hahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 02:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als ik toch vragen mag, waarom heb je een tussenfase met je meissie? Are things going bad?
Ook nog een huis in A'dam? Damnquote:Op maandag 23 februari 2009 02:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik woon al een paar jaar in NY. Maar heb ook nog gewoon een huis in Amsterdam. (die ik verhuur als ik er niet ben) Ik moet toch wel geld verdienen.
Ik ben nu in Spanje voor werk, maar ook voor fun. Ik ben half Spaans namelijk dus heb hier familie wonen.
Geen weed meer?quote:Op maandag 23 februari 2009 03:00 schreef MiVer het volgende:
over smoken
hier gauloises shag
met geen groen spul meer
maar morgen weer
blow je ook?quote:Op maandag 23 februari 2009 03:00 schreef MiVer het volgende:
over smoken
hier gauloises shag
met geen groen spul meer
maar morgen weer
hoezo totaal anders? je bent lekker cryptisch weerquote:
in ny zul je adressen moeten hebbenquote:Op maandag 23 februari 2009 03:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Geen weed meer?
Die shit in NY is echt slecht. In Nederland (Amsterdam in mijn geval) is die shit veel sterker.
heb ik het over groen spulquote:
Ik had al een huis in Amsterdam. Die heb ik aangehouden toen ik ging verhuizen naar NY. Woon nu aan Central Park met 2 roommates. Ja huur is echt vet hoogquote:Op maandag 23 februari 2009 03:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ook nog een huis in A'dam? Damn![]()
Relaxed
hehe, welke wiet smoke je?quote:Op maandag 23 februari 2009 03:04 schreef MiVer het volgende:
[..]
heb ik het over groen spul
of hebt ik het over groen spul?
extreme shit met geweld enzoquote:Op maandag 23 februari 2009 03:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo totaal anders? je bent lekker cryptisch weer![]()
Vet, aan Central park, damn man. Die huur daarquote:Op maandag 23 februari 2009 03:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik had al een huis in Amsterdam. Die heb ik aangehouden toen ik ging verhuizen naar NY. Woon nu aan Central Park met 2 roommates. Ja huur is echt vet hoog
Ik ben die shit uit Nederland gewend en daar schijnt meer THC in te zitten. Pillen komen wel uit Nederland. Ik moet daar altijd om lachen. Het grootste exportprodukt. hahaquote:Op maandag 23 februari 2009 03:03 schreef MiVer het volgende:
[..]
in ny zul je adressen moeten hebben
zeeuwse weed altijd goed
ik nazomer weer zelf op balkon
wat is een naamquote:
zeeland veel zonurenquote:Op maandag 23 februari 2009 03:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben die shit uit Nederland gewend en daar schijnt meer THC in te zitten. Pillen komen wel uit Nederland. Ik moet daar altijd om lachen. Het grootste exportprodukt. haha
Verbouw je je eigen shit op je balkon? Maar zomers zijn toch kut in Nederland?
extreme shit met geweld?quote:Op maandag 23 februari 2009 03:06 schreef MiVer het volgende:
[..]
extreme shit met geweld enzo
nu herbezinning
hoe of wat, dus fokken
en hier en nu zijn
nlx heb ik ook weleens. Meestal White widow, jack herrer of white roses.quote:Op maandag 23 februari 2009 03:08 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat is een naam
hier bio widow
of
power widow
zie het als variant op white -
(soms nlx)
OMG White Widow, Jack Herrer.quote:Op maandag 23 februari 2009 03:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nlx heb ik ook weleens. Meestal White widow, jack herrer of white roses.
wat zijn losse handjes?quote:Op maandag 23 februari 2009 03:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
extreme shit met geweld?dat is echt fucked up man.
Ben jij degene met losse handjes?
Veel zonuren? In Nederland?quote:Op maandag 23 februari 2009 03:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
zeeland veel zonuren
mijn balkon helemaal
iedereen is een coffeeshop bewoner!quote:Op maandag 23 februari 2009 03:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]iedereen op fok smoked, lijkt net
3 buitenplanten ga ik doenquote:Op maandag 23 februari 2009 03:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Veel zonuren? In Nederland?![]()
Vrienden van me hebben b.v. hun zolder laten ombouwen tot 'wietfabriek' haha
jatten? no, u little shit, je weet wel wat ik bedoelquote:Op maandag 23 februari 2009 03:12 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat zijn losse handjes?
jatten?????
ben michel en 100%
warm maar geen papkoker
ik ben nice weet je
Ik weet niet hoe de wet nu is, maar vroeger mocht je 3 plantjes ofzo iets hebben.quote:Op maandag 23 februari 2009 03:15 schreef MiVer het volgende:
[..]
3 buitenplanten ga ik doen
heb huurwoning, dus binnen de wet blijven
nog even kijken welk ras
maar zeeland relatief veel zon ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |