Ik had gewoon echt zin om te gaan werken vandaag (waarom? geen flauw idee). Maar nu ik daadwerkelijk achter mijn bureautje zit zakt het enthousiasme direct weer tot aan het nulpuntquote:Op maandag 23 februari 2009 09:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, maar toch. Het voelt gewoon goed vandaag
Welke vakken?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:57 schreef DutchErrorist het volgende:
ik heb zometeen 2 toetsen
Ja, ik ben zielig...
Herkenbaarquote:Op maandag 23 februari 2009 09:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik had gewoon echt zin om te gaan werken vandaag (waarom? geen flauw idee). Maar nu ik daadwerkelijk achter mijn bureautje zit zakt het enthousiasme direct weer tot aan het nulpunt
Slim.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
IT Essentials en ECDL (Excel...) allebei niet geleerd uiteraard...
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:50 schreef padlarf het volgende:
Wat is Fok! toch heerlijk!![]()
Eerst met zn allen janken dat Geert niet naar Engeland mag, want vrijheid van meningsuiting en boehoehoe![]()
En dan een week later met zn allen janken over een foldertje dat ze in de bus krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
En nu weer COD2 spelen?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:48 schreef Gupje het volgende:
Zo eindelijk hele server ruimte bekabeling opgeruimd
Ze mogen het best sturen maar ik heb een hekel aan gelovigen, en aan Geert Wilders trouwens ook.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:50 schreef padlarf het volgende:
Wat is Fok! toch heerlijk!![]()
Eerst met zn allen janken dat Geert niet naar Engeland mag, want vrijheid van meningsuiting en boehoehoe![]()
En dan een week later met zn allen janken over een foldertje dat ze in de bus krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt op zich wel gelijk, maar ik vind het allemaal nogal opdringerig overkomen. Sowieso heb ik een hekel aan gelovigen die van alles bij je willen opdringen. Daar zit niemand op te wachten.quote:
Vroeg ik me ook al af.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:11 schreef Florian_ het volgende:
Waar is die marinier vandaag? [ afbeelding ]
Die vaartquote:Op maandag 23 februari 2009 11:11 schreef Florian_ het volgende:
Waar is die marinier vandaag? [ afbeelding ]
Verwacht wel rauwkaartjes van iedereen!!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja ik weet niet iets nuttigs te melden
Niet warm?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Verwacht wel rauw kaartjes van iedereen!!!!
Hij leeft nog hé heb hem vrijdag gezien in Amsterdamquote:
'rauw'quote:Op maandag 23 februari 2009 11:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Verwacht wel rauwkaartjes van iedereen!!!!
Ze zijn allebei dood he.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hij leeft nog hé heb hem vrijdag gezien in Amsterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:23 schreef behangplakker het volgende:
Kan iemand me vertellen wat dit is:OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:23 schreef behangplakker het volgende:
Kan iemand me vertellen wat dit is:Volgens mij is het een leiomyoma, een benigne proliferatie van glad spierweefsel. Op deze foto volgens mij in de baarmoeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo?![]()
Ja, ik was al benieuwdquote:Op maandag 23 februari 2009 13:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
Volgens mij is het een leiomyoma, een benigne proliferatie van glad spierweefsel. Op deze foto volgens mij in de baarmoeder.
Zo?
En ik heb jou msn nietquote:Op maandag 23 februari 2009 13:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hij is aan het msnnen met mij.![]()
Geile pic hierboven trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |