! Die ga ik dit weekend uitvoeren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Venkel in vieren snijden, een half uurtje marineren met balsamico en olijfolie (en zeezout) en dan grillen! Is lekker!!
Ik at vandaag tagliatelle met een saus van tuinerwtjes, paprika en spekjes
zelfde als gisteren, alleen dan met doperwtjes festiniquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:27 schreef Sylvana het volgende:
satéschnitzel, krieltjes en Mexico melange
Oe!!!!!!!! Hoewel ik zelf net heerlijk heb gegeten, zou ik gewoon weer opnieuw beginnen als er een nachos-feestje voor mijn neus zou staan nu!quote:
jumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |