quote:Op maandag 23 februari 2009 15:59 schreef PackardBell het volgende:
...en dan vervolgens gaan klagen bij de fabrikant. Doe eens een cursus voor beginners ofzo voordat je gaat bellen naar de helpdesk want daar kunnen zij natuurlijk niks mee. Ik heb al tig keer meegemaakt dat een klant met een probleem mij telefoneerde en gewoon NIET luisterde naar wat ik zei. En tja, dan krijg je weer gefrustreerde klanten die hun pc moeten opsturen en dan blijkt dat ik slechts enkele handelingen moet verrichten die zij prima thuis hadden kunnen doen, ware het niet dat hun oren zo slecht werken.
Zo, dat was mijn klacht
Serienummer?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:02 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik heb ook een PB gehad, wat een prul... drie keer binnen anderhalve maand teruggeweest voor reparatie. De service van PB was wel uitmuntend, dat wel.
Het risico van jou instelling is dat er ook klanten tussen zitten die wel alles hebben geprobeerd en nog steeds met de klacht blijven zitten omdat het werkelijk niet klopt.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:59 schreef PackardBell het volgende:
...en dan vervolgens gaan klagen bij de fabrikant. Doe eens een cursus voor beginners ofzo voordat je gaat bellen naar de helpdesk want daar kunnen zij natuurlijk niks mee. Ik heb al tig keer meegemaakt dat een klant met een probleem mij telefoneerde en gewoon NIET luisterde naar wat ik zei. En tja, dan krijg je weer gefrustreerde klanten die hun pc moeten opsturen en dan blijkt dat ik slechts enkele handelingen moet verrichten die zij prima thuis hadden kunnen doen, ware het niet dat hun oren zo slecht werken.
Zo, dat was mijn klacht
Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uitquote:Op maandag 23 februari 2009 16:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als je wat beter je best gedaan had op school dan had je nu bij een bedrijf gewerkt wat wel deugdelijke apparatuur fabriceert en had je niet de hele dag de telefoon hoeven opnemen. Je hebt het dus aan je eigen falende doorzettingsvermogen te danken TS.
Je komt inderdaad over alsof je heel veel lol in je werk hebt ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uit
Wat moet Opa in jouw bed?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uit
...kom IK echter liever niet mijn bed uit. Ach, het is maandag hequote:
Daarom is PB ook rukquote:Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Heb je in het verleden een onaangename ervaring met PB gehad?quote:
Ja!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Heb je in het verleden een onaangename ervaring met PB gehad?
Dat lijkt me een retorische vraag ?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef PackardBell het volgende:
[..]
wie nietquote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Met dit soort reacties kan ik natuurlijk niet veel hequote:
Bij de klantenservice werken flapdrollenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:14 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Met dit soort reacties kan ik natuurlijk niet veel he
Ik kan jou een hele lijst van tevreden klanten geven die zweren bij Packard Bell.quote:
dat komt omdat ze gewoon nooit iets anders en beters hebben gehadquote:Op maandag 23 februari 2009 16:18 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik kan jou een hele lijst van tevreden klanten geven die zweren bij Packard Bell.
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:14 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Met dit soort reacties kan ik natuurlijk niet veel he
Ik kan zelf ook wel even het gekkenhuis bellen en vragen om een lijstjequote:Op maandag 23 februari 2009 16:18 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik kan jou een hele lijst van tevreden klanten geven die zweren bij Packard Bell.
Dat zijn allemaal mensen die niks van computers af wetenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:18 schreef PackardBell het volgende:
[..]
ik was vandaag nog bezig met iemand die zijn pc niet aankreegquote:Op maandag 23 februari 2009 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik werk ook in het service/helpdesk wezen en idd, je krijgt complete idioten aan de lijn. Ik hoorde een van mijn teamleden afgelopen week ruim tien minuten bezig zijn om iemand a) de Startknop te laten vinden en b) hem er op te laten klikken..
Maar Packard Bell, en de meeste all-in computers, vind ik niet zo geweldig..
Dat heb ik (gelukkig) nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik werk ook in het service/helpdesk wezen en idd, je krijgt complete idioten aan de lijn. Ik hoorde een van mijn teamleden afgelopen week ruim tien minuten bezig zijn om iemand a) de Startknop te laten vinden en b) hem er op te laten klikken..
waarom denk je dat het packard bell het je moet altijd bellen voor zon gaar ding mischien 1 week werktquote:Op maandag 23 februari 2009 16:22 schreef miodzio het volgende:
Ultiem backfire topic.
Maar wat wil je ook met zo'n TS.
Nu we toch bezig zijn, ik had eens een vrouw aan de lijn die beweerde dat Word het niet op haar pc deed. Blijkt dat ze het al tig keer geopend had maar dat het geminimaliseerd was. Ik zou zeggen: roep dan even je buurman erbij en ga niet naar Packard Bell bellen...quote:Op maandag 23 februari 2009 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:24 schreef iamredleader het volgende:
Dit wordt een van de mooiste topics van het jaar
en dit de mooiste reactiequote:
Lazy fuck ben je ook nog. Misschien was het wel een lekker wijf en had je langs mogen komen undso. En miscshien had ze wel geen buurman.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, ik had eens een vrouw aan de lijn die beweerde dat Word het niet op haar pc deed. Blijkt dat ze het al tig keer geopend had maar dat het geminimaliseerd was. Ik zou zeggen: roep dan even je buurman erbij en ga niet naar packard Bell bellen...
Geestig mannetjequote:Op maandag 23 februari 2009 16:26 schreef Yuin het volgende:
[..]
Lazy fuck ben je ook nog. Misschien was het wel een lekker wijf en had je langs mogen komen undso. En miscshien had ze wel geen buurman.
Wat jank je nouquote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, ik had eens een vrouw aan de lijn die beweerde dat Word het niet op haar pc deed. Blijkt dat ze het al tig keer geopend had maar dat het geminimaliseerd was. Ik zou zeggen: roep dan even je buurman erbij en ga niet naar Packard Bell bellen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |