quote:Op maandag 23 februari 2009 00:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Guns heb ik maar 50 plays van volgens mij.![]()
Ik heb op 1 met ong 800 Metallica, op 2 met ong 500 Pink Floyd, en op 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Wall Movie
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Paint it black!quote:Op maandag 23 februari 2009 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Last.fm is in het zwart mooier.
je kunt me altijd....quote:
Je luistert mieters geil veel naar DCFC afgelopen week!quote:Op maandag 23 februari 2009 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Last.fm is in het zwart mooier.
Zij jankt, ik niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:09 schreef NoelGallagher het volgende:
goede op.
is er weer gejank tussen fas en bt
quote:Op maandag 23 februari 2009 01:09 schreef Fascination het volgende:
Heb je wat goed te maken met IQM?![]()
Dit is soooo sadness.
Hm, sorry? Jij kwam hier toch niet meer?quote:
IK STA AAN JOUW KANT, MOGE DAT DUIDELIJK ZIJNquote:Op maandag 23 februari 2009 01:09 schreef Fascination het volgende:
Heb je wat goed te maken met IQM?![]()
Dit is soooo sadness.
Kun je de TT veranderen naar iets normaals alsjeblieft?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:10 schreef Biogarde het volgende:
Wat mis ik? Waar heeft Fas last van?
Zeg dat dan!quote:
Of haal IQM maar helemaal wegquote:Op maandag 23 februari 2009 01:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kun je de TT veranderen naar iets normaals alsjeblieft?
Zoiets?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of haal IQM maar helemaal weg?
Waarom?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of haal IQM maar helemaal weg?
quote:Op maandag 23 februari 2009 @ 01:10 door Biogarde:
Topictitel: "[ KLB SC #933] IQMIQMIQMIQMIQMIQMIQMIQMIQMIQMIQMIQMIQMIQMIQM" -> "[ KLB SC #933] IQM"
Op maandag 23 februari 2009 @ 01:10 door Biogarde:
Topicstatus: normaal/open -> centraal topic.
Op maandag 23 februari 2009 @ 01:13 door Biogarde:
Topictitel: "[ KLB SC #933] IQM" -> "[ KLB SC #933] Wil je de TT veranderen naar iets normaals?"
Op maandag 23 februari 2009 @ 01:13 door Biogarde:
Topictitel: "[ KLB SC #933] Wil je de TT veranderen naar iets normaals?" -> "[ KLB SC #933] Zotheid gaat slapen"
Wat is dat voor onzin, als jij dat echt wil moet je 't doen ook al zeik ik erover.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt het niet hebben toch? Nou kijk, foetsie.
Fas! Lief doen!quote:Op maandag 23 februari 2009 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin, als jij dat echt wil moet je 't doen ook al zeik ik erover.
Alles is te realiseren. In het vervolg wel je bifi naar yvonne en niet naar mij.quote:
Misschien moet jij er niet over zeiken? Dat is nou labiel ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin, als jij dat echt wil moet je 't doen ook al zeik ik erover.
Au.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien moet jij er niet over zeiken? Dat is nou labiel ja.
quote:Op maandag 23 februari 2009 01:17 schreef NoelGallagher het volgende:
bt, ik wil niet stoken hoor, maar ik hoorde dat fas zei dat je moeder een kutwijf was. nogmaals, ik wil niet stoken
Ik moest echt heel hard lachenquote:Op maandag 23 februari 2009 01:17 schreef NoelGallagher het volgende:
bt, ik wil niet stoken hoor, maar ik hoorde dat fas zei dat je moeder een kutwijf was. nogmaals, ik wil niet stoken
Bt sorry dat ik weer zo kinderlijk, overtrokken reageerde.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Na wat jij over mn moeder zei!
Ja sorry, beant. allen zit er zo ingebakken.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alles is te realiseren. In het vervolg wel je bifi naar yvonne en niet naar mij.
Sorry dat ik je labiel noemdequote:Op maandag 23 februari 2009 01:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bt sorry dat ik weer zo kinderlijk, overtrokken reageerde.Mijn oprechte excuses.
Wat doe je met je hoofd in je aquarium?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:20 schreef Biogarde het volgende:
HAHAHAHA, NEEM IK EEN HAP VAN MN BRAUNIE, BIJT IK OP MN TONG!!1![]()
![]()
HHAHAHAHA.. Ooh ehm, ahhhhhquote:Op maandag 23 februari 2009 01:20 schreef Biogarde het volgende:
![]()
BWHEHEHE IK LAS BRAUN!!!!!!11quote:Op maandag 23 februari 2009 01:20 schreef Biogarde het volgende:
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tong_(vis)quote:Op maandag 23 februari 2009 01:21 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat doe je met je hoofd in je aquarium?
Wij houden van simpel.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:19 schreef Biogarde het volgende:
We zijn volwassen mensen. Zijn jullie niet een beetje simpel door te gaan bitchen op een forum?
Eens met bifi.quote:
Goh ja, het valt mij ook ineens op.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:25 schreef Biogarde het volgende:
Sinds wanneer blijft die balk bovenin staan?
Ik niet, m'n vagina moet bijkomen van al die masturbatie.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké, wie doen er allemaal mee?
Je weigert échte virtuele seks?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik niet, m'n vagina moet bijkomen van al die masturbatie.
Vet handig.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:25 schreef Biogarde het volgende:
Sinds wanneer blijft die balk bovenin staan?
Ik ben er gewoon nog niet klaar voor weet je. Je moet zoiets doen wanneer je je er goed bij voelt.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je weigert échte virtuele seks?
Hahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 01:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon nog niet klaar voor weet je. Je moet zoiets doen wanneer je je er goed bij voelt.!!!
En dat zegt een prutsmod die in elk topic per se het laatste woord wil hebben altijdquote:Op maandag 23 februari 2009 01:19 schreef Biogarde het volgende:
We zijn volwassen mensen. Zijn jullie niet een beetje simpel door te gaan bitchen op een forum?
in afwachting van mijn neergangquote:Op maandag 23 februari 2009 01:44 schreef Breathtaking het volgende:
Het is kwart voor 28 uur moet ik uit bed.
Tijd om te slapen![]()
!
Welterusten.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:44 schreef Breathtaking het volgende:
Tijd om te slapen![]()
!
Je moet neer gaan voor je neer moet Miver.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:49 schreef MiVer het volgende:
[..]
in afwachting van mijn neergang
groet ik de jouwe
en wens je een lekkere toe
rijst truukquote:Op maandag 23 februari 2009 01:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet neer gaan voor je neer moet Miver.
och jaquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 02:15 schreef MiVer het volgende:
[..]
och ja
was aan het afbouwen
nu aan het rijst kauwen
nog 1 bier
weet niet
jij ook niet
want zoekt hier
dus groetjes aan je!
nee, hooguit zelf opgelegde disciplinequote:Op maandag 23 februari 2009 02:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
nog 1 biertje?
Vroeg op morgen?
fuck, das vroeg.quote:
Behoorlijkquote:Op maandag 23 februari 2009 02:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
fuck, das vroeg.
school of werk?
een hard bestaanquote:
zit je pizza o.i.d. te eten?quote:Op maandag 23 februari 2009 02:22 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee, hooguit zelf opgelegde discipline
verder gelukkige positie
vooralsnog aan het kauwen
peper brandt
Nee, xit nu in Spanje. Ik combineer werk en fun. Hoef morgen niet vroeg op.quote:Op maandag 23 februari 2009 02:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Behoorlijk![]()
School, tot 12:45En jij?
lig je in je nest te vreten?quote:Op maandag 23 februari 2009 02:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]dat heb ik net op, pizzadoos ligt onder m'n bed
rijst met groente en ruim peperquote:
de laatste?quote:Op maandag 23 februari 2009 02:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb net Friday the 13th gekeken, wat een saaie kutfilm.![]()
had er meer van verwacht.
quote:Op maandag 23 februari 2009 02:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
rijst met groente en ruim peper
best lekker
ja, de laatste. In top kwaliteit en ondertitelingquote:
mijn eerste maaltijd vandaagquote:Op maandag 23 februari 2009 02:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
oi, dat gaat zwaar op de maag liggen. Zo laat nog eten.
En wat betreft pepers. Flink blussen met bier!
als hij te nemen valt, gratisquote:Op maandag 23 februari 2009 02:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, de laatste. In top kwaliteit en ondertiteling![]()
Maar geen verhaal, maar wel de standaard moorden. En lekkere gasten en hot bitches, waaronder Willa Ford
maar je neuktquote:
Nee, ook in bed. gisteravond nog, weliswaar niet in m'n eigen bed, maargoedquote:Op maandag 23 februari 2009 02:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
maar je neukt
op de keukentafel
mag ik hopen?
je eerste maaltijd? Nu? u dumb bitch, dat is echt foutquote:Op maandag 23 februari 2009 02:30 schreef MiVer het volgende:
[..]
mijn eerste maaltijd vandaag
met schaamte zeg ik je, maar ja
gaat goed liggen
quote:
?quote:Op maandag 23 februari 2009 02:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, de laatste. In top kwaliteit en ondertiteling![]()
Maar geen verhaal, maar wel de standaard moorden. En lekkere gasten en hot bitches, waaronder Willa Ford
keukentafel? hahaquote:Op maandag 23 februari 2009 02:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
maar je neukt
op de keukentafel
mag ik hopen?
discipline eventjes zoekquote:Op maandag 23 februari 2009 02:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je eerste maaltijd? Nu? u dumb bitch, dat is echt fout![]()
![]()
Of ben je een nachtbraker?
O, dat wist je niet?quote:
Oh okequote:Op maandag 23 februari 2009 02:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O, dat wist je niet?
Ik doe both ways..![]()
je was ook aan het smokenquote:Op maandag 23 februari 2009 02:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ook in bed. gisteravond nog, weliswaar niet in m'n eigen bed, maargoed
O, dat gewoel ken ik. hahaquote:Op maandag 23 februari 2009 02:36 schreef MiVer het volgende:
[..]
discipline eventjes zoek
maar geen gebraak
wel gewoel
in de nacht
gisterenavond kwam eerst m'n fuckbuddy, toen kwam fokuser skaff-a om samen te chillen en te smoken. en toen geslapen tot 17:30quote:Op maandag 23 februari 2009 02:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
je was ook aan het smoken
dus vele uren kunnen doen?
hij is nu schraal?
of gaat ie nog?
fuckbuddiesquote:Op maandag 23 februari 2009 02:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gisterenavond kwam eerst m'n fuckbuddy, toen kwam fokuser skaff-a om samen te chillen en te smoken. en toen geslapen tot 17:30
Weet niet, ik weet het alleen van mezelf eigenlijkquote:Op maandag 23 februari 2009 02:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
fuckbuddies![]()
In NY is dat heel gewoon. Is dat ook het geval in Nederland?
dingen met computers gedaanquote:Op maandag 23 februari 2009 02:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O, dat gewoel ken ik. haha
Maar als je kan uitslapen maakt het toch geen reet uit.
Maar werkt je normaliter of ben je financieel vrij?
ok, klinkt mooiquote:Op maandag 23 februari 2009 02:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gisterenavond kwam eerst m'n fuckbuddy, toen kwam fokuser skaff-a om samen te chillen en te smoken. en toen geslapen tot 17:30
als je webcam hebtquote:Op maandag 23 februari 2009 02:43 schreef NoelGallagher het volgende:
MiVer, praat je gewoon expres zo?![]()
Kun je voor mij een keer 1 post normaal typen <333
k heb verdomme geen camquote:Op maandag 23 februari 2009 02:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
als je webcam hebt
mag je mij ontmoeten
ik niets expres
gewoon zo als logica
tussenfase? te kijken hoe het nu verder moet? hoe oud ben je?quote:Op maandag 23 februari 2009 02:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
dingen met computers gedaan
toen het harde werk
en de bitch van het leven ontmoet
nu tussenfase
daarom zeggen jij en ik nu
hoi op fok
nee, dat is his trademarkquote:Op maandag 23 februari 2009 02:43 schreef NoelGallagher het volgende:
MiVer, praat je gewoon expres zo?![]()
Kun je voor mij een keer 1 post normaal typen <333
dus als we een webcam hebben dan ontmoeten we de mysterious MiVer?quote:Op maandag 23 februari 2009 02:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
als je webcam hebt
mag je mij ontmoeten
ik niets expres
gewoon zo als logica
dan gaat het feest niet door ouwequote:
zit je zonder? das kut. Ik zorg dat ik altijd sloffen in huis heb.quote:Op maandag 23 februari 2009 02:49 schreef NoelGallagher het volgende:
over 5 uur en 15 minuten even nieuwe peuken kopen.
gaat je geen fuck aanquote:Op maandag 23 februari 2009 02:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tussenfase? te kijken hoe het nu verder moet? hoe oud ben je?
Het is nu bijna 3:00 in Nederland hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 02:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zit je zonder? das kut. Ik zorg dat ik altijd sloffen in huis heb.![]()
o.k. i probeer te stoppen, maar lukt nog niet echt.
waar haal je zo vroeg peuken in Nederland? Zijn de winkels nu ook 24 uur open?
o god ja, elke topic heeft zijn meet.quote:Op maandag 23 februari 2009 02:49 schreef NoelGallagher het volgende:
zoveel slaap heb ik niet nodig namelijk, ik hoef deze vrijdag niet te werken gelukkig, normaal werk ik elke vrijdag van 07:30 tot 21:00 en deze week niet, want in de avond is de KLB meet_!
supermarktquote:Op maandag 23 februari 2009 02:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, elke topic heeft zijn meet.![]()
wat voor werk doe je dan vrijdags? tering man, lange uren..
Wat gaat mij geen fuck aan? hahahquote:Op maandag 23 februari 2009 02:51 schreef MiVer het volgende:
[..]
gaat je geen fuck aan
je mag me ontoeten op cam
op: jawel_zeeland@live.nl
alleen leeftijd bedoelde ikquote:Op maandag 23 februari 2009 02:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat gaat mij geen fuck aan? hahah
Ik heb hier geen cam. Als ik weer in NY ben, dan weer wel.
Ik rook Marlboro. Maar ben niet echt merk gebonden.quote:Op maandag 23 februari 2009 02:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is nu bijna 3:00 in Nederland hoorover 5 uur gaan de supermarkten al open
![]()
wat rook je?
Ik Davidoff, maar ook niet merkgebonden, als ik wat aangeboden krijg wat geen Davidoff is, neem ik het ook gewoon aanquote:Op maandag 23 februari 2009 02:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik rook Marlboro. Maar ben niet echt merk gebonden.
quote:Op maandag 23 februari 2009 02:54 schreef MiVer het volgende:
[..]
alleen leeftijd bedoelde ik
rest vragen, mag
hahaha
quote:Op maandag 23 februari 2009 02:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Wanneer ga je weer naar NY?
Maar hoe dat, van NL naar NY en hoelang woon je er al enzo, tell me
lolquote:
Als ik toch vragen mag, waarom heb je een tussenfase met je meissie? Are things going bad?quote:Op maandag 23 februari 2009 02:54 schreef MiVer het volgende:
[..]
alleen leeftijd bedoelde ik
rest vragen, mag
hahaha
hahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 02:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als ik toch vragen mag, waarom heb je een tussenfase met je meissie? Are things going bad?
Ook nog een huis in A'dam? Damnquote:Op maandag 23 februari 2009 02:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik woon al een paar jaar in NY. Maar heb ook nog gewoon een huis in Amsterdam. (die ik verhuur als ik er niet ben) Ik moet toch wel geld verdienen.
Ik ben nu in Spanje voor werk, maar ook voor fun. Ik ben half Spaans namelijk dus heb hier familie wonen.
Geen weed meer?quote:Op maandag 23 februari 2009 03:00 schreef MiVer het volgende:
over smoken
hier gauloises shag
met geen groen spul meer
maar morgen weer
blow je ook?quote:Op maandag 23 februari 2009 03:00 schreef MiVer het volgende:
over smoken
hier gauloises shag
met geen groen spul meer
maar morgen weer
hoezo totaal anders? je bent lekker cryptisch weerquote:
in ny zul je adressen moeten hebbenquote:Op maandag 23 februari 2009 03:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Geen weed meer?
Die shit in NY is echt slecht. In Nederland (Amsterdam in mijn geval) is die shit veel sterker.
heb ik het over groen spulquote:
Ik had al een huis in Amsterdam. Die heb ik aangehouden toen ik ging verhuizen naar NY. Woon nu aan Central Park met 2 roommates. Ja huur is echt vet hoogquote:Op maandag 23 februari 2009 03:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ook nog een huis in A'dam? Damn![]()
Relaxed
hehe, welke wiet smoke je?quote:Op maandag 23 februari 2009 03:04 schreef MiVer het volgende:
[..]
heb ik het over groen spul
of hebt ik het over groen spul?
extreme shit met geweld enzoquote:Op maandag 23 februari 2009 03:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo totaal anders? je bent lekker cryptisch weer![]()
Vet, aan Central park, damn man. Die huur daarquote:Op maandag 23 februari 2009 03:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik had al een huis in Amsterdam. Die heb ik aangehouden toen ik ging verhuizen naar NY. Woon nu aan Central Park met 2 roommates. Ja huur is echt vet hoog
Ik ben die shit uit Nederland gewend en daar schijnt meer THC in te zitten. Pillen komen wel uit Nederland. Ik moet daar altijd om lachen. Het grootste exportprodukt. hahaquote:Op maandag 23 februari 2009 03:03 schreef MiVer het volgende:
[..]
in ny zul je adressen moeten hebben
zeeuwse weed altijd goed
ik nazomer weer zelf op balkon
wat is een naamquote:
zeeland veel zonurenquote:Op maandag 23 februari 2009 03:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben die shit uit Nederland gewend en daar schijnt meer THC in te zitten. Pillen komen wel uit Nederland. Ik moet daar altijd om lachen. Het grootste exportprodukt. haha
Verbouw je je eigen shit op je balkon? Maar zomers zijn toch kut in Nederland?
extreme shit met geweld?quote:Op maandag 23 februari 2009 03:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
extreme shit met geweld enzo
nu herbezinning
hoe of wat, dus fokken
en hier en nu zijn
nlx heb ik ook weleens. Meestal White widow, jack herrer of white roses.quote:Op maandag 23 februari 2009 03:08 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat is een naam
hier bio widow
of
power widow
zie het als variant op white -
(soms nlx)
OMG White Widow, Jack Herrer.quote:Op maandag 23 februari 2009 03:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nlx heb ik ook weleens. Meestal White widow, jack herrer of white roses.
wat zijn losse handjes?quote:Op maandag 23 februari 2009 03:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
extreme shit met geweld?dat is echt fucked up man.
Ben jij degene met losse handjes?
Veel zonuren? In Nederland?quote:Op maandag 23 februari 2009 03:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
zeeland veel zonuren
mijn balkon helemaal
iedereen is een coffeeshop bewoner!quote:Op maandag 23 februari 2009 03:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]iedereen op fok smoked, lijkt net
3 buitenplanten ga ik doenquote:Op maandag 23 februari 2009 03:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Veel zonuren? In Nederland?![]()
Vrienden van me hebben b.v. hun zolder laten ombouwen tot 'wietfabriek' haha
jatten? no, u little shit, je weet wel wat ik bedoelquote:Op maandag 23 februari 2009 03:12 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat zijn losse handjes?
jatten?????
ben michel en 100%
warm maar geen papkoker
ik ben nice weet je
Ik weet niet hoe de wet nu is, maar vroeger mocht je 3 plantjes ofzo iets hebben.quote:Op maandag 23 februari 2009 03:15 schreef MiVer het volgende:
[..]
3 buitenplanten ga ik doen
heb huurwoning, dus binnen de wet blijven
nog even kijken welk ras
maar zeeland relatief veel zon ja
samen?quote:Op maandag 23 februari 2009 03:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jatten? no, u little shit, je weet wel wat ik bedoel![]()
als je er maar samen uitkomt, anders get the fuck out of there.
ik smoke bijna elke dag, ong 9 a 10 joints per week.quote:Op maandag 23 februari 2009 03:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
iedereen is een coffeeshop bewoner!![]()
Vroeger rookte ik echt elke dag, de hele dag, Das nu wel minder geworden. Ik ben ook geen 16 meer. haha
een eerlijke plant stinkt niet buitenquote:Op maandag 23 februari 2009 03:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de wet nu is, maar vroeger mocht je 3 plantjes ofzo iets hebben.
Gaan de buren niet tegen je klagen over de stankoverlast?
droom van waar je wasquote:
na mijn laatste biertjequote:
En de planning was om half één ofzo in bed te liggen, hm?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:44 schreef Breathtaking het volgende:
Tijd om te slapen![]()
!
ik ben er nogquote:
wrom dat lofquote:
mijn bed voelt ook nog super goed aanquote:Op maandag 23 februari 2009 09:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, maar toch. Het voelt gewoon goed vandaag
Ik had gewoon echt zin om te gaan werken vandaag (waarom? geen flauw idee). Maar nu ik daadwerkelijk achter mijn bureautje zit zakt het enthousiasme direct weer tot aan het nulpuntquote:Op maandag 23 februari 2009 09:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, maar toch. Het voelt gewoon goed vandaag
Welke vakken?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:57 schreef DutchErrorist het volgende:
ik heb zometeen 2 toetsen
Ja, ik ben zielig...
Herkenbaarquote:Op maandag 23 februari 2009 09:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik had gewoon echt zin om te gaan werken vandaag (waarom? geen flauw idee). Maar nu ik daadwerkelijk achter mijn bureautje zit zakt het enthousiasme direct weer tot aan het nulpunt
Slim.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
IT Essentials en ECDL (Excel...) allebei niet geleerd uiteraard...
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:50 schreef padlarf het volgende:
Wat is Fok! toch heerlijk!![]()
Eerst met zn allen janken dat Geert niet naar Engeland mag, want vrijheid van meningsuiting en boehoehoe![]()
En dan een week later met zn allen janken over een foldertje dat ze in de bus krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
En nu weer COD2 spelen?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:48 schreef Gupje het volgende:
Zo eindelijk hele server ruimte bekabeling opgeruimd
Ze mogen het best sturen maar ik heb een hekel aan gelovigen, en aan Geert Wilders trouwens ook.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:50 schreef padlarf het volgende:
Wat is Fok! toch heerlijk!![]()
Eerst met zn allen janken dat Geert niet naar Engeland mag, want vrijheid van meningsuiting en boehoehoe![]()
En dan een week later met zn allen janken over een foldertje dat ze in de bus krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt op zich wel gelijk, maar ik vind het allemaal nogal opdringerig overkomen. Sowieso heb ik een hekel aan gelovigen die van alles bij je willen opdringen. Daar zit niemand op te wachten.quote:
Vroeg ik me ook al af.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:11 schreef Florian_ het volgende:
Waar is die marinier vandaag? [ afbeelding ]
Die vaartquote:Op maandag 23 februari 2009 11:11 schreef Florian_ het volgende:
Waar is die marinier vandaag? [ afbeelding ]
Verwacht wel rauwkaartjes van iedereen!!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja ik weet niet iets nuttigs te melden
Niet warm?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Verwacht wel rauw kaartjes van iedereen!!!!
Hij leeft nog hé heb hem vrijdag gezien in Amsterdamquote:
'rauw'quote:Op maandag 23 februari 2009 11:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Verwacht wel rauwkaartjes van iedereen!!!!
Ze zijn allebei dood he.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hij leeft nog hé heb hem vrijdag gezien in Amsterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:23 schreef behangplakker het volgende:
Kan iemand me vertellen wat dit is:OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:23 schreef behangplakker het volgende:
Kan iemand me vertellen wat dit is:Volgens mij is het een leiomyoma, een benigne proliferatie van glad spierweefsel. Op deze foto volgens mij in de baarmoeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo?![]()
Ja, ik was al benieuwdquote:Op maandag 23 februari 2009 13:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
Volgens mij is het een leiomyoma, een benigne proliferatie van glad spierweefsel. Op deze foto volgens mij in de baarmoeder.
Zo?
En ik heb jou msn nietquote:Op maandag 23 februari 2009 13:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hij is aan het msnnen met mij.![]()
Geile pic hierboven trouwens.
Ik zit nog op school, ik heb zo SLBquote:Op maandag 23 februari 2009 13:37 schreef Smart_ass het volgende:
Jeetje, heeft iedereen deze week pas vakantie? Ik ben net naar school geweest.
SLB.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zit nog op school, ik heb zo SLB
Hij staat er nog hoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ben ik nou scheel of is ie ineens weg?
Moiquote:
Ik wil hem welquote:Op maandag 23 februari 2009 13:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als je 'm wilt moet je maar PM-en.
ja, hoezoquote:Op maandag 23 februari 2009 13:43 schreef Smart_ass het volgende:
Weet iemand of er in de Metro van afgelopen vrijdag een recensie stond over Bloc Party?
Stuk of 9, 10.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:51 schreef DutchErrorist het volgende:
Hebben jullie eigenlijk veel Fok!kers in jullie MSN lijst?
Zeg maar niks meer.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet zeggen
Wat denk je, dat ik een gratis krantje helemaal mee naar huis neemquote:Op maandag 23 februari 2009 13:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt? Kun je het even inscannen, of heb je het krantje niet meer? Hoeveel sterren gaven ze?![]()
ik dacht dat ik speciaal was.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb er 26. Maar lang niet allemaal van KLB en van sommige weet ik niet waarom ik ze überhaupt in mijn lijst heb.
Ben je toch ook!quote:Op maandag 23 februari 2009 13:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik dacht dat ik speciaal was.
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik dacht dat ik speciaal was.
Huuuuuuuuhhhquote:Op maandag 23 februari 2009 13:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ben je toch ook!hihi. Ik heb zvo ook heul niet op msn btw.
Groot hart.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:57 schreef Smart_ass het volgende:
Jullie hebben allemaal een speciaal plekje in mijn hart.![]()
![]()
Ik luister naar beide en zo.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Trouwens, Bloc Party
[ afbeelding ]Zie wat een paupers
En dan, OASIS
[ afbeelding ]
Zie hoe stoer en goed enzo.
Pics?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil een heel lief jumpsuitje kopen maar dat moet weer via een mastercard, dus nu moet ik wachten op mijn moeder.
Ik had wel verwacht dat de jumphype ondertussen wel over zou zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil een heel lief jumpsuitje kopen maar dat moet weer via een mastercard, dus nu moet ik wachten op mijn moeder.
Van d'r moeder?quote:
PICS.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vond die drummer wel geil.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Trouwens, Bloc Party
[ afbeelding ]Zie wat een paupers
En dan, OASIS
[ afbeelding ]
Zie hoe stoer en goed enzo.
http://www.asos.com/Motel/Motel-Bird-Print-Bandeau-Short-Playsuit/Prod/pgeproduct.aspx?iid=540665&cid=2640&clr=Blue&sh=0&pge=1&pgesize=20&sort=_Nonequote:
Geen 1.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:51 schreef DutchErrorist het volgende:
Hebben jullie eigenlijk veel Fok!kers in jullie MSN lijst?
Slimmer koper, nu de pond redelijk laag isquote:Op maandag 23 februari 2009 14:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.asos.com/Motel/Motel-Bird-Print-Bandeau-Short-Playsuit/Prod/pgeproduct.aspx?iid=540665&cid=2640&clr=Blue&sh=0&pge=1&pgesize=20&sort=_None
Voor op het strand enzo.
Ik vind het maar gewaagd!quote:Op maandag 23 februari 2009 14:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.asos.com/Motel/Motel-Bird-Print-Bandeau-Short-Playsuit/Prod/pgeproduct.aspx?iid=540665&cid=2640&clr=Blue&sh=0&pge=1&pgesize=20&sort=_None
Voor op het strand enzo.
Grappig.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Voor op het strand enzo.
Maar!!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 14:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb alleen gewaagde kleertjes.
Slechte zaakquote:Op maandag 23 februari 2009 13:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ben je toch ook!hihi. Ik heb zvo ook heul niet op msn btw.
Huh, krijg jij geld? Van wie?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar ik krijg mijn geld pas morgen.
Lotus Europa!quote:Op maandag 23 februari 2009 13:39 schreef Zotheid het volgende:
Ik zweet als een otter
[...]
Ook zonder zadel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |