Bedoel dan de daling van de DOW..quote:
was dat op day-low, of sluiting?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:04 schreef pberends het volgende:
[..]
S&P stond in november 2008 op een intraday van 740 punten, daar blijft ie nog boven vooralsnog.
PTT is hun laatste geld aan BAC en C kwijt, geen geld meer voor de rest van de markt.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:07 schreef Billary het volgende:
[..]
Die zijn al bezig geweest met BANK OF AMERICA en CITIGROUP INC (+9.50 en +16.92% respectievelijk), maar het mag niet baten
Ligt er denk ik aan hoe WS eindigt... PPT heeft wel eens eerder 200+ punten weggekocht.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga je ook een dagje de kroeg in, damn wat een dag. "De" grens nog niet gebroken, morgen dus weer een spannende dag.
Oké, maar heb liever toch een opleiding achter de hand, mocht ik eventueel falenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens een bachelor te hebben om full-time trader te worden. Ik woon zelf in londen en daar kun je als 1e jaar je al overal aanmelden bij verscheidene trading bureaus. Een goed mathematisch geheugen, door de psychologie test heen komen en een vlotte babbel hebben en je kunt al aan de slag. Daar heb je geen diploma voor nodig.
Jij zit short?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:56 schreef edwinh het volgende:
mooi dit is juist wat we nodig hadden om morgen door de 220 te zakken........
jah al vanaf 260 ongeveer, diverse sprinters en diverse puts en owjah goud longquote:
lol, hier is het ras-voorbeeld van "de één zijn dood...."quote:Op maandag 23 februari 2009 22:01 schreef edwinh het volgende:
[..]
jah al vanaf 260 ongeveer, diverse sprinters en diverse puts en owjah goud long
ohhh ArcelorMittal 16,07 15,14 -0,93 -5,80% In nyc
tja zat jij nog long dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol, hier is het ras-voorbeeld van "de één zijn dood...."Prachtig.
Nope, ik ben de ras-echte, originele ramptoerist. Ik sta aan de overkant in de kijkers-filequote:Op maandag 23 februari 2009 22:04 schreef edwinh het volgende:
[..]
tja zat jij nog long dan?
zonet op cnn BREAKING
NEWS Dow, S&P end at lowest level since 1997, after 3% drops, as investors can't shake their worries about the economy.
We zullen zienquote:Op maandag 23 februari 2009 22:05 schreef pberends het volgende:
S&P toch dik 2% lager geeindigd dan toen Amsterdam dicht ging. Als de futures er nog slechter bijstaan dan zit je zo aan die 218 punten. Wat er daarna volgt, geen idee.
ja we kunnen haast niet anders dan morgen door de 220 zakken met deze uitslagen om het scorebord.....ik ben benieuwd, zal er dan paniek ontstaan of zal het rustig naar 200 zakken......Een ding is me wel duidelijk het PPT is niet meer bij machte om nog een rally te veroorzaken momenteel. Dat zegt wel wat, we gaan vallen en hard ook.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:05 schreef pberends het volgende:
S&P toch dik 2% lager geeindigd dan toen Amsterdam dicht ging. Als de futures er nog slechter bijstaan dan zit je zo aan die 218 punten. Wat er daarna volgt, geen idee.
Hoewel dat Consumer hero Captain Crunch isquote:Op maandag 23 februari 2009 22:16 schreef Espabilado het volgende:
Wat we nodig hebben in deze tijden is een superheld... Captain Consumer oid.
edit: goh ik denk ik bedenk wat origineels maar nee:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:16 schreef Espabilado het volgende:
Wat we nodig hebben in deze tijden is een superheld... Captain Consumer oid.
edit: goh ik denk ik bedenk wat origineels maar nee:
[ afbeelding ]
Zozo, Mittaltje.quote:AEX-fondsen op Wall Street, slot
23-02-2009 22:26:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX-fondsen met een notering in de VS staan na het slot van Wall Street alle 7 op verlies in vergelijking met hun slotkoers op de AEX. Omgerekend boekt de AEX op Wall Street een verlies van 3,57 punten (-1,59%).
De fondsen op een rij, met achter hun naam de koers op Wall Street (omgerekend in euro's) en het verschil tussen de koers in New York en de slotkoers in Amsterdam (in percentage):
Aegon 3,054 (-4,09); ArcelorMittal 15,16 (-5,66); ASML 11,58 (-2,03); ING 3,527 (-1,40); Kon. Olie 17,98 (-2,23); Philips 12,26 (-2,54); Unilever 15,09 (-1,44)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |