Dat bedoel ik dus, mensen die teveel met hun pc gaan rommelen en niet beseffen waar ze mee bezig zijn. Gewoon laten zoals het is en genieten van je aankoopquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:09 schreef FFnog het volgende:
Al jaren een PB, nadat ik hem gekocht had, had ik hem binnen een half uur al dood... (echt waar)
De boel gereset naar de fabrieksinstellingen en vervolgens dus al jaren redelijk probleemloos mee aan het werk...
Wel jammer dat er zoveel reclameshit op staat als je hem koopt...
Ik heb ooit een pc van hp gehad (pavillion), was destijds het nieuwste van het nieuwste. Nou, ik heb niks dan problemen ondervonden: de videokaart, de monitor en de printer (die ook van hp was) moesten vervangen/gerepareerd worden. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat hp een slechte fabrikant is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:16 schreef addmanager het volgende:
Het is niet alleen packard bell wat hier minder populair is, ook:
Dell
Acer
Sweex
Medion
etc... enkel HP's en Sony's komen er hier net door, de rest is 'prul'.
Ik heb al anderhalf jaar een dell laptop (via studie een regeling). Niks mis mee, nooit problemen mee gehad en hij draait alle programmas goedquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:16 schreef addmanager het volgende:
Dell
Acer
Sweex
Medion
Echt welquote:Op maandag 23 februari 2009 22:03 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Als je het zelf beter weet, dan moet je maar naar de computerboer op de hoek gaan he![]()
Packard Bell garandeert echter kwaliteit en service, en ik weet niet of iedere computerboer dat kan. Bovendien is Norton een uitstekende virusscanner.
Tenminste iemand die het met mij eens isquote:
Echt welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:00 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Tenminste iemand die het met mij eens is
Het is zeer onwaarschijnlijk dat een pc bij aankoop al ''kankertraag'' is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:12 schreef Beach het volgende:
Mn ouders hebben een PB laptop van een half jaar oud...dat ding zat vol met allerhande meuk voorgeinstalleerd.
Na dat weghalen is het nog kankertraag en de usb poorten geven kortsluiting
Nu ga je te ver.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:03 schreef PackardBell het volgende:
[..]
.....Bovendien is Norton een uitstekende virusscanner......
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:24 schreef Twerk het volgende:
Even om de verkooppraatjes van deze Packard Bell-medewerker (die in z'n vrije tijd blijkbaar niets beters te doen heeft) enigszins te nuanceren:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=11606
http://www.klachtenbond.n(...)are/Packard-Bell.htm
http://forum.packardbell.com/nl/viewtopic.php?p=154546&sid=1ed0051df6d16eec582404c40b91878c
..
And the list goes on and on.
http://forum.packardbell.com/nl/viewtopic.php?t=24565&start=0quote:mijn pc slaat steeds uit.ik bel PB: ja u moet eerst iets uitvoeren in bios. ik:maar hij slaat steeds uit.pb: ja maar!u moet dat toch eerst doen. Ik:beste man hij slaat uit,er valt niets te doen,geloof me heb het al 1000 keer geprobeerd. PB: sorry meneer u moet dat eerst uitvoeren (iets downloaden en dan opstarten ofzo). IK:vertel mij nu eens hoe ik dat moet doen als mijn pc UITSLAAT,de stroom toevoer stopt gewoon,dan kan ik toch niets doen GODVERDOMME.het is toch over duidelijk dat de voeding kapot is.PB: dat weet u niet .IK: nou blijkbaar weet jij het ook niet.PB dat zijn uw woorden meneer,heeft u nog andere vragen meneer.IK:nee ik heb voor jullie nooit geen vragen meer,ik breng hem wel naar een reperateur,zak maar in de stront jullie zijn mij voorgoed kwijt als klant. PB daag meneer.
zo gaat dat dan een half jaar eerder mijn PB laptop ,de toetsen vallen er gewoon af,heb 5 jaar garantie extra erbij gekocht,raad eens? ze nemen hem gewoon niet in reparatie,ze verrekken het gewoon.moet het zelf maar uitzoeken zeggen ze,valt niet onder de garantie
ik heb een eigen bedrijf en kan dit soort gezeik gewoon niet gebruiken,dus er moet gewoon een nieuwe komen,heb nu een HP gekocht.
PACKARD BELL NOOIT MEER,WAARDELOOS ZOALS JULLIE JE TROUWEN KLANTEN BEHANDELEN.EN DIE ROTZOOI VAN JULLIE VALT GEWOON OM NIKS UIT ELKAAR. MENSEN BENT GEWAARSCHUWD.
op dit tijdstip? ja echt nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:17 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Het is zeer onwaarschijnlijk dat een pc bij aankoop al ''kankertraag'' is.
Post eens het serienummer van die pc?
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:03 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Bovendien is Norton een uitstekende virusscanner.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:30 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
[..]
http://forum.packardbell.com/nl/viewtopic.php?t=24565&start=0
![]()
![]()
Ach, er zijn ook genoeg mensen die tevreden zijn met Packard Bell maar jammer genoeg kan er geen goed woordje vanaf. Daar komt bij dat het moeilijk is om bij deze klachten na te gaan of het aan de pc's ligt of aan de gebruikers (die overigens bijzonder slecht Nederlands hanteren). Een pc vliegt niet zomaar in de brand.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:24 schreef Twerk het volgende:
Even om de verkooppraatjes van deze Packard Bell-medewerker (die in z'n vrije tijd blijkbaar niets beters te doen heeft) enigszins te nuanceren:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=11606
http://www.klachtenbond.n(...)are/Packard-Bell.htm
http://forum.packardbell.com/nl/viewtopic.php?p=154546&sid=1ed0051df6d16eec582404c40b91878c
..
And the list goes on and on.
Kun je je voorstellen hoe het is om zo iemand aan de lijn te krijgen...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:30 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
[..]
http://forum.packardbell.com/nl/viewtopic.php?t=24565&start=0
![]()
![]()
Zo iemand staat meer in zijn recht dan de amateuristische klachtafhandeling van Pietje Bell.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:37 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe het is om zo iemand aan de lijn te krijgen...
Dat dit zomaar kán in Nederland!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:05 schreef JanusAnus het volgende:
Ongelofelijk dit
Een echte zaadbalhaar, hmmm.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat dit zomaar kán in Nederland!
Ik zou u bijna een gratis pc van Packard Bell willen geven om u ervan te overtuigen dat die woorden geen ''sense maken.''quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:39 schreef Twerk het volgende:
[..]
Zo iemand staat meer in zijn recht dan de amateuristische klachtafhandeling van Pietje Bell.
Je probeert te scoren met een wanproduct, en faalt. Sad.
Machtigprachtig, dit. Gaat u vooral verder.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:45 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik zou u bijna een gratis pc van Packard Bell willen geven om u ervan te overtuigen dat die woorden geen ''sense maken.''
quote:JoshuaBoy29 mei 2005, 01:24
Mensen let op.
Dit is mischien al oud nieuws, maar ik meld het toch even.
Koop nooit een Packard Bell.
Die pc's zijn net een hel.
Niet deze pc, maar mijn vorige was een Packard Bell.
En nooit mer omdat ik er niet eens een cd van Windows bij kreeg.
Alleen een disketter waarmee ik het kon herstellen, en die werkte niet eens.
Er zat een ingebouwde brander die naar 3 keer branden er mee uit scheed.
En er zat al een virus op.
Deal.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:45 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik zou u bijna een gratis pc van Packard Bell willen geven om u ervan te overtuigen dat die woorden geen ''sense maken.''
Er zat al een virus op? En u gelooft dit soort onzin? Dit soort mensen vraagt volgens mij gewoon om problemen. Ze zouden beter eens opzoeken wat een virus is in plaats van Packard bell belachelijk te maken.quote:
Zoveel sympathie had ik niet van u verwachtquote:
Zeg maar jij, meneer.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 04:03 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Zoveel sympathie had ik niet van u verwacht![]()
Ik zei ''bijna'' he...
Dit vind ik ook zo'n gezeur. Ik word voor mijn baan goed betaald, maar dat betekent nog niet, dat ik wil dat mensen mijn tijd verdoen met onzin. Zeker als die onzin veroorzaakt wordt door totale onkunde.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:33 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Wat jank je nou![]()
Je word er toch voor betaald neem ik aan. Deal with it
Hahahaha, ik heb alleen een Dell en een Acer. Nooit problemen mee trouwens.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:16 schreef addmanager het volgende:
Dell
Acer
Sweex
Medion
WTF! Meen je dat nou! Goh wat slim van jou zeg! Daar was ik zelf nooit achtergekomen!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:36 schreef PackardBell het volgende:
Ik heb het idee dat Packard Bell op deze forum niet zo populair is.
Wanneer Maxtor en geloof Seagate al een keer harddisken hebben geleverd met een virus erop zou het me niks verbazen als PackardHell dat ook een keer gedaan heeft al dan niet per ongeluk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 04:02 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Er zat al een virus op? En u gelooft dit soort onzin? Dit soort mensen vraagt volgens mij gewoon om problemen. Ze zouden beter eens opzoeken wat een virus is in plaats van Packard bell belachelijk te maken.
Whahah, HP en Sony. En dan Dell afkraken, no offense, maar mjin ervaring is toch wel dat Dell, en dan zéker de XPS serie, een stuk degelijker is dan welk HP/Sony stuff dan ook. Laat staan dochterbedrijf Alienware.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:16 schreef addmanager het volgende:
Dell
Acer
Sweex
Medion
Moet dat dan per se? Een pc is niet gemaakt om een blikseminval te overleven. Als er noodweer heerst, trek ik altijd even de kabels eruit en ook met mijn laptop ga ik uiterst voorzichtig om. Als ik dan mensen trots hoor zeggen dat hun laptop een behoorlijke klap heeft overleefd dan heb ik zoiets van: wees zuinig op je spullen en klaag wat minder over je pc.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:08 schreef fathank het volgende:
Dell Latitude ATG D630 hier. Die heeft al aardig wat regenbuien en stofstormen overleefd
Nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:04 schreef Zotheid het volgende:
Kan ik hieruit concluderen dat alle windowspc's gewoon troep zijn?
Waarom denk je dat bedrijven niet massaal voor packard bell gaan? Omdat iedere werknemer zo ontzettend voorzichtig met z'n bedrijfslaptopje om gaat?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:47 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Moet dat dan per se? Een pc is niet gemaakt om een blikseminval te overleven. Als het noodweer is, trek ik altijd even de kabels eruit en ook met mijn laptop ga ik uiterst voorzichtig om. Als ik dan mensen trots hoor zeggen dat hun laptop een behoorlijke klap heeft overleefd dan heb ik zoeist van: wees zuinig op je spullen en klaag wat minder over je pc.
Dat "rommelen" was het proberen al die voorgeinstalleerde reclameshit eraf te krijgen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:17 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, mensen die teveel met hun pc gaan rommelen en niet beseffen waar ze mee bezig zijn. Gewoon laten zoals het is en genieten van je aankoop
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:09 schreef 1983scarface het volgende:
Had ook een Acer Extensa (VISTA) gekocht voor 380 euro, vol met troep maar wou toch al XP Fresh Install doen wat bleek het was RAID modus. Zit ik weer met Vista, grootste troep
Waar leid je uit af dat ik uberhaupt jouw bed in zou willen?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uit
'packard bell' probeert op elke manier zooi te verkopenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:18 schreef hara_kiwi het volgende:
[..]
Waar leid je uit af dat ik uberhaupt jouw bed in zou willen?
Bij het bedrijf waar ik werk zit een aannemerij. Je wilt niet weten hoe wij laptops en desktops soms terug krijgen... Maar ze doen het nog wel! Dus duurzaamheid is zeker belangrijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:47 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Moet dat dan per se? Een pc is niet gemaakt om een blikseminval te overleven. Als er noodweer heerst, trek ik altijd even de kabels eruit en ook met mijn laptop ga ik uiterst voorzichtig om. Als ik dan mensen trots hoor zeggen dat hun laptop een behoorlijke klap heeft overleefd dan heb ik zoiets van: wees zuinig op je spullen en klaag wat minder over je pc.
Het is bij deze klant wel erg duidelijk dat het aan de klant licht:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:36 schreef PackardBell het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook genoeg mensen die tevreden zijn met Packard Bell maar jammer genoeg kan er geen goed woordje vanaf. Daar komt bij dat het moeilijk is om bij deze klachten na te gaan of het aan de pc's ligt of aan de gebruikers (die overigens bijzonder slecht Nederlands hanteren). Een pc vliegt niet zomaar in de brand.
Wel lachen met jouquote:mijn pc slaat steeds uit.ik bel PB: ja u moet eerst iets uitvoeren in bios. ik:maar hij slaat steeds uit.pb: ja maar!u moet dat toch eerst doen. Ik:beste man hij slaat uit,er valt niets te doen,geloof me heb het al 1000 keer geprobeerd. PB: sorry meneer u moet dat eerst uitvoeren (iets downloaden en dan opstarten ofzo). IK:vertel mij nu eens hoe ik dat moet doen als mijn pc UITSLAAT,de stroom toevoer stopt gewoon,dan kan ik toch niets doen GODVERDOMME.het is toch over duidelijk dat de voeding kapot is.PB: dat weet u niet .IK: nou blijkbaar weet jij het ook niet.PB dat zijn uw woorden meneer,heeft u nog andere vragen meneer.IK:nee ik heb voor jullie nooit geen vragen meer,ik breng hem wel naar een reperateur,zak maar in de stront jullie zijn mij voorgoed kwijt als klant. PB daag meneer.
lolwatquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:09 schreef 1983scarface het volgende:
Had ook een Acer Extensa (VISTA) gekocht voor 380 euro, vol met troep maar wou toch al XP Fresh Install doen wat bleek het was RAID modus. Zit ik weer met Vista, grootste troep
Die raid drivers slipstreamen in je xp installatie cd met nlite en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:09 schreef 1983scarface het volgende:
quote:Packard Bell is slecht. Wij hebben een Platinum gehad die uit zichzelf in de brand vloog.Kwam volgens PB ook door Windows. De problemen die je ehbt zijn dus zeer herkenbaar. De service is helemaal belabberd. PC is rustig drie weken weg en wordt gerepareerd door een bedrijf dat claimt nieuwe onderdelen erin gezet te hebben. Niet dus. Wij hadden via Dixons deze pc gekocht en die hebben ons schadeloos gesteld omdat wij verlengde garantie hadden. Hebben na veel tegenwerking van PB een nieuwe pc gekregen van Dixons. Voor ons nooit meer een PB! Al krijg ik hem gratis.
Aan dat soort mensen besteed ik liever geen aandacht, maar ik heb ook mijn verplichtingen natuurlijk. Geloof me, het kan nog erger...quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:19 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Het is bij deze klant wel erg duidelijk dat het aan de klant licht:
[..]
Wel lachen met jou
Stuur maar opquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:02 schreef PackardBell het volgende:
Kan ik met deze klassieke reclame mischien enkelen over de streep trekken om toch eens een Packard Bell te proberen?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |