ok, klinkt mooiquote:Op maandag 23 februari 2009 02:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gisterenavond kwam eerst m'n fuckbuddy, toen kwam fokuser skaff-a om samen te chillen en te smoken. en toen geslapen tot 17:30
als je webcam hebtquote:Op maandag 23 februari 2009 02:43 schreef NoelGallagher het volgende:
MiVer, praat je gewoon expres zo?![]()
Kun je voor mij een keer 1 post normaal typen <333
k heb verdomme geen camquote:Op maandag 23 februari 2009 02:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
als je webcam hebt
mag je mij ontmoeten
ik niets expres
gewoon zo als logica
tussenfase? te kijken hoe het nu verder moet? hoe oud ben je?quote:Op maandag 23 februari 2009 02:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
dingen met computers gedaan
toen het harde werk
en de bitch van het leven ontmoet
nu tussenfase
daarom zeggen jij en ik nu
hoi op fok
nee, dat is his trademarkquote:Op maandag 23 februari 2009 02:43 schreef NoelGallagher het volgende:
MiVer, praat je gewoon expres zo?![]()
Kun je voor mij een keer 1 post normaal typen <333
dus als we een webcam hebben dan ontmoeten we de mysterious MiVer?quote:Op maandag 23 februari 2009 02:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
als je webcam hebt
mag je mij ontmoeten
ik niets expres
gewoon zo als logica
dan gaat het feest niet door ouwequote:
zit je zonder? das kut. Ik zorg dat ik altijd sloffen in huis heb.quote:Op maandag 23 februari 2009 02:49 schreef NoelGallagher het volgende:
over 5 uur en 15 minuten even nieuwe peuken kopen.
gaat je geen fuck aanquote:Op maandag 23 februari 2009 02:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tussenfase? te kijken hoe het nu verder moet? hoe oud ben je?
Het is nu bijna 3:00 in Nederland hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 02:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zit je zonder? das kut. Ik zorg dat ik altijd sloffen in huis heb.![]()
o.k. i probeer te stoppen, maar lukt nog niet echt.
waar haal je zo vroeg peuken in Nederland? Zijn de winkels nu ook 24 uur open?
o god ja, elke topic heeft zijn meet.quote:Op maandag 23 februari 2009 02:49 schreef NoelGallagher het volgende:
zoveel slaap heb ik niet nodig namelijk, ik hoef deze vrijdag niet te werken gelukkig, normaal werk ik elke vrijdag van 07:30 tot 21:00 en deze week niet, want in de avond is de KLB meet_!
supermarktquote:Op maandag 23 februari 2009 02:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, elke topic heeft zijn meet.![]()
wat voor werk doe je dan vrijdags? tering man, lange uren..
Wat gaat mij geen fuck aan? hahahquote:Op maandag 23 februari 2009 02:51 schreef MiVer het volgende:
[..]
gaat je geen fuck aan
je mag me ontoeten op cam
op: jawel_zeeland@live.nl
alleen leeftijd bedoelde ikquote:Op maandag 23 februari 2009 02:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat gaat mij geen fuck aan? hahah
Ik heb hier geen cam. Als ik weer in NY ben, dan weer wel.
Ik rook Marlboro. Maar ben niet echt merk gebonden.quote:Op maandag 23 februari 2009 02:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is nu bijna 3:00 in Nederland hoorover 5 uur gaan de supermarkten al open
![]()
wat rook je?
Ik Davidoff, maar ook niet merkgebonden, als ik wat aangeboden krijg wat geen Davidoff is, neem ik het ook gewoon aanquote:Op maandag 23 februari 2009 02:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik rook Marlboro. Maar ben niet echt merk gebonden.
quote:Op maandag 23 februari 2009 02:54 schreef MiVer het volgende:
[..]
alleen leeftijd bedoelde ik
rest vragen, mag
hahaha
quote:Op maandag 23 februari 2009 02:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Wanneer ga je weer naar NY?
Maar hoe dat, van NL naar NY en hoelang woon je er al enzo, tell me
lolquote:
Als ik toch vragen mag, waarom heb je een tussenfase met je meissie? Are things going bad?quote:Op maandag 23 februari 2009 02:54 schreef MiVer het volgende:
[..]
alleen leeftijd bedoelde ik
rest vragen, mag
hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |