quote:Op maandag 23 februari 2009 01:17 schreef NoelGallagher het volgende:
bt, ik wil niet stoken hoor, maar ik hoorde dat fas zei dat je moeder een kutwijf was. nogmaals, ik wil niet stoken
Ik moest echt heel hard lachenquote:Op maandag 23 februari 2009 01:17 schreef NoelGallagher het volgende:
bt, ik wil niet stoken hoor, maar ik hoorde dat fas zei dat je moeder een kutwijf was. nogmaals, ik wil niet stoken
Bt sorry dat ik weer zo kinderlijk, overtrokken reageerde.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Na wat jij over mn moeder zei!
Ja sorry, beant. allen zit er zo ingebakken.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alles is te realiseren. In het vervolg wel je bifi naar yvonne en niet naar mij.
Sorry dat ik je labiel noemdequote:Op maandag 23 februari 2009 01:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bt sorry dat ik weer zo kinderlijk, overtrokken reageerde.Mijn oprechte excuses.
Wat doe je met je hoofd in je aquarium?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:20 schreef Biogarde het volgende:
HAHAHAHA, NEEM IK EEN HAP VAN MN BRAUNIE, BIJT IK OP MN TONG!!1![]()
![]()
HHAHAHAHA.. Ooh ehm, ahhhhhquote:Op maandag 23 februari 2009 01:20 schreef Biogarde het volgende:
![]()
BWHEHEHE IK LAS BRAUN!!!!!!11quote:Op maandag 23 februari 2009 01:20 schreef Biogarde het volgende:
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tong_(vis)quote:Op maandag 23 februari 2009 01:21 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat doe je met je hoofd in je aquarium?
Wij houden van simpel.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:19 schreef Biogarde het volgende:
We zijn volwassen mensen. Zijn jullie niet een beetje simpel door te gaan bitchen op een forum?
Eens met bifi.quote:
Goh ja, het valt mij ook ineens op.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:25 schreef Biogarde het volgende:
Sinds wanneer blijft die balk bovenin staan?
Ik niet, m'n vagina moet bijkomen van al die masturbatie.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké, wie doen er allemaal mee?
Je weigert échte virtuele seks?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik niet, m'n vagina moet bijkomen van al die masturbatie.
Vet handig.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:25 schreef Biogarde het volgende:
Sinds wanneer blijft die balk bovenin staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |