Gemist?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:11 schreef Zipportal het volgende:
Of dat mopje, van dat blinde paard.
Ja en dan als ie omkijkt : Vakantiemanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:12 schreef Karina het volgende:
Ik verwacht elk moment die Ome Joop pop eigenlijk. Dit is een beetje vreemd, radio op tv. Lol Frits Bom.
Het is een leuke mix tussen Dik Voormekaar van de radio, meneer en mevrouw de Bok van de revues en reportages zoals van de Van Duin Show. Het enige wat ontbreekt zijn de Animal Crackers, maar daar zijn Van Duin en De Groot ook mee bezig las ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:12 schreef Karina het volgende:
Dit is een beetje vreemd, radio op tv.
Meen je dat?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:29 schreef Montov het volgende:
[..]
Het enige wat ontbreekt zijn de Animal Crackers, maar daar zijn Van Duin en De Groot ook mee bezig las ik.
Het is anders al 2x eerder op TV mislukt. Dit is briljante radio, op TV is t niks.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het bestaat pas een een jaar of 30. Lijkt mij ook vrij kansloos.
Erg veel, zag het net ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:31 schreef Stefan het volgende:
2.400.000 kijkers btw
Dat was de koffiequote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:33 schreef thedeedster het volgende:
Waar was Harry Nak trouwens? Ik had wel zin in koffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |