abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66416324
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:09 schreef 1983scarface het volgende:
Had ook een Acer Extensa (VISTA) gekocht voor 380 euro, vol met troep maar wou toch al XP Fresh Install doen wat bleek het was RAID modus. Zit ik weer met Vista, grootste troep
?

Over leken gesproken, XP werkt toch met elke RAID opstelling?
---
pi_66416468
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Ik ben zeer tevreden met mijn job hoor. Voor sommige klanten kom je echter liever niet mijn bed uit
Waar leid je uit af dat ik uberhaupt jouw bed in zou willen?
pi_66488045
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:18 schreef hara_kiwi het volgende:

[..]

Waar leid je uit af dat ik uberhaupt jouw bed in zou willen?
'packard bell' probeert op elke manier zooi te verkopen ook zo.
  donderdag 26 februari 2009 @ 19:46:06 #154
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_66492144
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:47 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Moet dat dan per se? Een pc is niet gemaakt om een blikseminval te overleven. Als er noodweer heerst, trek ik altijd even de kabels eruit en ook met mijn laptop ga ik uiterst voorzichtig om. Als ik dan mensen trots hoor zeggen dat hun laptop een behoorlijke klap heeft overleefd dan heb ik zoiets van: wees zuinig op je spullen en klaag wat minder over je pc.
Bij het bedrijf waar ik werk zit een aannemerij. Je wilt niet weten hoe wij laptops en desktops soms terug krijgen... Maar ze doen het nog wel! Dus duurzaamheid is zeker belangrijk.

Wij werken met HP trouwens.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_66496523
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 03:36 schreef PackardBell het volgende:

[..]

Ach, er zijn ook genoeg mensen die tevreden zijn met Packard Bell maar jammer genoeg kan er geen goed woordje vanaf. Daar komt bij dat het moeilijk is om bij deze klachten na te gaan of het aan de pc's ligt of aan de gebruikers (die overigens bijzonder slecht Nederlands hanteren). Een pc vliegt niet zomaar in de brand.
Het is bij deze klant wel erg duidelijk dat het aan de klant licht:
quote:
mijn pc slaat steeds uit.ik bel PB: ja u moet eerst iets uitvoeren in bios. ik:maar hij slaat steeds uit.pb: ja maar!u moet dat toch eerst doen. Ik:beste man hij slaat uit,er valt niets te doen,geloof me heb het al 1000 keer geprobeerd. PB: sorry meneer u moet dat eerst uitvoeren (iets downloaden en dan opstarten ofzo). IK:vertel mij nu eens hoe ik dat moet doen als mijn pc UITSLAAT,de stroom toevoer stopt gewoon,dan kan ik toch niets doen GODVERDOMME.het is toch over duidelijk dat de voeding kapot is.PB: dat weet u niet .IK: nou blijkbaar weet jij het ook niet.PB dat zijn uw woorden meneer,heeft u nog andere vragen meneer.IK:nee ik heb voor jullie nooit geen vragen meer,ik breng hem wel naar een reperateur,zak maar in de stront jullie zijn mij voorgoed kwijt als klant. PB daag meneer.
Wel lachen met jou
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:39:38 #156
182020 FixYou
Call 911 NOW!!!
pi_66497532
Klant: Mijn computer gaat erg lanzaam
HP oplossing: Stop de XP herstel cd in de cd-drive en herinstalleer het besturingssysteem

TOSHIBA!!!
ya te encontrara siempre te va buscando la verdad
un día entenderá lo poco que va quedando en su lugar
pi_66525169
Packard bell is toch niet zo slecht? Alleen ze pleuren er zoveel software op dat een pc van 10jaar geleden nog beter draait dan je nieuwe computer.
pi_66525743
quote:
Had ook een Acer Extensa (VISTA) gekocht voor 380 euro, vol met troep maar wou toch al XP Fresh Install doen wat bleek het was RAID modus. Zit ik weer met Vista, grootste troep
lolwat
pi_66525877
quote:
Die raid drivers slipstreamen in je xp installatie cd met nlite en gaan met die banaan
pi_66539359
van Tros Radar:
quote:
Packard Bell is slecht. Wij hebben een Platinum gehad die uit zichzelf in de brand vloog.Kwam volgens PB ook door Windows. De problemen die je ehbt zijn dus zeer herkenbaar. De service is helemaal belabberd. PC is rustig drie weken weg en wordt gerepareerd door een bedrijf dat claimt nieuwe onderdelen erin gezet te hebben. Niet dus. Wij hadden via Dixons deze pc gekocht en die hebben ons schadeloos gesteld omdat wij verlengde garantie hadden. Hebben na veel tegenwerking van PB een nieuwe pc gekregen van Dixons. Voor ons nooit meer een PB! Al krijg ik hem gratis.

Whehe ts is nog erger dan de gemiddelde apple geiler/fanboy
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_66540468
Kapot lachen dit topic
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_66541293
Mensen die denken dat merk computers slecht zijn. Het gaat 'm om de hardware die er in zit, en niet om de merknaam. Een merknaam is gekoppeld aan de service die ze verlenen.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 00:58:22 #163
246290 PackardBell
Your Digital Playground
pi_66542668
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:19 schreef Magic-IRC het volgende:

[..]

Het is bij deze klant wel erg duidelijk dat het aan de klant licht:
[..]

Wel lachen met jou
Aan dat soort mensen besteed ik liever geen aandacht, maar ik heb ook mijn verplichtingen natuurlijk. Geloof me, het kan nog erger... En het leuke is dat ik degene ben die deze klanten mag helpen. Meestal draait het op een overhitte klant uit die de haak erop gooit. Voor mij is dat meer een verlossing dan een verlies
Trotse bezitter van de imedia D2500, inmiddels mijn vijfde Packard Bell pc.
pi_66542726
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 23:42 schreef Badabingea het volgende:
Kapot lachen dit topic
  zaterdag 28 februari 2009 @ 01:02:58 #165
246290 PackardBell
Your Digital Playground
pi_66542737
Kan ik met deze klassieke reclame mischien enkelen over de streep trekken om toch eens een Packard Bell te proberen?

Trotse bezitter van de imedia D2500, inmiddels mijn vijfde Packard Bell pc.
pi_66545042
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 01:02 schreef PackardBell het volgende:
Kan ik met deze klassieke reclame mischien enkelen over de streep trekken om toch eens een Packard Bell te proberen?

Stuur maar op
pi_66545215
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:24 schreef WhAzAaA het volgende:

[..]

een computer bij de v&d kopen
V&D verkoopt al 1.5 jaar geen pc's meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')