3 Keer niks, hij schreeuwt al jaren in de leegte. Het is die Middelkoop met zijn interviewtje !quote:Op maandag 23 februari 2009 18:56 schreef Lemmeb het volgende:
Nu we het er toch over hebben: hoeveel zou Kees bijgedragen hebben aan de hevigheid van de crisis?
Jajoh, is ook zo. Maar het werkt hier nu eenmaal zo op FOK! dat als je een beetje een geloofwaardig verhaal ophangt en dat een beetje leuk brengt, dat de meesten daar vanzelf wel intrappen. Dat dat voor jou nou net niet geldt kan ik ook niet helpen.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:56 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dan kunnen we er beter niet over lullen hier Lem, als de verkeerde mensen het lezen heb ik ING aan mijn broek morgen (en jij ook !).
Schiffquote:Op maandag 23 februari 2009 18:58 schreef elcastel het volgende:
Godver nou ben ik de naam kwijt van een analist uit de VS. Peter Finch ? Effe Googlen maar weer.
-edit- Nee dus..
Thanks !quote:
Nou, ik lees hier ook met de nodige interesse hoor. Het meeste is loos gelul in mijn ogen, maar ik hou van een brede blik, en er loopt genoeg kennis rond om je heen, ook hier.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:58 schreef Lemmeb het volgende:
Jajoh, is ook zo. Maar het werkt hier nu eenmaal zo op FOK! dat als je een beetje een geloofwaardig verhaal ophangt en dat een beetje leuk brengt, dat de meesten daar vanzelf wel intrappen. Dat dat voor jou nou net niet geldt kan ik ook niet helpen.
Ik hou er vooral van als mensen zelf met verfrissende ideeën komen. Dat nablaten van blogs kan iedereen. Gewoon zelf nadenken en interessante meningen posten, ook al is het soms misschien niet helemaal waterdicht (dat is dan weer reden voor discussiequote:Op maandag 23 februari 2009 19:02 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nou, ik lees hier ook met de nodige interesse hoor. Het meeste is loos gelul in mijn ogen, maar ik hou van een brede blik, en er loopt genoeg kennis rond om je heen, ook hier.
die gaat op de -0.5% tot -1% sluiten denkik. Licht er een beetje aan of het ppt hem nog omhoog krijgtquote:
onder de 220 kan wel eens lijden tot een algehele verkoop golf die zijn weergaan niet kent ( athans dat hoop ik dan hequote:Op maandag 23 februari 2009 20:33 schreef M.Melandri het volgende:
gewoon klein verlies morgen voor AEX, woensdag omhoog
Is dat ook je verwachting dan? Ik denk dat we in maart nog wel een aanval doen...quote:Op maandag 23 februari 2009 20:36 schreef edwinh het volgende:
[..]
onder de 220 kan wel eens lijden tot een algehele verkoop golf die zijn weergaan niet kent ( athans dat hoop ik dan he)
S&P stond in november 2008 op een intraday van 740 punten, daar blijft ie nog boven vooralsnog.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:00 schreef Espabilado het volgende:
Oi 52w low vandaag in usa en morgen ws ook voor de AEX
Die zijn al bezig geweest met BANK OF AMERICA en CITIGROUP INC (+9.50 en +16.92% respectievelijk), maar het mag niet batenquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 21:07 schreef Billary het volgende:
[..]
Die zijn al bezig geweest met BANK OF AMERICA en CITIGROUP INC (+9.50 en +16.92% respectievelijk), maar het mag niet baten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |