quote:Op maandag 23 februari 2009 15:59 schreef PackardBell het volgende:
...en dan vervolgens gaan klagen bij de fabrikant. Doe eens een cursus voor beginners ofzo voordat je gaat bellen naar de helpdesk want daar kunnen zij natuurlijk niks mee. Ik heb al tig keer meegemaakt dat een klant met een probleem mij telefoneerde en gewoon NIET luisterde naar wat ik zei. En tja, dan krijg je weer gefrustreerde klanten die hun pc moeten opsturen en dan blijkt dat ik slechts enkele handelingen moet verrichten die zij prima thuis hadden kunnen doen, ware het niet dat hun oren zo slecht werken.
Zo, dat was mijn klacht
Serienummer?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:02 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik heb ook een PB gehad, wat een prul... drie keer binnen anderhalve maand teruggeweest voor reparatie. De service van PB was wel uitmuntend, dat wel.
Het risico van jou instelling is dat er ook klanten tussen zitten die wel alles hebben geprobeerd en nog steeds met de klacht blijven zitten omdat het werkelijk niet klopt.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:59 schreef PackardBell het volgende:
...en dan vervolgens gaan klagen bij de fabrikant. Doe eens een cursus voor beginners ofzo voordat je gaat bellen naar de helpdesk want daar kunnen zij natuurlijk niks mee. Ik heb al tig keer meegemaakt dat een klant met een probleem mij telefoneerde en gewoon NIET luisterde naar wat ik zei. En tja, dan krijg je weer gefrustreerde klanten die hun pc moeten opsturen en dan blijkt dat ik slechts enkele handelingen moet verrichten die zij prima thuis hadden kunnen doen, ware het niet dat hun oren zo slecht werken.
Zo, dat was mijn klacht
Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uitquote:Op maandag 23 februari 2009 16:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als je wat beter je best gedaan had op school dan had je nu bij een bedrijf gewerkt wat wel deugdelijke apparatuur fabriceert en had je niet de hele dag de telefoon hoeven opnemen. Je hebt het dus aan je eigen falende doorzettingsvermogen te danken TS.
Je komt inderdaad over alsof je heel veel lol in je werk hebt ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uit
Wat moet Opa in jouw bed?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uit
...kom IK echter liever niet mijn bed uit. Ach, het is maandag hequote:
Daarom is PB ook rukquote:Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uit
Heb je in het verleden een onaangename ervaring met PB gehad?quote:
Ja!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Heb je in het verleden een onaangename ervaring met PB gehad?
Dat lijkt me een retorische vraag ?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Heb je in het verleden een onaangename ervaring met PB gehad?
wie nietquote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Heb je in het verleden een onaangename ervaring met PB gehad?
Met dit soort reacties kan ik natuurlijk niet veel hequote:
Bij de klantenservice werken flapdrollenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:14 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Met dit soort reacties kan ik natuurlijk niet veel he
Ik kan jou een hele lijst van tevreden klanten geven die zweren bij Packard Bell.quote:
dat komt omdat ze gewoon nooit iets anders en beters hebben gehadquote:Op maandag 23 februari 2009 16:18 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik kan jou een hele lijst van tevreden klanten geven die zweren bij Packard Bell.
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:14 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Met dit soort reacties kan ik natuurlijk niet veel he
Ik kan zelf ook wel even het gekkenhuis bellen en vragen om een lijstjequote:Op maandag 23 februari 2009 16:18 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik kan jou een hele lijst van tevreden klanten geven die zweren bij Packard Bell.
Dat zijn allemaal mensen die niks van computers af wetenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:18 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik kan jou een hele lijst van tevreden klanten geven die zweren bij Packard Bell.
ik was vandaag nog bezig met iemand die zijn pc niet aankreegquote:Op maandag 23 februari 2009 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik werk ook in het service/helpdesk wezen en idd, je krijgt complete idioten aan de lijn. Ik hoorde een van mijn teamleden afgelopen week ruim tien minuten bezig zijn om iemand a) de Startknop te laten vinden en b) hem er op te laten klikken..
Maar Packard Bell, en de meeste all-in computers, vind ik niet zo geweldig..
Dat heb ik (gelukkig) nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik werk ook in het service/helpdesk wezen en idd, je krijgt complete idioten aan de lijn. Ik hoorde een van mijn teamleden afgelopen week ruim tien minuten bezig zijn om iemand a) de Startknop te laten vinden en b) hem er op te laten klikken..
waarom denk je dat het packard bell het je moet altijd bellen voor zon gaar ding mischien 1 week werktquote:Op maandag 23 februari 2009 16:22 schreef miodzio het volgende:
Ultiem backfire topic.
Maar wat wil je ook met zo'n TS.
Nu we toch bezig zijn, ik had eens een vrouw aan de lijn die beweerde dat Word het niet op haar pc deed. Blijkt dat ze het al tig keer geopend had maar dat het geminimaliseerd was. Ik zou zeggen: roep dan even je buurman erbij en ga niet naar Packard Bell bellen...quote:Op maandag 23 februari 2009 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik werk ook in het service/helpdesk wezen en idd, je krijgt complete idioten aan de lijn. Ik hoorde een van mijn teamleden afgelopen week ruim tien minuten bezig zijn om iemand a) de Startknop te laten vinden en b) hem er op te laten klikken..
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:24 schreef iamredleader het volgende:
Dit wordt een van de mooiste topics van het jaar
en dit de mooiste reactiequote:
Lazy fuck ben je ook nog. Misschien was het wel een lekker wijf en had je langs mogen komen undso. En miscshien had ze wel geen buurman.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, ik had eens een vrouw aan de lijn die beweerde dat Word het niet op haar pc deed. Blijkt dat ze het al tig keer geopend had maar dat het geminimaliseerd was. Ik zou zeggen: roep dan even je buurman erbij en ga niet naar packard Bell bellen...
Geestig mannetjequote:Op maandag 23 februari 2009 16:26 schreef Yuin het volgende:
[..]
Lazy fuck ben je ook nog. Misschien was het wel een lekker wijf en had je langs mogen komen undso. En miscshien had ze wel geen buurman.
Wat jank je nouquote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, ik had eens een vrouw aan de lijn die beweerde dat Word het niet op haar pc deed. Blijkt dat ze het al tig keer geopend had maar dat het geminimaliseerd was. Ik zou zeggen: roep dan even je buurman erbij en ga niet naar Packard Bell bellen...
ze kunnen de naam beter veranderen naar pak en bell want verder kom je er niet meequote:Op maandag 23 februari 2009 16:34 schreef LordNemephis het volgende:
Als je een Packard Hell koopt vraag je zelf om ellende.
Klacht ongegrond!
Voor jou:quote:Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef PackardBell het volgende:
Ik heb het idee dat Packard Bell op deze forum niet zo populair is.
je hebt het IDEE? na 3 pagina's heb je dat nog niet door? En dat zegt iets over dat zijn klanten dingen niet snappenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef PackardBell het volgende:
Ik heb het idee dat Packard Bell op deze forum niet zo populair is.
Ach, als bij ons er een lijn of een server uitvalt gaan ze ook allemaal bellen ipv bij de persoon naast hen te checken of die persoon het ook heeft.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, ik had eens een vrouw aan de lijn die beweerde dat Word het niet op haar pc deed. Blijkt dat ze het al tig keer geopend had maar dat het geminimaliseerd was. Ik zou zeggen: roep dan even je buurman erbij en ga niet naar Packard Bell bellen...
Jups, VMBO.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef PackardBell het volgende:
Ik heb het idee dat Packard Bell op deze forum niet zo populair is.
Het kan volgens mij allebei, alhoewel 'dit forum' natuurlijk veel beter klinkt.quote:
Tering...quote:Trotse bezitter van de imedia D2500, inmiddels mijn vijfde Packard Bell pc.
Whaha, bagger notebooks ten top. Op welk forum is Packard Bell in godsnaam wél populair?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef PackardBell het volgende:
Ik heb het idee dat Packard Bell op deze forum niet zo populair is.
ZO ZEG! ECHT WAAR?!?!!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef PackardBell het volgende:
Ik heb het idee dat Packard Bell op deze forum niet zo populair is.
Die ligt sinds deze maand in de winkel bij onder andere Dixons en Vroom & Dreesmanquote:Op maandag 23 februari 2009 20:28 schreef Adfundum het volgende:
Hé PB, wanneer komt die maestro 242ws eindelijk eens op de markt?
Welkom op FOK!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:03 schreef PackardBell het volgende:
Reageer eens volwassen ja.
3 simpele stappen en je probleem is opgelost:quote:Op maandag 23 februari 2009 21:16 schreef Yuin het volgende:
Mijn Packard Bell is depressief geworden na het lezen van dit topic, wat nu?
Als je het zelf beter weet, dan moet je maar naar de computerboer op de hoek gaan hequote:Op maandag 23 februari 2009 21:52 schreef miodzio het volgende:
PB, waarom zou ik een packerd bell kopen?
Wat is het voordeel ten opzichte van een zelf samengesteld systeem of een 'merkloze' kast die je bij een computerwinkel koopt waar betere onderdelen inzitten voor een lagere prijs? Eventueel voorzien van Windows, maar meer niet. Het eerste waar ik bij een Packard Bell altijd mee bezig ben is alle trail-meuk verwijderen (bv. norton, want na zoveel dagen moet je toch betalen en elke huis, tuin- en keukenconsument trapt daarin) en alle andere 'handige' programma's die mij eerder tot last zijn dan dat ze daadwerkelijk wat toevoegen.
Je bedoeld irritante zeikerige kutventjes die na werktijd op een forum als fok gaan lopen klagen over de klanten die ze oh zo goede service verlenen?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:03 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Als je het zelf beter weet, dan moet je maar naar de computerboer op de hoek gaan he![]()
Packard Bell garandeert echter kwaliteit en service, en ik weet niet of iedere computerboer dat kan. Bovendien is Norton een uitstekende virusscanner.
Het is nog altijd beter dan je klanten irritante zeikerige kutventjes noemen, nietwaar meneer Flodder?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:04 schreef Yuin het volgende:
[..]
Je bedoeld irritante zeikerige kutventjes die na werktijd op een forum als fok gaan lopen klagen over de klanten die ze oh zo goede service verlenen?
Koop een Mac arme stakkerquote:Op maandag 23 februari 2009 22:03 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Als je het zelf beter weet, dan moet je maar naar de computerboer op de hoek gaan he![]()
Packard Bell garandeert echter kwaliteit en service, en ik weet niet of iedere computerboer dat kan. Bovendien is Norton een uitstekende virusscanner.
quote:Op maandag 23 februari 2009 20:51 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Die ligt sinds deze maand in de winkel bij onder andere Dixons en Vroom & DreesmanOp de website van PB kun je hem binnenkort ook bestellen.
Sinds wanneer ?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:03 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Als je het zelf beter weet, dan moet je maar naar de computerboer op de hoek gaan he![]()
Packard Bell garandeert echter kwaliteit en service, en ik weet niet of iedere computerboer dat kan. Bovendien is Norton een uitstekende virusscanner.
Dat was het 10 jaar geleden ook niet. Is het ook nooit geweest, en zal het ook nooit worden.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Norton een uitstekende virusscanner vinden, dat is het al 10 jaar niet meer..
Ik deed voorheen altijd iedere maand ofzo eerst een scan met Avast (later AVG) en daarna met Norton en keer op keer werden er bij de tweede scan dingen aangetroffen die Avast/AVG niet oppikte. Ik heb dus zelf de voordelen van Norton ervaren en raad klanten dan ook Norton aan.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Norton een uitstekende virusscanner vinden, dat is het al 10 jaar niet meer..
Eens. De enige reden dat het nog gebruikt en gekocht wordt is omdat ze meegeleverd worden met pc's van HP, Dell, etc. Hierdoor hebben ze ook naamsbekendheid waardoor onwetende computergebruikers het aanschaffen, terwijl er tientallen fijnere en gratis alternatieven zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:52 schreef Labtech het volgende:
[..]
Dat was het 10 jaar geleden ook niet. Is het ook nooit geweest, en zal het ook nooit worden.
Wat ben jij voor slechte kankerkloon dan.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:56 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik deed voorheen altijd iedere maand ofzo eerst een scan met Avast (later AVG) en daarna met Norton en keer op keer werden er bij de tweede scan dingen aangetroffen die Avast/AVG niet oppikte. Ik heb dus zelf de voordelen van Norton ervaren en raad klanten dan ook Norton aan.
Nog een toevoeging: met Antivir heb ik betere ervaringen. Dat is volgens mij de beste gratis scanner, maar nogmaals, Norton is absoluut aan te bevelen![]()
Hm, zo rond de millenniumwisseling was het nog niet zulke bloatware als vandaag, en geleidelijk aan is het elk jaar slechter geworden.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:52 schreef Labtech het volgende:
[..]
Dat was het 10 jaar geleden ook niet. Is het ook nooit geweest, en zal het ook nooit worden.
Eerlijk is eerlijk, ik vind het wel leuk staan.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:01 schreef senderrr het volgende:
serieus man, die laptops dan, je hebt een rechthoekig scherm met een rechthoekig bureaublad, en wat doen die mongolen? maken ze een rond touchpadmoet je mij eens uitleggen wat daar het nut van is?
![]()
EDIT: plaatje ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Wat een lelijk kreng.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:01 schreef senderrr het volgende:
serieus man, die laptops dan, je hebt een rechthoekig scherm met een rechthoekig bureaublad, en wat doen die mongolen? maken ze een rond touchpadmoet je mij eens uitleggen wat daar het nut van is?
![]()
EDIT: plaatje ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Het genereert ook meer False/positives dan elk ander virusscanner pakket, geeft de melding om DLL's te verwijderen die van belang zijn voor het OS (en vervolgens de computer niet meer laten booten in Windows net als het akkefietje wat kort geleden ZoneAlarm en AVG ook hadden), een tergende uninstall, die vervolgens nog allerlei zut achter op je pc achter laat, terwijl je het programma in feite verwijderd hebt (en een aparte tool voor nodig hebt om het te kunnen verwijderen Norton Removal Tool), ontzettende whinende pop-ups hebben bij zowat elke site die je bezoekt en daardoor dus van de een op de andere dag je het internet blokkeert middels de firewall/antivirus en niet te vergeten dat het godganse log en traag is voor je PC. Laat ik nog niet vergeten dat als eenmaal de trial verlopen is, je donderop kan zeggen dat er binnen de kortste keren je geen werkende internetverbinding meer hebt, ook een fijne manier om klanten aan je te binden..quote:Op maandag 23 februari 2009 22:56 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik deed voorheen altijd iedere maand ofzo eerst een scan met Avast (later AVG) en daarna met Norton en keer op keer werden er bij de tweede scan dingen aangetroffen die Avast/AVG niet oppikte. Ik heb dus zelf de voordelen van Norton ervaren en raad klanten dan ook Norton aan.
Nog een toevoeging: met Antivir heb ik betere ervaringen. Dat is volgens mij de beste gratis scanner, maar nogmaals, Norton is absoluut aan te bevelen![]()
Ik vind een rond touchpad veel fijner werken. Toch neem ik altijd mijn muis meequote:Op maandag 23 februari 2009 23:01 schreef senderrr het volgende:
serieus man, die laptops dan, je hebt een rechthoekig scherm met een rechthoekig bureaublad, en wat doen die mongolen? maken ze een rond touchpadmoet je mij eens uitleggen wat daar het nut van is?
![]()
EDIT: plaatje ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Ik krijg vele klanten aan de lijn die moeite hebben met het de-installeren van Norton. Van de andere kant, waarom zou je Norton willen verwijderenquote:Op maandag 23 februari 2009 23:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het genereert ook meer False/positives dan elk ander virusscanner pakket, geeft de melding om DLL's te verwijderen die van belang zijn voor het OS (en vervolgens de computer niet meer laten booten in Windows net als het akkefietje wat kort geleden ZoneAlarm en AVG ook hadden), een tergende uninstall, die vervolgens nog allerlei zut achter op je pc achter laat, terwijl je het programma in feite verwijderd hebt (en een aparte tool voor nodig hebt om het te kunnen verwijderen Norton Removal Tool), ontzettende whinende pop-ups hebben bij zowat elke site die je bezoekt en daardoor dus van de een op de andere dag je het internet blokkeert middels de firewall/antivirus en niet te vergeten dat het godganse log en traag is voor je PC.
Kun je beter Avira of NOD32 nemen..
Heb je nou wel gelezen wat die gozer zei?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:43 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik krijg vele klanten aan de lijn die moeite hebben met het de-installeren van Norton. Van de andere kant, waarom zou je Norton willen verwijderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |