Nee, xit nu in Spanje. Ik combineer werk en fun. Hoef morgen niet vroeg op.quote:Op maandag 23 februari 2009 02:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Behoorlijk![]()
School, tot 12:45En jij?
lig je in je nest te vreten?quote:Op maandag 23 februari 2009 02:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]dat heb ik net op, pizzadoos ligt onder m'n bed
rijst met groente en ruim peperquote:
de laatste?quote:Op maandag 23 februari 2009 02:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb net Friday the 13th gekeken, wat een saaie kutfilm.![]()
had er meer van verwacht.
quote:Op maandag 23 februari 2009 02:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
rijst met groente en ruim peper
best lekker
ja, de laatste. In top kwaliteit en ondertitelingquote:
mijn eerste maaltijd vandaagquote:Op maandag 23 februari 2009 02:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
oi, dat gaat zwaar op de maag liggen. Zo laat nog eten.
En wat betreft pepers. Flink blussen met bier!
als hij te nemen valt, gratisquote:Op maandag 23 februari 2009 02:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, de laatste. In top kwaliteit en ondertiteling![]()
Maar geen verhaal, maar wel de standaard moorden. En lekkere gasten en hot bitches, waaronder Willa Ford
maar je neuktquote:
Nee, ook in bed. gisteravond nog, weliswaar niet in m'n eigen bed, maargoedquote:Op maandag 23 februari 2009 02:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
maar je neukt
op de keukentafel
mag ik hopen?
je eerste maaltijd? Nu? u dumb bitch, dat is echt foutquote:Op maandag 23 februari 2009 02:30 schreef MiVer het volgende:
[..]
mijn eerste maaltijd vandaag
met schaamte zeg ik je, maar ja
gaat goed liggen
quote:
?quote:Op maandag 23 februari 2009 02:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, de laatste. In top kwaliteit en ondertiteling![]()
Maar geen verhaal, maar wel de standaard moorden. En lekkere gasten en hot bitches, waaronder Willa Ford
keukentafel? hahaquote:Op maandag 23 februari 2009 02:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
maar je neukt
op de keukentafel
mag ik hopen?
discipline eventjes zoekquote:Op maandag 23 februari 2009 02:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je eerste maaltijd? Nu? u dumb bitch, dat is echt fout![]()
![]()
Of ben je een nachtbraker?
O, dat wist je niet?quote:
Oh okequote:Op maandag 23 februari 2009 02:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O, dat wist je niet?
Ik doe both ways..![]()
je was ook aan het smokenquote:Op maandag 23 februari 2009 02:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ook in bed. gisteravond nog, weliswaar niet in m'n eigen bed, maargoed
O, dat gewoel ken ik. hahaquote:Op maandag 23 februari 2009 02:36 schreef MiVer het volgende:
[..]
discipline eventjes zoek
maar geen gebraak
wel gewoel
in de nacht
gisterenavond kwam eerst m'n fuckbuddy, toen kwam fokuser skaff-a om samen te chillen en te smoken. en toen geslapen tot 17:30quote:Op maandag 23 februari 2009 02:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
je was ook aan het smoken
dus vele uren kunnen doen?
hij is nu schraal?
of gaat ie nog?
fuckbuddiesquote:Op maandag 23 februari 2009 02:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gisterenavond kwam eerst m'n fuckbuddy, toen kwam fokuser skaff-a om samen te chillen en te smoken. en toen geslapen tot 17:30
Weet niet, ik weet het alleen van mezelf eigenlijkquote:Op maandag 23 februari 2009 02:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
fuckbuddies![]()
In NY is dat heel gewoon. Is dat ook het geval in Nederland?
dingen met computers gedaanquote:Op maandag 23 februari 2009 02:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O, dat gewoel ken ik. haha
Maar als je kan uitslapen maakt het toch geen reet uit.
Maar werkt je normaliter of ben je financieel vrij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |