quote:Op maandag 23 februari 2009 15:59 schreef PackardBell het volgende:
...en dan vervolgens gaan klagen bij de fabrikant. Doe eens een cursus voor beginners ofzo voordat je gaat bellen naar de helpdesk want daar kunnen zij natuurlijk niks mee. Ik heb al tig keer meegemaakt dat een klant met een probleem mij telefoneerde en gewoon NIET luisterde naar wat ik zei. En tja, dan krijg je weer gefrustreerde klanten die hun pc moeten opsturen en dan blijkt dat ik slechts enkele handelingen moet verrichten die zij prima thuis hadden kunnen doen, ware het niet dat hun oren zo slecht werken.
Zo, dat was mijn klacht
Serienummer?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:02 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik heb ook een PB gehad, wat een prul... drie keer binnen anderhalve maand teruggeweest voor reparatie. De service van PB was wel uitmuntend, dat wel.
Het risico van jou instelling is dat er ook klanten tussen zitten die wel alles hebben geprobeerd en nog steeds met de klacht blijven zitten omdat het werkelijk niet klopt.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:59 schreef PackardBell het volgende:
...en dan vervolgens gaan klagen bij de fabrikant. Doe eens een cursus voor beginners ofzo voordat je gaat bellen naar de helpdesk want daar kunnen zij natuurlijk niks mee. Ik heb al tig keer meegemaakt dat een klant met een probleem mij telefoneerde en gewoon NIET luisterde naar wat ik zei. En tja, dan krijg je weer gefrustreerde klanten die hun pc moeten opsturen en dan blijkt dat ik slechts enkele handelingen moet verrichten die zij prima thuis hadden kunnen doen, ware het niet dat hun oren zo slecht werken.
Zo, dat was mijn klacht
Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uitquote:Op maandag 23 februari 2009 16:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als je wat beter je best gedaan had op school dan had je nu bij een bedrijf gewerkt wat wel deugdelijke apparatuur fabriceert en had je niet de hele dag de telefoon hoeven opnemen. Je hebt het dus aan je eigen falende doorzettingsvermogen te danken TS.
Je komt inderdaad over alsof je heel veel lol in je werk hebt ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uit
Wat moet Opa in jouw bed?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uit
...kom IK echter liever niet mijn bed uit. Ach, het is maandag hequote:
Daarom is PB ook rukquote:Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uit
Heb je in het verleden een onaangename ervaring met PB gehad?quote:
Ja!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Heb je in het verleden een onaangename ervaring met PB gehad?
Dat lijkt me een retorische vraag ?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Heb je in het verleden een onaangename ervaring met PB gehad?
wie nietquote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Heb je in het verleden een onaangename ervaring met PB gehad?
Met dit soort reacties kan ik natuurlijk niet veel hequote:
Bij de klantenservice werken flapdrollenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:14 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Met dit soort reacties kan ik natuurlijk niet veel he
Ik kan jou een hele lijst van tevreden klanten geven die zweren bij Packard Bell.quote:
dat komt omdat ze gewoon nooit iets anders en beters hebben gehadquote:Op maandag 23 februari 2009 16:18 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik kan jou een hele lijst van tevreden klanten geven die zweren bij Packard Bell.
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:14 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Met dit soort reacties kan ik natuurlijk niet veel he
Ik kan zelf ook wel even het gekkenhuis bellen en vragen om een lijstjequote:Op maandag 23 februari 2009 16:18 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik kan jou een hele lijst van tevreden klanten geven die zweren bij Packard Bell.
Dat zijn allemaal mensen die niks van computers af wetenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:18 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik kan jou een hele lijst van tevreden klanten geven die zweren bij Packard Bell.
ik was vandaag nog bezig met iemand die zijn pc niet aankreegquote:Op maandag 23 februari 2009 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik werk ook in het service/helpdesk wezen en idd, je krijgt complete idioten aan de lijn. Ik hoorde een van mijn teamleden afgelopen week ruim tien minuten bezig zijn om iemand a) de Startknop te laten vinden en b) hem er op te laten klikken..
Maar Packard Bell, en de meeste all-in computers, vind ik niet zo geweldig..
Dat heb ik (gelukkig) nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik werk ook in het service/helpdesk wezen en idd, je krijgt complete idioten aan de lijn. Ik hoorde een van mijn teamleden afgelopen week ruim tien minuten bezig zijn om iemand a) de Startknop te laten vinden en b) hem er op te laten klikken..
waarom denk je dat het packard bell het je moet altijd bellen voor zon gaar ding mischien 1 week werktquote:Op maandag 23 februari 2009 16:22 schreef miodzio het volgende:
Ultiem backfire topic.
Maar wat wil je ook met zo'n TS.
Nu we toch bezig zijn, ik had eens een vrouw aan de lijn die beweerde dat Word het niet op haar pc deed. Blijkt dat ze het al tig keer geopend had maar dat het geminimaliseerd was. Ik zou zeggen: roep dan even je buurman erbij en ga niet naar Packard Bell bellen...quote:Op maandag 23 februari 2009 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik werk ook in het service/helpdesk wezen en idd, je krijgt complete idioten aan de lijn. Ik hoorde een van mijn teamleden afgelopen week ruim tien minuten bezig zijn om iemand a) de Startknop te laten vinden en b) hem er op te laten klikken..
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:24 schreef iamredleader het volgende:
Dit wordt een van de mooiste topics van het jaar
en dit de mooiste reactiequote:
Lazy fuck ben je ook nog. Misschien was het wel een lekker wijf en had je langs mogen komen undso. En miscshien had ze wel geen buurman.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, ik had eens een vrouw aan de lijn die beweerde dat Word het niet op haar pc deed. Blijkt dat ze het al tig keer geopend had maar dat het geminimaliseerd was. Ik zou zeggen: roep dan even je buurman erbij en ga niet naar packard Bell bellen...
Geestig mannetjequote:Op maandag 23 februari 2009 16:26 schreef Yuin het volgende:
[..]
Lazy fuck ben je ook nog. Misschien was het wel een lekker wijf en had je langs mogen komen undso. En miscshien had ze wel geen buurman.
Wat jank je nouquote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, ik had eens een vrouw aan de lijn die beweerde dat Word het niet op haar pc deed. Blijkt dat ze het al tig keer geopend had maar dat het geminimaliseerd was. Ik zou zeggen: roep dan even je buurman erbij en ga niet naar Packard Bell bellen...
ze kunnen de naam beter veranderen naar pak en bell want verder kom je er niet meequote:Op maandag 23 februari 2009 16:34 schreef LordNemephis het volgende:
Als je een Packard Hell koopt vraag je zelf om ellende.
Klacht ongegrond!
Voor jou:quote:Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef PackardBell het volgende:
Ik heb het idee dat Packard Bell op deze forum niet zo populair is.
je hebt het IDEE? na 3 pagina's heb je dat nog niet door? En dat zegt iets over dat zijn klanten dingen niet snappenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef PackardBell het volgende:
Ik heb het idee dat Packard Bell op deze forum niet zo populair is.
Ach, als bij ons er een lijn of een server uitvalt gaan ze ook allemaal bellen ipv bij de persoon naast hen te checken of die persoon het ook heeft.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, ik had eens een vrouw aan de lijn die beweerde dat Word het niet op haar pc deed. Blijkt dat ze het al tig keer geopend had maar dat het geminimaliseerd was. Ik zou zeggen: roep dan even je buurman erbij en ga niet naar Packard Bell bellen...
Jups, VMBO.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef PackardBell het volgende:
Ik heb het idee dat Packard Bell op deze forum niet zo populair is.
Het kan volgens mij allebei, alhoewel 'dit forum' natuurlijk veel beter klinkt.quote:
Tering...quote:Trotse bezitter van de imedia D2500, inmiddels mijn vijfde Packard Bell pc.
Whaha, bagger notebooks ten top. Op welk forum is Packard Bell in godsnaam wél populair?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef PackardBell het volgende:
Ik heb het idee dat Packard Bell op deze forum niet zo populair is.
ZO ZEG! ECHT WAAR?!?!!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef PackardBell het volgende:
Ik heb het idee dat Packard Bell op deze forum niet zo populair is.
Die ligt sinds deze maand in de winkel bij onder andere Dixons en Vroom & Dreesmanquote:Op maandag 23 februari 2009 20:28 schreef Adfundum het volgende:
Hé PB, wanneer komt die maestro 242ws eindelijk eens op de markt?
Welkom op FOK!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:03 schreef PackardBell het volgende:
Reageer eens volwassen ja.
3 simpele stappen en je probleem is opgelost:quote:Op maandag 23 februari 2009 21:16 schreef Yuin het volgende:
Mijn Packard Bell is depressief geworden na het lezen van dit topic, wat nu?
Als je het zelf beter weet, dan moet je maar naar de computerboer op de hoek gaan hequote:Op maandag 23 februari 2009 21:52 schreef miodzio het volgende:
PB, waarom zou ik een packerd bell kopen?
Wat is het voordeel ten opzichte van een zelf samengesteld systeem of een 'merkloze' kast die je bij een computerwinkel koopt waar betere onderdelen inzitten voor een lagere prijs? Eventueel voorzien van Windows, maar meer niet. Het eerste waar ik bij een Packard Bell altijd mee bezig ben is alle trail-meuk verwijderen (bv. norton, want na zoveel dagen moet je toch betalen en elke huis, tuin- en keukenconsument trapt daarin) en alle andere 'handige' programma's die mij eerder tot last zijn dan dat ze daadwerkelijk wat toevoegen.
Je bedoeld irritante zeikerige kutventjes die na werktijd op een forum als fok gaan lopen klagen over de klanten die ze oh zo goede service verlenen?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:03 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Als je het zelf beter weet, dan moet je maar naar de computerboer op de hoek gaan he![]()
Packard Bell garandeert echter kwaliteit en service, en ik weet niet of iedere computerboer dat kan. Bovendien is Norton een uitstekende virusscanner.
Het is nog altijd beter dan je klanten irritante zeikerige kutventjes noemen, nietwaar meneer Flodder?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:04 schreef Yuin het volgende:
[..]
Je bedoeld irritante zeikerige kutventjes die na werktijd op een forum als fok gaan lopen klagen over de klanten die ze oh zo goede service verlenen?
Koop een Mac arme stakkerquote:Op maandag 23 februari 2009 22:03 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Als je het zelf beter weet, dan moet je maar naar de computerboer op de hoek gaan he![]()
Packard Bell garandeert echter kwaliteit en service, en ik weet niet of iedere computerboer dat kan. Bovendien is Norton een uitstekende virusscanner.
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:51 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Die ligt sinds deze maand in de winkel bij onder andere Dixons en Vroom & DreesmanOp de website van PB kun je hem binnenkort ook bestellen.
Sinds wanneer ?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:03 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Als je het zelf beter weet, dan moet je maar naar de computerboer op de hoek gaan he![]()
Packard Bell garandeert echter kwaliteit en service, en ik weet niet of iedere computerboer dat kan. Bovendien is Norton een uitstekende virusscanner.
Dat was het 10 jaar geleden ook niet. Is het ook nooit geweest, en zal het ook nooit worden.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Norton een uitstekende virusscanner vinden, dat is het al 10 jaar niet meer..
Ik deed voorheen altijd iedere maand ofzo eerst een scan met Avast (later AVG) en daarna met Norton en keer op keer werden er bij de tweede scan dingen aangetroffen die Avast/AVG niet oppikte. Ik heb dus zelf de voordelen van Norton ervaren en raad klanten dan ook Norton aan.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Norton een uitstekende virusscanner vinden, dat is het al 10 jaar niet meer..
Eens. De enige reden dat het nog gebruikt en gekocht wordt is omdat ze meegeleverd worden met pc's van HP, Dell, etc. Hierdoor hebben ze ook naamsbekendheid waardoor onwetende computergebruikers het aanschaffen, terwijl er tientallen fijnere en gratis alternatieven zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:52 schreef Labtech het volgende:
[..]
Dat was het 10 jaar geleden ook niet. Is het ook nooit geweest, en zal het ook nooit worden.
Wat ben jij voor slechte kankerkloon dan.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:56 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik deed voorheen altijd iedere maand ofzo eerst een scan met Avast (later AVG) en daarna met Norton en keer op keer werden er bij de tweede scan dingen aangetroffen die Avast/AVG niet oppikte. Ik heb dus zelf de voordelen van Norton ervaren en raad klanten dan ook Norton aan.
Nog een toevoeging: met Antivir heb ik betere ervaringen. Dat is volgens mij de beste gratis scanner, maar nogmaals, Norton is absoluut aan te bevelen![]()
Hm, zo rond de millenniumwisseling was het nog niet zulke bloatware als vandaag, en geleidelijk aan is het elk jaar slechter geworden.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:52 schreef Labtech het volgende:
[..]
Dat was het 10 jaar geleden ook niet. Is het ook nooit geweest, en zal het ook nooit worden.
Eerlijk is eerlijk, ik vind het wel leuk staan.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:01 schreef senderrr het volgende:
serieus man, die laptops dan, je hebt een rechthoekig scherm met een rechthoekig bureaublad, en wat doen die mongolen? maken ze een rond touchpadmoet je mij eens uitleggen wat daar het nut van is?
![]()
EDIT: plaatje ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Wat een lelijk kreng.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:01 schreef senderrr het volgende:
serieus man, die laptops dan, je hebt een rechthoekig scherm met een rechthoekig bureaublad, en wat doen die mongolen? maken ze een rond touchpadmoet je mij eens uitleggen wat daar het nut van is?
![]()
EDIT: plaatje ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Het genereert ook meer False/positives dan elk ander virusscanner pakket, geeft de melding om DLL's te verwijderen die van belang zijn voor het OS (en vervolgens de computer niet meer laten booten in Windows net als het akkefietje wat kort geleden ZoneAlarm en AVG ook hadden), een tergende uninstall, die vervolgens nog allerlei zut achter op je pc achter laat, terwijl je het programma in feite verwijderd hebt (en een aparte tool voor nodig hebt om het te kunnen verwijderen Norton Removal Tool), ontzettende whinende pop-ups hebben bij zowat elke site die je bezoekt en daardoor dus van de een op de andere dag je het internet blokkeert middels de firewall/antivirus en niet te vergeten dat het godganse log en traag is voor je PC. Laat ik nog niet vergeten dat als eenmaal de trial verlopen is, je donderop kan zeggen dat er binnen de kortste keren je geen werkende internetverbinding meer hebt, ook een fijne manier om klanten aan je te binden..quote:Op maandag 23 februari 2009 22:56 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik deed voorheen altijd iedere maand ofzo eerst een scan met Avast (later AVG) en daarna met Norton en keer op keer werden er bij de tweede scan dingen aangetroffen die Avast/AVG niet oppikte. Ik heb dus zelf de voordelen van Norton ervaren en raad klanten dan ook Norton aan.
Nog een toevoeging: met Antivir heb ik betere ervaringen. Dat is volgens mij de beste gratis scanner, maar nogmaals, Norton is absoluut aan te bevelen![]()
Ik vind een rond touchpad veel fijner werken. Toch neem ik altijd mijn muis meequote:Op maandag 23 februari 2009 23:01 schreef senderrr het volgende:
serieus man, die laptops dan, je hebt een rechthoekig scherm met een rechthoekig bureaublad, en wat doen die mongolen? maken ze een rond touchpadmoet je mij eens uitleggen wat daar het nut van is?
![]()
EDIT: plaatje ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Ik krijg vele klanten aan de lijn die moeite hebben met het de-installeren van Norton. Van de andere kant, waarom zou je Norton willen verwijderenquote:Op maandag 23 februari 2009 23:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het genereert ook meer False/positives dan elk ander virusscanner pakket, geeft de melding om DLL's te verwijderen die van belang zijn voor het OS (en vervolgens de computer niet meer laten booten in Windows net als het akkefietje wat kort geleden ZoneAlarm en AVG ook hadden), een tergende uninstall, die vervolgens nog allerlei zut achter op je pc achter laat, terwijl je het programma in feite verwijderd hebt (en een aparte tool voor nodig hebt om het te kunnen verwijderen Norton Removal Tool), ontzettende whinende pop-ups hebben bij zowat elke site die je bezoekt en daardoor dus van de een op de andere dag je het internet blokkeert middels de firewall/antivirus en niet te vergeten dat het godganse log en traag is voor je PC.
Kun je beter Avira of NOD32 nemen..
Heb je nou wel gelezen wat die gozer zei?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:43 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik krijg vele klanten aan de lijn die moeite hebben met het de-installeren van Norton. Van de andere kant, waarom zou je Norton willen verwijderen
Dat bedoel ik dus, mensen die teveel met hun pc gaan rommelen en niet beseffen waar ze mee bezig zijn. Gewoon laten zoals het is en genieten van je aankoopquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:09 schreef FFnog het volgende:
Al jaren een PB, nadat ik hem gekocht had, had ik hem binnen een half uur al dood... (echt waar)
De boel gereset naar de fabrieksinstellingen en vervolgens dus al jaren redelijk probleemloos mee aan het werk...
Wel jammer dat er zoveel reclameshit op staat als je hem koopt...
Ik heb ooit een pc van hp gehad (pavillion), was destijds het nieuwste van het nieuwste. Nou, ik heb niks dan problemen ondervonden: de videokaart, de monitor en de printer (die ook van hp was) moesten vervangen/gerepareerd worden. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat hp een slechte fabrikant is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:16 schreef addmanager het volgende:
Het is niet alleen packard bell wat hier minder populair is, ook:
Dell
Acer
Sweex
Medion
etc... enkel HP's en Sony's komen er hier net door, de rest is 'prul'.
Ik heb al anderhalf jaar een dell laptop (via studie een regeling). Niks mis mee, nooit problemen mee gehad en hij draait alle programmas goedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:16 schreef addmanager het volgende:
Het is niet alleen packard bell wat hier minder populair is, ook:
Dell
Acer
Sweex
Medion
etc... enkel HP's en Sony's komen er hier net door, de rest is 'prul'.
Echt welquote:Op maandag 23 februari 2009 22:03 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Als je het zelf beter weet, dan moet je maar naar de computerboer op de hoek gaan he![]()
Packard Bell garandeert echter kwaliteit en service, en ik weet niet of iedere computerboer dat kan. Bovendien is Norton een uitstekende virusscanner.
Tenminste iemand die het met mij eens isquote:
Echt welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:00 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Tenminste iemand die het met mij eens is
Het is zeer onwaarschijnlijk dat een pc bij aankoop al ''kankertraag'' is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:12 schreef Beach het volgende:
Mn ouders hebben een PB laptop van een half jaar oud...dat ding zat vol met allerhande meuk voorgeinstalleerd.
Na dat weghalen is het nog kankertraag en de usb poorten geven kortsluiting
Nu ga je te ver.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:03 schreef PackardBell het volgende:
[..]
.....Bovendien is Norton een uitstekende virusscanner......
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:24 schreef Twerk het volgende:
Even om de verkooppraatjes van deze Packard Bell-medewerker (die in z'n vrije tijd blijkbaar niets beters te doen heeft) enigszins te nuanceren:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=11606
http://www.klachtenbond.n(...)are/Packard-Bell.htm
http://forum.packardbell.com/nl/viewtopic.php?p=154546&sid=1ed0051df6d16eec582404c40b91878c
..
And the list goes on and on.
http://forum.packardbell.com/nl/viewtopic.php?t=24565&start=0quote:mijn pc slaat steeds uit.ik bel PB: ja u moet eerst iets uitvoeren in bios. ik:maar hij slaat steeds uit.pb: ja maar!u moet dat toch eerst doen. Ik:beste man hij slaat uit,er valt niets te doen,geloof me heb het al 1000 keer geprobeerd. PB: sorry meneer u moet dat eerst uitvoeren (iets downloaden en dan opstarten ofzo). IK:vertel mij nu eens hoe ik dat moet doen als mijn pc UITSLAAT,de stroom toevoer stopt gewoon,dan kan ik toch niets doen GODVERDOMME.het is toch over duidelijk dat de voeding kapot is.PB: dat weet u niet .IK: nou blijkbaar weet jij het ook niet.PB dat zijn uw woorden meneer,heeft u nog andere vragen meneer.IK:nee ik heb voor jullie nooit geen vragen meer,ik breng hem wel naar een reperateur,zak maar in de stront jullie zijn mij voorgoed kwijt als klant. PB daag meneer.
zo gaat dat dan een half jaar eerder mijn PB laptop ,de toetsen vallen er gewoon af,heb 5 jaar garantie extra erbij gekocht,raad eens? ze nemen hem gewoon niet in reparatie,ze verrekken het gewoon.moet het zelf maar uitzoeken zeggen ze,valt niet onder de garantie
ik heb een eigen bedrijf en kan dit soort gezeik gewoon niet gebruiken,dus er moet gewoon een nieuwe komen,heb nu een HP gekocht.
PACKARD BELL NOOIT MEER,WAARDELOOS ZOALS JULLIE JE TROUWEN KLANTEN BEHANDELEN.EN DIE ROTZOOI VAN JULLIE VALT GEWOON OM NIKS UIT ELKAAR. MENSEN BENT GEWAARSCHUWD.
op dit tijdstip? ja echt nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:17 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Het is zeer onwaarschijnlijk dat een pc bij aankoop al ''kankertraag'' is.
Post eens het serienummer van die pc?
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:03 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Bovendien is Norton een uitstekende virusscanner.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:30 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
[..]
http://forum.packardbell.com/nl/viewtopic.php?t=24565&start=0
![]()
![]()
Ach, er zijn ook genoeg mensen die tevreden zijn met Packard Bell maar jammer genoeg kan er geen goed woordje vanaf. Daar komt bij dat het moeilijk is om bij deze klachten na te gaan of het aan de pc's ligt of aan de gebruikers (die overigens bijzonder slecht Nederlands hanteren). Een pc vliegt niet zomaar in de brand.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:24 schreef Twerk het volgende:
Even om de verkooppraatjes van deze Packard Bell-medewerker (die in z'n vrije tijd blijkbaar niets beters te doen heeft) enigszins te nuanceren:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=11606
http://www.klachtenbond.n(...)are/Packard-Bell.htm
http://forum.packardbell.com/nl/viewtopic.php?p=154546&sid=1ed0051df6d16eec582404c40b91878c
..
And the list goes on and on.
Kun je je voorstellen hoe het is om zo iemand aan de lijn te krijgen...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:30 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
[..]
http://forum.packardbell.com/nl/viewtopic.php?t=24565&start=0
![]()
![]()
Zo iemand staat meer in zijn recht dan de amateuristische klachtafhandeling van Pietje Bell.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:37 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe het is om zo iemand aan de lijn te krijgen...
Dat dit zomaar kán in Nederland!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:05 schreef JanusAnus het volgende:
Ongelofelijk dit
Een echte zaadbalhaar, hmmm.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat dit zomaar kán in Nederland!
Ik zou u bijna een gratis pc van Packard Bell willen geven om u ervan te overtuigen dat die woorden geen ''sense maken.''quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:39 schreef Twerk het volgende:
[..]
Zo iemand staat meer in zijn recht dan de amateuristische klachtafhandeling van Pietje Bell.
Je probeert te scoren met een wanproduct, en faalt. Sad.
Machtigprachtig, dit. Gaat u vooral verder.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:45 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik zou u bijna een gratis pc van Packard Bell willen geven om u ervan te overtuigen dat die woorden geen ''sense maken.''
quote:JoshuaBoy29 mei 2005, 01:24
Mensen let op.
Dit is mischien al oud nieuws, maar ik meld het toch even.
Koop nooit een Packard Bell.
Die pc's zijn net een hel.
Niet deze pc, maar mijn vorige was een Packard Bell.
En nooit mer omdat ik er niet eens een cd van Windows bij kreeg.
Alleen een disketter waarmee ik het kon herstellen, en die werkte niet eens.
Er zat een ingebouwde brander die naar 3 keer branden er mee uit scheed.
En er zat al een virus op.
Deal.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:45 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik zou u bijna een gratis pc van Packard Bell willen geven om u ervan te overtuigen dat die woorden geen ''sense maken.''
Er zat al een virus op? En u gelooft dit soort onzin? Dit soort mensen vraagt volgens mij gewoon om problemen. Ze zouden beter eens opzoeken wat een virus is in plaats van Packard bell belachelijk te maken.quote:
Zoveel sympathie had ik niet van u verwachtquote:
Zeg maar jij, meneer.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 04:03 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Zoveel sympathie had ik niet van u verwacht![]()
Ik zei ''bijna'' he...
Dit vind ik ook zo'n gezeur. Ik word voor mijn baan goed betaald, maar dat betekent nog niet, dat ik wil dat mensen mijn tijd verdoen met onzin. Zeker als die onzin veroorzaakt wordt door totale onkunde.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:33 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Wat jank je nou![]()
Je word er toch voor betaald neem ik aan. Deal with it
Hahahaha, ik heb alleen een Dell en een Acer. Nooit problemen mee trouwens.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:16 schreef addmanager het volgende:
Het is niet alleen packard bell wat hier minder populair is, ook:
Dell
Acer
Sweex
Medion
etc... enkel HP's en Sony's komen er hier net door, de rest is 'prul'.
WTF! Meen je dat nou! Goh wat slim van jou zeg! Daar was ik zelf nooit achtergekomen!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef PackardBell het volgende:
Ik heb het idee dat Packard Bell op deze forum niet zo populair is.
Wanneer Maxtor en geloof Seagate al een keer harddisken hebben geleverd met een virus erop zou het me niks verbazen als PackardHell dat ook een keer gedaan heeft al dan niet per ongeluk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 04:02 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Er zat al een virus op? En u gelooft dit soort onzin? Dit soort mensen vraagt volgens mij gewoon om problemen. Ze zouden beter eens opzoeken wat een virus is in plaats van Packard bell belachelijk te maken.
Whahah, HP en Sony. En dan Dell afkraken, no offense, maar mjin ervaring is toch wel dat Dell, en dan zéker de XPS serie, een stuk degelijker is dan welk HP/Sony stuff dan ook. Laat staan dochterbedrijf Alienware.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:16 schreef addmanager het volgende:
Het is niet alleen packard bell wat hier minder populair is, ook:
Dell
Acer
Sweex
Medion
etc... enkel HP's en Sony's komen er hier net door, de rest is 'prul'.
Moet dat dan per se? Een pc is niet gemaakt om een blikseminval te overleven. Als er noodweer heerst, trek ik altijd even de kabels eruit en ook met mijn laptop ga ik uiterst voorzichtig om. Als ik dan mensen trots hoor zeggen dat hun laptop een behoorlijke klap heeft overleefd dan heb ik zoiets van: wees zuinig op je spullen en klaag wat minder over je pc.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:08 schreef fathank het volgende:
Dell Latitude ATG D630 hier. Die heeft al aardig wat regenbuien en stofstormen overleefd
Nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:04 schreef Zotheid het volgende:
Kan ik hieruit concluderen dat alle windowspc's gewoon troep zijn?
Waarom denk je dat bedrijven niet massaal voor packard bell gaan? Omdat iedere werknemer zo ontzettend voorzichtig met z'n bedrijfslaptopje om gaat?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:47 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Moet dat dan per se? Een pc is niet gemaakt om een blikseminval te overleven. Als het noodweer is, trek ik altijd even de kabels eruit en ook met mijn laptop ga ik uiterst voorzichtig om. Als ik dan mensen trots hoor zeggen dat hun laptop een behoorlijke klap heeft overleefd dan heb ik zoeist van: wees zuinig op je spullen en klaag wat minder over je pc.
Dat "rommelen" was het proberen al die voorgeinstalleerde reclameshit eraf te krijgen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:17 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, mensen die teveel met hun pc gaan rommelen en niet beseffen waar ze mee bezig zijn. Gewoon laten zoals het is en genieten van je aankoop
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:09 schreef 1983scarface het volgende:
Had ook een Acer Extensa (VISTA) gekocht voor 380 euro, vol met troep maar wou toch al XP Fresh Install doen wat bleek het was RAID modus. Zit ik weer met Vista, grootste troep
Waar leid je uit af dat ik uberhaupt jouw bed in zou willen?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uit
'packard bell' probeert op elke manier zooi te verkopenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:18 schreef hara_kiwi het volgende:
[..]
Waar leid je uit af dat ik uberhaupt jouw bed in zou willen?
Bij het bedrijf waar ik werk zit een aannemerij. Je wilt niet weten hoe wij laptops en desktops soms terug krijgen... Maar ze doen het nog wel! Dus duurzaamheid is zeker belangrijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:47 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Moet dat dan per se? Een pc is niet gemaakt om een blikseminval te overleven. Als er noodweer heerst, trek ik altijd even de kabels eruit en ook met mijn laptop ga ik uiterst voorzichtig om. Als ik dan mensen trots hoor zeggen dat hun laptop een behoorlijke klap heeft overleefd dan heb ik zoiets van: wees zuinig op je spullen en klaag wat minder over je pc.
Het is bij deze klant wel erg duidelijk dat het aan de klant licht:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:36 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook genoeg mensen die tevreden zijn met Packard Bell maar jammer genoeg kan er geen goed woordje vanaf. Daar komt bij dat het moeilijk is om bij deze klachten na te gaan of het aan de pc's ligt of aan de gebruikers (die overigens bijzonder slecht Nederlands hanteren). Een pc vliegt niet zomaar in de brand.
Wel lachen met jouquote:mijn pc slaat steeds uit.ik bel PB: ja u moet eerst iets uitvoeren in bios. ik:maar hij slaat steeds uit.pb: ja maar!u moet dat toch eerst doen. Ik:beste man hij slaat uit,er valt niets te doen,geloof me heb het al 1000 keer geprobeerd. PB: sorry meneer u moet dat eerst uitvoeren (iets downloaden en dan opstarten ofzo). IK:vertel mij nu eens hoe ik dat moet doen als mijn pc UITSLAAT,de stroom toevoer stopt gewoon,dan kan ik toch niets doen GODVERDOMME.het is toch over duidelijk dat de voeding kapot is.PB: dat weet u niet .IK: nou blijkbaar weet jij het ook niet.PB dat zijn uw woorden meneer,heeft u nog andere vragen meneer.IK:nee ik heb voor jullie nooit geen vragen meer,ik breng hem wel naar een reperateur,zak maar in de stront jullie zijn mij voorgoed kwijt als klant. PB daag meneer.
lolwatquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:09 schreef 1983scarface het volgende:
Had ook een Acer Extensa (VISTA) gekocht voor 380 euro, vol met troep maar wou toch al XP Fresh Install doen wat bleek het was RAID modus. Zit ik weer met Vista, grootste troep
Die raid drivers slipstreamen in je xp installatie cd met nlite en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:09 schreef 1983scarface het volgende:
Had ook een Acer Extensa (VISTA) gekocht voor 380 euro, vol met troep maar wou toch al XP Fresh Install doen wat bleek het was RAID modus. Zit ik weer met Vista, grootste troep
quote:Packard Bell is slecht. Wij hebben een Platinum gehad die uit zichzelf in de brand vloog.Kwam volgens PB ook door Windows. De problemen die je ehbt zijn dus zeer herkenbaar. De service is helemaal belabberd. PC is rustig drie weken weg en wordt gerepareerd door een bedrijf dat claimt nieuwe onderdelen erin gezet te hebben. Niet dus. Wij hadden via Dixons deze pc gekocht en die hebben ons schadeloos gesteld omdat wij verlengde garantie hadden. Hebben na veel tegenwerking van PB een nieuwe pc gekregen van Dixons. Voor ons nooit meer een PB! Al krijg ik hem gratis.
Aan dat soort mensen besteed ik liever geen aandacht, maar ik heb ook mijn verplichtingen natuurlijk. Geloof me, het kan nog erger...quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:19 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Het is bij deze klant wel erg duidelijk dat het aan de klant licht:
[..]
Wel lachen met jou
Stuur maar opquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:02 schreef PackardBell het volgende:
Kan ik met deze klassieke reclame mischien enkelen over de streep trekken om toch eens een Packard Bell te proberen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |