dat laatste gebeurd ook n.a.v. van hun bezoek aan DWDD en hun Dikvoorelkaar-stuk in het theater!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:16 schreef Frollo het volgende:
Ja, ik had het ook gelezen, maar het is me nog niet duidelijk wat de opzet is. Toch niet weer met poppen, zoals in de jaren 70?
Het lijkt me wel tof om André en Ferry gewoon die show te zien maken achter hun mengpaneel.
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:18 schreef remlof het volgende:
Ik wil dat zeker effe zien. De volgende dag dan op uitzendinggemist, want vrijdagavond ben ik er niet.
Fantastisch ook hoe Van Duin zich vergiste in de stem op een gegeven moment.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hun Dikvoorelkaar-stuk in het theater!
Altijd hard fietsen om na voetbal op tijd thuis te zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 15:38 schreef Montov het volgende:
Ik heb me wekenlang vermaakt toen het zaterdagochtend op de radio was.
Ik voetbalde toen in het eerste en bij uitwedstrijden luisterden we er altijd naar in de auto.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd hard fietsen om na voetbal op tijd thuis te zijn
linkje?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:55 schreef Piles het volgende:
Oh, verrek, ik heb nog 32 afleveringen staan hier, uit 1975-1981
Torrentsquote:
En toen was ik weer blij.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Torrents![]()
Ik heb één van je collega-mods gecontacteerd, die heeft een mooie serverDus wordt vervolgd
dit stuk?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat laatste gebeurd ook n.a.v. van hun bezoek aan DWDD en hun Dikvoorelkaar-stuk in het theater!
Ja wij zijn 2x naar zijn show geweest! Ik had ook begrepen bij MWDL waar André te gast was ..dat ook Simone Kleinsma af en toe een rolletje heeft en ook Corrie van Gorp zij is ook te zien.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:50 schreef RaymanNL het volgende:
TofAndré is goed bezig de laatste tijd, ik heb me ook al zo vermaakt met de theatershow van hem.
Schitterendquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:16 schreef PiraatPiet het volgende:
Ferry en André waren gisteren weer bij DWDD http://player.omroep.nl/?aflID=8974672 Daar lieten ze ook voorstukjes zien.
Dankje wel voor de link. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaahoooooooooorrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:16 schreef PiraatPiet het volgende:
Ferry en André waren gisteren weer bij DWDD http://player.omroep.nl/?aflID=8974672 Daar lieten ze ook voorstukjes zien.
Ja dat was mooi, dat André het nu extra lang deedquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dankje wel voor de link. JaaaaaaaaaaaaaaaaaahoooooooooorrrrrrrrrrrrrrToch leuk dat Mathijs mee deed met Dré
Ben tong80quote:
Inderdaad. Nu zie je gewoon André van Duin die stemmetjes doet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:18 schreef TheArt het volgende:
Ik blijf erbij dat dit veel meer tot zijn recht komt op de radio.
Tsjah de dik voor mekaar show kende ik wel van de radio, en dat vond ik wel leuker dan dit. Desalniettemin is dit ook wel leuk hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:20 schreef golfer het volgende:
Heerlijk. Jeugdsentiment. Radio op de TV.![]()
Ben benieuwd wat de jongeren van nu ervan vinden.
Maar dan heb je alsnog de reactie van het publiek en die heb je juist op de radio niet. Dat vind ik eigenlijk het meest irritante.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:20 schreef LeonH het volgende:
apart moet ik zeggen tot nu toe.
Had het ook al in het theater gezien, maar je moet je eigenlijk de ogen dicht doen als ze Dik Voormekaar doen
Slecht iddquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:31 schreef golfer het volgende:
Dit Theater van de Lach-toneelstukje hoeft voor mij nou weer niet.
Noooiit meer wat van gehoordquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rooms-katholiek gereformeerd jongerenkoor.
Nee, het bestaat pas een een jaar of 30. Lijkt mij ook vrij kansloos.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:49 schreef PimD het volgende:
Ik gok zo dat dit geen lang leven beschoren is...
Wijdbeens komt ook terugquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
Wijdbeens en Thuis Bij vond ik vroeger wel grappig. maar dit is allemaal wel erg druk en flauw.
Ik vond t geinig..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Schijt maar in een pannetje
Schijt maar in m'n hoed
Zo gaat ie beter
Zo gaat ie goed
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:59 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Arme ome Joop. Helemaal voor niets naar de studio gekomen.
Gemist?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:11 schreef Zipportal het volgende:
Of dat mopje, van dat blinde paard.
Ja en dan als ie omkijkt : Vakantiemanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:12 schreef Karina het volgende:
Ik verwacht elk moment die Ome Joop pop eigenlijk. Dit is een beetje vreemd, radio op tv. Lol Frits Bom.
Het is een leuke mix tussen Dik Voormekaar van de radio, meneer en mevrouw de Bok van de revues en reportages zoals van de Van Duin Show. Het enige wat ontbreekt zijn de Animal Crackers, maar daar zijn Van Duin en De Groot ook mee bezig las ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:12 schreef Karina het volgende:
Dit is een beetje vreemd, radio op tv.
Meen je dat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:29 schreef Montov het volgende:
[..]
Het enige wat ontbreekt zijn de Animal Crackers, maar daar zijn Van Duin en De Groot ook mee bezig las ik.
Het is anders al 2x eerder op TV mislukt. Dit is briljante radio, op TV is t niks.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het bestaat pas een een jaar of 30. Lijkt mij ook vrij kansloos.
Erg veel, zag het net ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:31 schreef Stefan het volgende:
2.400.000 kijkers btw
Dat was de koffiequote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:33 schreef thedeedster het volgende:
Waar was Harry Nak trouwens? Ik had wel zin in koffie.
Ik vond het geweldig.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind het wel heeeeeeel gedateerd. Maar ja, ik ben geen trospubliek, dus misschien slaat het wel enorm aan.
Zegt veel over jou.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:04 schreef Paul het volgende:
Dat mensen het grappig vonden, lekker niveautje humor heb je dan![]()
Briljantquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt veel over jou.
Het was briljant
Het evenaarde Benny hillquote:
Nee maar ff serieus, de grapjes waren toch gewoon niet meer van deze tijd. Het was lachwekkend ja hoe het niveau was. Begrijp me niet verkeerd, ik moest vroeger ook altijd erg lachen om Andre van Duin of als ik die oude stukjes terughoor van de dik voor mekaar show ( toen was ik nog niet geborenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
beetje vreemd om dat van een viking te horenquote:
Waarom moet ik wel lachen om de stukjes van vroeger en niet om hoe ze het nu doen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:06 schreef djstoffel het volgende:
valt wel op dat vooral de pubers hier in het algemeen vrij negatief zijn.................dus als je niet bent opgegroeid met de dikvoormekaarshow valt er een hoop weg blijkbaar.
Daar is mischien wel iets voor te zeggen
Het is gewoon te flauwquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:13 schreef djstoffel het volgende:
[..]
beetje vreemd om dat van een viking te horen![]()
en wie bepaalt dat? Wat is wel van deze tijd?
de afzeiktv?
Moeder is ook met dat programma ook opgegroeid, maar zij vondt het ook tegenvallen dus die opmerking slaat nergens op .quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:06 schreef djstoffel het volgende:
valt wel op dat vooral de pubers hier in het algemeen vrij negatief zijn.................dus als je niet bent opgegroeid met de dikvoormekaarshow valt er een hoop weg blijkbaar.
Daar is mischien wel iets voor te zeggen
iedereen die poppen verwachte?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:34 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Moeder is ook met dat programma ook opgegroeid, maar zij vondt het ook tegenvallen dus die opmerking slaat nergens op .
Misschien viel het ook tegen omdat iedereen die poppen verwachtte.
Wil iedereen deze scene eens langs de 'Twan Stuntman' scene leggen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:30 schreef Dichterbijer het volgende:
Dat hele Tan Stuntman doet mij denken aan:
Super Dave
Terug op de radio iddquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:50 schreef djstoffel het volgende:
[..]
iedereen die poppen verwachte?
laat dat iedereen maar weg, denk alleen de familie viking..............de dagen ervoor genoeg aandacht aan besteed in alle media van hoe het eruit zou gaan zien.
Mischien was het wel beter geweest om de dikvoormekaarshow gewoon terug te brengen naar de radio ipv televisie. Een of twee keer is het leuk om te zien, maar dan is die gimmick ook wel weer genoeg. Deze flauwe chaos moet je gewoon horen............ niet bekijken.
Daarbij is 45 minuten mischien wel iets te lang, neemt niet weg dat ik het wel okay vond
quote:Op zondag 1 maart 2009 16:05 schreef Piles het volgende:Kliksie voor de uitzendingen van 1975-1981
Duurt nog een paar uur, maar er staat al wat op
Username: midnr
Password: m1i2d3n4r5
Met dank aan Isdatzo voor het hosten
Je bent een heldquote:Op zondag 1 maart 2009 16:05 schreef Piles het volgende:Kliksie voor de uitzendingen van 1975-1981
Ik wens u veel plezierquote:Op zondag 1 maart 2009 22:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Klaar met downloaden, 32 afleveringen.
ik laat de tv-uitzendingen voor wat ze zijn..quote:Op zondag 1 maart 2009 16:05 schreef Piles het volgende:Kliksie voor de uitzendingen van 1975-1981
quote:Op zondag 1 maart 2009 16:05 schreef Piles het volgende:Kliksie voor de uitzendingen van 1975-1981
inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:32 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Wil iedereen deze scene eens langs de 'Twan Stuntman' scene leggen?
Ik zeg: deze grap/sketch is gewoon 1 op 1 gekopieerd.
Wij ook.quote:
Dat is eigenlijk het bestequote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
Heb het beeld hier op zwart gezet.Beetje radio gevoel creëren.
Die van barbie was leuker!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:46 schreef TLC het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen geld en schaamhaar![]()
Leuke uitzending
Heb ik ook geprobeerd, maar met de TV uit hoorde ik opeens niets meer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
Heb het beeld hier op zwart gezet.Beetje radio gevoel creëren.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb ik ook geprobeerd, maar met de TV uit hoorde ik opeens niets meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |