3 Keer niks, hij schreeuwt al jaren in de leegte. Het is die Middelkoop met zijn interviewtje !quote:Op maandag 23 februari 2009 18:56 schreef Lemmeb het volgende:
Nu we het er toch over hebben: hoeveel zou Kees bijgedragen hebben aan de hevigheid van de crisis?
Jajoh, is ook zo. Maar het werkt hier nu eenmaal zo op FOK! dat als je een beetje een geloofwaardig verhaal ophangt en dat een beetje leuk brengt, dat de meesten daar vanzelf wel intrappen. Dat dat voor jou nou net niet geldt kan ik ook niet helpen.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:56 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dan kunnen we er beter niet over lullen hier Lem, als de verkeerde mensen het lezen heb ik ING aan mijn broek morgen (en jij ook !).
Schiffquote:Op maandag 23 februari 2009 18:58 schreef elcastel het volgende:
Godver nou ben ik de naam kwijt van een analist uit de VS. Peter Finch ? Effe Googlen maar weer.
-edit- Nee dus..
Thanks !quote:
Nou, ik lees hier ook met de nodige interesse hoor. Het meeste is loos gelul in mijn ogen, maar ik hou van een brede blik, en er loopt genoeg kennis rond om je heen, ook hier.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:58 schreef Lemmeb het volgende:
Jajoh, is ook zo. Maar het werkt hier nu eenmaal zo op FOK! dat als je een beetje een geloofwaardig verhaal ophangt en dat een beetje leuk brengt, dat de meesten daar vanzelf wel intrappen. Dat dat voor jou nou net niet geldt kan ik ook niet helpen.
Ik hou er vooral van als mensen zelf met verfrissende ideeën komen. Dat nablaten van blogs kan iedereen. Gewoon zelf nadenken en interessante meningen posten, ook al is het soms misschien niet helemaal waterdicht (dat is dan weer reden voor discussiequote:Op maandag 23 februari 2009 19:02 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nou, ik lees hier ook met de nodige interesse hoor. Het meeste is loos gelul in mijn ogen, maar ik hou van een brede blik, en er loopt genoeg kennis rond om je heen, ook hier.
die gaat op de -0.5% tot -1% sluiten denkik. Licht er een beetje aan of het ppt hem nog omhoog krijgtquote:
onder de 220 kan wel eens lijden tot een algehele verkoop golf die zijn weergaan niet kent ( athans dat hoop ik dan hequote:Op maandag 23 februari 2009 20:33 schreef M.Melandri het volgende:
gewoon klein verlies morgen voor AEX, woensdag omhoog
Is dat ook je verwachting dan? Ik denk dat we in maart nog wel een aanval doen...quote:Op maandag 23 februari 2009 20:36 schreef edwinh het volgende:
[..]
onder de 220 kan wel eens lijden tot een algehele verkoop golf die zijn weergaan niet kent ( athans dat hoop ik dan he)
S&P stond in november 2008 op een intraday van 740 punten, daar blijft ie nog boven vooralsnog.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:00 schreef Espabilado het volgende:
Oi 52w low vandaag in usa en morgen ws ook voor de AEX
Die zijn al bezig geweest met BANK OF AMERICA en CITIGROUP INC (+9.50 en +16.92% respectievelijk), maar het mag niet batenquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 21:07 schreef Billary het volgende:
[..]
Die zijn al bezig geweest met BANK OF AMERICA en CITIGROUP INC (+9.50 en +16.92% respectievelijk), maar het mag niet baten
Bedoel dan de daling van de DOW..quote:
was dat op day-low, of sluiting?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:04 schreef pberends het volgende:
[..]
S&P stond in november 2008 op een intraday van 740 punten, daar blijft ie nog boven vooralsnog.
PTT is hun laatste geld aan BAC en C kwijt, geen geld meer voor de rest van de markt.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:07 schreef Billary het volgende:
[..]
Die zijn al bezig geweest met BANK OF AMERICA en CITIGROUP INC (+9.50 en +16.92% respectievelijk), maar het mag niet baten
Ligt er denk ik aan hoe WS eindigt... PPT heeft wel eens eerder 200+ punten weggekocht.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga je ook een dagje de kroeg in, damn wat een dag. "De" grens nog niet gebroken, morgen dus weer een spannende dag.
Oké, maar heb liever toch een opleiding achter de hand, mocht ik eventueel falenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens een bachelor te hebben om full-time trader te worden. Ik woon zelf in londen en daar kun je als 1e jaar je al overal aanmelden bij verscheidene trading bureaus. Een goed mathematisch geheugen, door de psychologie test heen komen en een vlotte babbel hebben en je kunt al aan de slag. Daar heb je geen diploma voor nodig.
Jij zit short?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:56 schreef edwinh het volgende:
mooi dit is juist wat we nodig hadden om morgen door de 220 te zakken........
jah al vanaf 260 ongeveer, diverse sprinters en diverse puts en owjah goud longquote:
lol, hier is het ras-voorbeeld van "de één zijn dood...."quote:Op maandag 23 februari 2009 22:01 schreef edwinh het volgende:
[..]
jah al vanaf 260 ongeveer, diverse sprinters en diverse puts en owjah goud long
ohhh ArcelorMittal 16,07 15,14 -0,93 -5,80% In nyc
tja zat jij nog long dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol, hier is het ras-voorbeeld van "de één zijn dood...."Prachtig.
Nope, ik ben de ras-echte, originele ramptoerist. Ik sta aan de overkant in de kijkers-filequote:Op maandag 23 februari 2009 22:04 schreef edwinh het volgende:
[..]
tja zat jij nog long dan?
zonet op cnn BREAKING
NEWS Dow, S&P end at lowest level since 1997, after 3% drops, as investors can't shake their worries about the economy.
We zullen zienquote:Op maandag 23 februari 2009 22:05 schreef pberends het volgende:
S&P toch dik 2% lager geeindigd dan toen Amsterdam dicht ging. Als de futures er nog slechter bijstaan dan zit je zo aan die 218 punten. Wat er daarna volgt, geen idee.
ja we kunnen haast niet anders dan morgen door de 220 zakken met deze uitslagen om het scorebord.....ik ben benieuwd, zal er dan paniek ontstaan of zal het rustig naar 200 zakken......Een ding is me wel duidelijk het PPT is niet meer bij machte om nog een rally te veroorzaken momenteel. Dat zegt wel wat, we gaan vallen en hard ook.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:05 schreef pberends het volgende:
S&P toch dik 2% lager geeindigd dan toen Amsterdam dicht ging. Als de futures er nog slechter bijstaan dan zit je zo aan die 218 punten. Wat er daarna volgt, geen idee.
Hoewel dat Consumer hero Captain Crunch isquote:Op maandag 23 februari 2009 22:16 schreef Espabilado het volgende:
Wat we nodig hebben in deze tijden is een superheld... Captain Consumer oid.
edit: goh ik denk ik bedenk wat origineels maar nee:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:16 schreef Espabilado het volgende:
[ afbeelding ]
Zozo, Mittaltje.quote:AEX-fondsen op Wall Street, slot
23-02-2009 22:26:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX-fondsen met een notering in de VS staan na het slot van Wall Street alle 7 op verlies in vergelijking met hun slotkoers op de AEX. Omgerekend boekt de AEX op Wall Street een verlies van 3,57 punten (-1,59%).
De fondsen op een rij, met achter hun naam de koers op Wall Street (omgerekend in euro's) en het verschil tussen de koers in New York en de slotkoers in Amsterdam (in percentage):
Aegon 3,054 (-4,09); ArcelorMittal 15,16 (-5,66); ASML 11,58 (-2,03); ING 3,527 (-1,40); Kon. Olie 17,98 (-2,23); Philips 12,26 (-2,54); Unilever 15,09 (-1,44)
T2 kan nog wel wat klappen krijgen idd...quote:Op maandag 23 februari 2009 22:33 schreef pberends het volgende:
TomTom trekt de beurs morgen naar de 150.
Er is meer behoefte aan een Captain Save & Produce.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:16 schreef Espabilado het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even en het winst per aandeel is hoger dan in 2007quote:Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
T2 kan nog wel wat klappen krijgen idd...
Heb mezelf voorgenomen nooit in dit fonds te stappenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Nog even en het winst per aandeel is hoger dan in 2007.
Maar ik denk dat TomTom nieuwe aandelen gaat uitgeven. Echter is het na de afstort best interessant om een kleine positie in te nemen.
Je hebt altijd sterke bearmarktrally's, we gaan echt niet in 1 streep naar de 150 punten.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:38 schreef M.Melandri het volgende:
Ben ik de enige die in een rebound gelooft voor overmorgen?
Geen idee, volgens mij is het puur sentiment. Het is een ubercyclisch aandeel, dus bij een negatief sentiment zijn er zo weer vele procenten vanaf.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:47 schreef ruben3123 het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom AMG vandaag zoveel naar beneden is gegaan? Is er weer een slecht cijfer uit de staalindustrie gekomen of zo?
staan volgens mij toch veel lager dan in november, itt bijv AM...volgens mij zit et lang niet goed bij AMGquote:Op maandag 23 februari 2009 23:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij is het puur sentiment. Het is een ubercyclisch aandeel, dus bij een negatief sentiment zijn er zo weer vele procenten vanaf.
Wel opvallend hoe elke bearmarktrally-top de oude bodem uit de vorige crash lijkt te pakken.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Je hebt altijd sterke bearmarktrally's, we gaan echt niet in 1 streep naar de 150 punten.
Verschil is dat sommige analisten negatief zijn over AM, die zou naar de 13 euro ofzo moeten, terwijl de meest negatieve adviezen voor AMG op 10 euro liggen. Zouden al die analisten wat over het hoofd zien? Niet dat ik er teveel waarde aan hecht, maar goed.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:06 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
staan volgens mij toch veel lager dan in november, itt bijv AM...volgens mij zit et lang niet goed bij AMG
Hmm heb ff op iex.nl naar het aandeel gezocht, kwam reactie tegen dat grote partij het aandeel zit te shorten... zou ook kunnen...helemaal in de AMX is dat makkelijk te doen met die lage omzetten (zie rare sprongen van Heijmans bijv)quote:Op maandag 23 februari 2009 23:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Verschil is dat sommige analisten negatief zijn over AM, die zou naar de 13 euro ofzo moeten, terwijl de meest negatieve adviezen voor AMG op 10 euro liggen. Zouden al die analisten wat over het hoofd zien? Niet dat ik er teveel waarde aan hecht, maar goed.
Daar gaat een leuke shortsqueeze komen dus de komende weken. Maar ik stap nu nog niet in.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hmm heb ff op iex.nl naar het aandeel gezocht, kwam reactie tegen dat grote partij het aandeel zit te shorten... zou ook kunnen...helemaal in de AMX is dat makkelijk te doen met die lage omzetten (zie rare sprongen van Heijmans bijv)
Als dat gerucht waar is.....ach mss knal ik em er morgen gewoon inquote:Op maandag 23 februari 2009 23:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Daar gaat een leuke shortsqueeze komen dus de komende weken. Maar ik stap nu nog niet in.
Heb hier geen verstand van....quote:Geen opties.
Verkopen van geleende aandelen, premie voor de uitlener, later koopt de shorter (shortselling) de aandelen terug en dat alles voor het risico van de shorter.
Niet verwarren met naked shortselling.
Daarom zijn banken niet te vertrouwenquote:Op maandag 23 februari 2009 23:31 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Heb hier geen verstand van....
Je kan het zien in de achtergrond bij de beursupdates van RTLZ. Ik kan me niet herinneren dat ik spectaculaire reacties heb gezien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:35 schreef TeringHenkie het volgende:
Toch vraag ik me een beetje af hoe dat gaat op de gemiddelde trading floor.
Zien ze dan via Bloomberg de cijfers verschijnen en beginnen ze dan maar met z'n allen op SELL BESTENS te rammen voordat de andere partijen dat doen?
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:39 schreef Gremen het volgende:
[..]
Daarom zijn banken niet te vertrouwen
Neem bijv een internet broker als alex en stel het volgende voor:
Alex bewaard jouw aandelen (en die van duizenden andere particulieren)
Deze verkopen ze allemaal, ze cashen de huidige waarde, maar waardoor wel de prijs daalt (van jouw aandeel!)
Daarna kopen ze je aandelen weer terug voor de lagere prijs.
Jij hebt niks in de gaten, behalve dat je aandelen minder waard zijn geworden.
Alex heeft er op verdient
en het huidige systeem met geld als schuld is wel goed?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 06:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Een grapje zeker? Want deze 'constructie' is "fundamentally flawed".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |