Ja maar het moet algebraisch opgelostquote:Op zondag 22 februari 2009 23:13 schreef GlowMouse het volgende:
abc-formule, invullen en hoef je niet eens na te denken.
klacht: mensen die de abc-formule niet gewoon leren en daarom denken dat ze slecht zijn in wiskunde.
..quote:Op zondag 22 februari 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar het moet algebraisch opgelosthoe doe ik dat dan?
x²-x-1=0quote:Op zondag 22 februari 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar het moet algebraisch opgelosthoe doe ik dat dan?
Welk deel snap je niet aan, ik ben slecht in wiskundequote:Op zondag 22 februari 2009 23:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
..
Nog nooit een abc formule gebruikt?
abc-formule niet kennen heeft eerder te maken met slecht leren dan slecht zijn in wiskunde.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Welk deel snap je niet aan, ik ben slecht in wiskunde?
Mijn eeuwige liefdequote:Op zondag 22 februari 2009 23:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
x²-x-1=0
(x-1/2)² - 5/4 = 0.
(x-1/2)² = 5/4
x-1/2 = V(5/4) of x-1/2 = -V(5/4)
x = 1/2 + V(5/4) of x = 1/2 - V(5/4)
Maar op de middelbare school is de abc-formule exact genoeg.
Waar zit ik nou weer aan vast?quote:
kan ook ja, ontbinden. maar is voor de gemiddelde wiskunde a-absorber toch al te moeilijkquote:Op zondag 22 februari 2009 23:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
x²-x-1=0
(x-1/2)² - 5/4 = 0.
(x-1/2)² = 5/4
x-1/2 = V(5/4) of x-1/2 = -V(5/4)
x = 1/2 + V(5/4) of x = 1/2 - V(5/4)
Maar op de middelbare school is de abc-formule exact genoeg. Daarbuiten ook overigens.
Dat trucje heet 'completing the square', zie oa. http://en.wikipedia.org/wiki/Completing_the_squarequote:Op zondag 22 februari 2009 23:19 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Kan je me even de eerste stap uitleggen? Nu we toch bezig zijn![]()
x²-x-1=0
(x-1/2)² - 5/4 = 0.
(x-1/2)² = x²-x+0,25quote:Op zondag 22 februari 2009 23:19 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Kan je me even de eerste stap uitleggen? Nu we toch bezig zijn![]()
x²-x-1=0
(x-1/2)² - 5/4 = 0.
Dat ja. Als je het intikken op je rekenmachine een beetje wil besparen, kan je ook gewoon de Discriminant uitrekenen (D = b^2 - 4ac).quote:
Die A12 zooi bestaat niet meer. Ik zit nu in de nieuwe tweede fase, en daar is het gewoon OF Wiskunde A, OF Wiskunde Bquote:
of wiskunde C, D, E, F, G, H of I.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:24 schreef Natrium het volgende:
[..]
Die A12 zooi bestaat niet meer. Ik zit nu in de nieuwe tweede fase, en daar is het gewoon OF Wiskunde A, OF Wiskunde B
Zelfde geldt voor natuurkunde, economie etc.
Dat weet ik, maar ik zit nu in de 6e. Vandaar.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:24 schreef Natrium het volgende:
[..]
Die A12 zooi bestaat niet meer. Ik zit nu in de nieuwe tweede fase, en daar is het gewoon OF Wiskunde A, OF Wiskunde B
Zelfde geldt voor natuurkunde, economie etc.
Of dat inderdaadquote:Op zondag 22 februari 2009 23:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
of wiskunde C, D, E, F, G, H of I.
Dan heb je dat inderdaad nog wel.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:26 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik zit nu in de 6e. Vandaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do you think you will walk away untested?
en niet te vergeten reddend wiskunde.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
of wiskunde C, D, E, F, G, H of I.
Dat is inderdaad een farce.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:25 schreef de_priester het volgende:
ik hoorde dat je in N+T profiel op sommige scholen in het vwo gewoon wiskunde B kan laten vallen en ruilen voor A
Dan zat je op een heel slechte middelbare school.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:18 schreef Homdeck het volgende:
abc formule? die hebben ze mij nooit uitgelegd
Vast wel een keer gehad, maar compleet langs em geschoten. Elke middelbare school heeft dat. Zelfs VMBO..quote:Op zondag 22 februari 2009 23:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan zat je op een heel slechte middelbare school.
Overigens was die van mij ook ruk.
Idd, een negatieve wortel kan nietquote:Op zondag 22 februari 2009 23:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zat zo naar de OP te kijken, sinds wanneer leren ze "Wortel -5" op de middelbare school?
De inhoudsopgave?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:01 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb onlangs basisboek wiskunde aangeschaft, en ik begrijp alleen de eerste twee pagina's.
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:01 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb onlangs basisboek wiskunde aangeschaft, en ik begrijp alleen de eerste twee pagina's.
Ongetwijfeld wel gehad maar het boeide me niet en het boeit me nog steeds niet, ik had wiskunde A en dat ik daarvoor een 6 op mijn eindlijst heb weten te halen verbaast me nog steeds.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vast wel een keer gehad, maar compleet langs em geschoten. Elke middelbare school heeft dat. Zelfs VMBO..
Kan wel, en ja, mijn broertje leert dat nu (Wiskunde B1,2 op het VWO).quote:Op maandag 23 februari 2009 00:00 schreef duncannn het volgende:
[..]
Idd, een negatieve wortel kan niet
Grapje..quote:Op maandag 23 februari 2009 00:11 schreef Dzy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Imaginair_getal
Die - hoort bij de V nog, althans zo vat ik het op en zou ook een logisch gevolg zijn van de eerste regel.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zat zo naar de OP te kijken, sinds wanneer leren ze "Wortel -5" op de middelbare school?
En waar precies staat dat je de wortel van een negatief getal kunt nemen?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:11 schreef Dzy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Imaginair_getal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:25 schreef Dzy het volgende:
Dat staat er niet, maar het impliceert het wel. Wortel(-1) = i, toch?Nee, de wortel is alleen gedefinieerd voor niet-negatieve getallen. Bij complexe getallen neem je de 0.5-de macht ((-4)0.5 = 2i).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
Mooie timing inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2009 00:30 schreef Dzy het volgende:
Voor de duidelijkheid, dat was bedoeld voor GlowMouse en niet BT
Mijn eeuwige liefde wat doe jequote:Op zondag 22 februari 2009 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja zeg, het hoeft niet hoor.
Over vergelijkingen?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaen ik heb een PO die over 3 minuten ingeleverd moet zijn.
In de ogen van iemand die ook maar een beetje serieus met wiskunde bezig is doet het pijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:29 schreef Dzy het volgende:
Oh... ik dacht dat dat precies hetzelfde was. Dan heb je gelijk, maar het komt in mijn ogen neer op hetzelfde
Neequote:Op maandag 23 februari 2009 00:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Mijn eeuwige liefde wat doe je![]()
[..]
Over vergelijkingen?
Ik denk dat iedere WO wiskundestudent het wel weet. Zelf studeer ik geen wiskunde, wel WO waar veel wiskunde gebruikt wordt, en ik denk dat veel medestudenten dit ook fout zouden doen.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:42 schreef Dzy het volgende:
Ik ben niet zo lang geleden begonnen met een wiskunde studieMaar hoe serieus dan? Mijn ouders zijn allebei wiskundedocent op het HBO en volgens mij zeggen zij dat ook gewoon
Maar ik zal het ze eens vragen.
Mooi onderwerp! Had het kunnen weten met die (1+V5)/2quote:
Die in de breedte best een meter mag zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 00:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, het gaat over de Snede van goddelijke proporties
Tot je een hypotheek afsluit en wat met rentes gaat rekenen wel ja.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:47 schreef nedenzo het volgende:
ik heb geen scholing gehad ik kan alleen optellen, aftrekken en vermedigvuldigen
heb je toch genoeg aan
pfff
Ja hoor, ik zou zelfs een baan kunnen hebben door puur en alleen af te trekken.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:47 schreef nedenzo het volgende:
ik heb geen scholing gehad alleen de basisschool en een beetje hogeschool daarna ging ik alleen maar spijbelen
ik kan alleen optellen, aftrekken en vermedigvuldigen
heb je toch genoeg aan
pfff
Achja, divina is divina hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 00:48 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Die in de breedte best een meter mag zijn
[..]
Tot je een hypotheek afsluit en wat met rentes gaat rekenen wel ja.
een hypotheek is toch iets met huizen ofzoquote:Op maandag 23 februari 2009 00:48 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Die in de breedte best een meter mag zijn
[..]
Tot je een hypotheek afsluit en wat met rentes gaat rekenen wel ja.
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zou zelfs een baan kunnen hebben door puur en alleen af te trekken.
Mooie kloon ben jijquote:Op maandag 23 februari 2009 00:50 schreef nedenzo het volgende:
[..]
een hypotheek is toch iets met huizen ofzo
Mijne ging over substitutie- en partiëleregelquote:Op zondag 22 februari 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaen ik heb een PO die over 3 minuten ingeleverd moet zijn.
chapeauquote:Op maandag 23 februari 2009 00:53 schreef Merkie het volgende:
Ik snap niet hoe je slecht kan zijn in wiskunde, als er één vak is waarbij je puur je intelligentie in de strijd kan gooien zonder allerlei omwegen, dan is het wiskunde wel. En als je niet zo slim bent maar wel "goed in leren" bent kan je altijd nog truukjes stampen waarmee je ook wel een zesje haalt.
Ketting- en productregel omgekeerd toepassen, leuk toch op het vwo?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:53 schreef duncannn het volgende:
[..]
Mijne ging over substitutie- en partiëleregel
ik denk altijd maar zoquote:Op maandag 23 februari 2009 00:53 schreef Merkie het volgende:
Ik snap niet hoe je slecht kan zijn in wiskunde, als er één vak is waarbij je puur je intelligentie in de strijd kan gooien zonder allerlei omwegen, dan is het wiskunde wel. En als je niet zo slim bent maar wel "goed in leren" bent kan je altijd nog truukjes stampen waarmee je ook wel een zesje haalt.
Ik heb nooit veel interesse gehad in wiskunde, dus ik heb ook niet de behoefte om mijn kennis op dat gebied uit te breiden. Gevolg is dat je geen sommen gaat maken en niet op gaat letten in de les, waardoor je veel mist.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:53 schreef Merkie het volgende:
Klinkt al doodsaai jaquote:Op maandag 23 februari 2009 00:53 schreef duncannn het volgende:
[..]
Mijne ging over substitutie- en partiëleregel
Volgens mij heb je gewoon een chromosoompje teveel.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:56 schreef nedenzo het volgende:
[..]
ik denk altijd maar zo
ik weet het misschien nu niet maar als ik het zou willen weten dan leer ik het wel en dan weet ik het.
alleen ik heb een stoornis in me hoofd dat ik sommige dingen te snel verleer eerst wist ik het en oppeens is het weg en moet ik me de heletijd consentreren om het weer te weten.
ik heb ook een achterstand en ik ben autistiesh
chromosoompje wat betekent dat nou weer al die woorden ineens die ik anders nooit hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 00:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon een chromosoompje teveel.
Is toch zonde, als je goed bent in wiskunde betekent dit ook automatisch dat je sneller bent in het herkennen van structuren en systematischer en analytischer kan denken op alle gebieden. En dat is altijd handig.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb nooit veel interesse gehad in wiskunde, dus ik heb ook niet de behoefte om mijn kennis op dat gebied uit te breiden. Gevolg is dat je geen sommen gaat maken en niet op gaat letten in de les, waardoor je veel mist.
Ik hoop uiteindelijk te slagen met een 5 voor wiskunde, ieder zn minpuntjes, ik heb simpelweg geen zin om er mijn tijd aan te besteden tenzij het echt noodzakelijk is.
Dat dus.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is toch zonde, als je goed bent inveel met wiskunde bezig bent betekent dit ook automatisch dat je sneller bent in het herkennen van structuren en systematischer en analytischer kan denken op alle gebieden. En dat is altijd handig.
Tja, ik snapte het niet en om de 5 minuten kwam iemand langs om het aan mij te vragen omdat ik het hoogst voor wiskunde staquote:Op maandag 23 februari 2009 00:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ketting- en productregel omgekeerd toepassen, leuk toch op het vwo?
Vooruit dan maar, hoewel een groot gedeelte van de mensen die veel met wiskunde bezig zijn er ongetwijfeld ook goed in zijn.quote:
'Goed in zijn' vind ik zo'n gek begrip. Zie TS: eerst zegt ze dat ze slecht is in wiskunde, blijkt dat ze er gewoon niks aan doet.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, hoewel een groot gedeelte van de mensen die veel met wiskunde bezig zijn er ongetwijfeld ook goed in zijn.
Tsja, dat ik er niets aan doe maakt me in eerste instantie ook slecht, maar zelfs al zou ik me 100 % inzetten denk ik niet dat ik er ooit echt goed in zou kunnen worden.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
'Goed in zijn' vind ik zo'n gek begrip. Zie TS: eerst zegt ze dat ze slecht is in wiskunde, blijkt dat ze er gewoon niks aan doet.
Het mooiste van wiskunde is dat je flink na kunt denken. Soms doe je een uur over het snappen van één regeltje. In welk ander vakgebied kom je dat tegen?
Filosofie?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het mooiste van wiskunde is dat je flink na kunt denken. Soms doe je een uur over het snappen van één regeltje. In welk ander vakgebied kom je dat tegen?
Lijkt me onzin. Het feit alleen al dat je de intellectuele capaciteiten bezit om dit topic te openen zonder taalfouten geeft al aan dat je wiskunde met een voldoende op het VWO moet kunnen afronden.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, dat ik er niets aan doe maakt me in eerste instantie ook slecht, maar zelfs al zou ik me 100 % inzetten denk ik niet dat ik er ooit echt goed in zou kunnen worden.
Mijn talenten liggen toch echt op andere gebieden!
Wat zeggen mijn taalskills over mijn kennis op wiskundig gebiedquote:Op maandag 23 februari 2009 01:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lijkt me onzin. Het feit alleen al dat je de intellectuele capaciteiten bezit om dit topic te openen zonder taalfouten geeft al aan dat je wiskunde met een voldoende op het VWO moet kunnen afronden.
Wiskunde is niet moeilijk, het is pas moeilijk als je zelf moeilijk denkt. Zeker op het VWO is het zeer rechtlijnig.
Als je taal al zo belabbert is dat zegt al genoeg over je capiciteiten op het wiskundige gebied.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zeggen mijn taalskills over mijn kennis op wiskundig gebied?
Ik ben niet dom nee, maar dat ik kennis heb van spelling en grammatica wil niet zeggen dat ik ook een wiskundig wonder ben.
Niks, het geeft alleen aan dat je niet infantiel bent. En dat is wel een vereiste om een voldoende te scoren voor wiskunde.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zeggen mijn taalskills over mijn kennis op wiskundig gebied?
Ik ben niet dom nee, maar dat ik kennis heb van spelling en grammatica wil niet zeggen dat ik ook een wiskundig wonder ben.
Je bent sowieso niet achterlijk als je vwo doetquote:Op maandag 23 februari 2009 01:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niks, het geeft alleen aan dat je niet infantiel bent. En dat is wel een vereiste om een voldoende te scoren voor wiskunde.
Ik denk het wel.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, dat ik er niets aan doe maakt me in eerste instantie ook slecht, maar zelfs al zou ik me 100 % inzetten denk ik niet dat ik er ooit echt goed in zou kunnen worden.
International Business & Managementquote:
Goh dus je vindt dat ik de 6 weken wiskundeles die nog voor me liggen ten volste moet benuttenquote:Op maandag 23 februari 2009 01:28 schreef Dzy het volgende:
En die wiskunde bouwt erg veel op de Algebra die je nu leert. Je kunt het net zo goed nu een beetje doen dan dat je gelijk op je opleiding flink aan de slag moet. En als je het bijhoudt vind je het een stuk leuker, daar ben ik van overtuigd
Jawel, maar als je het idee achter wiskunde een beetje doorhebt, dan is het vervolg ook makkelijker. Als je er totaal geen aanleg voor hebt wordt het inderdaad wel lastig, maar iedere VWO-leerling die een beetje logisch en gestructureerd kan nadenken moet wiskunde wel kunnen halen. Als je er nooit wat voor doet wordt dat lastig, maar als je gewoon de basics een paar keer probeert te doorgronden (wat veel tijd kost), dan heb je daar profijt van in het vervolg.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij denkt dat je geen enkele vorm van aanleg hoeft te hebben voor wiskunde?
weltrustenquote:Op maandag 23 februari 2009 01:29 schreef Dzy het volgende:
Maar ik ga slapen lieve mensen (en nedenzo)
Dat denk ik ook wel ja. Ik hoop dat ik op een dag de discipline kan opbrengen om dat te doenquote:Op maandag 23 februari 2009 01:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jawel, maar als je het idee achter wiskunde een beetje doorhebt, dan is het vervolg ook makkelijker. Als je er totaal geen aanleg voor hebt wordt het inderdaad wel lastig, maar iedere VWO-leerling die een beetje logisch en gestructureerd kan nadenken moet wiskunde wel kunnen halen. Als je er nooit wat voor doet wordt dat lastig, maar als je gewoon de basics een paar keer probeert te doorgronden (wat veel tijd kost), dan heb je daar profijt van in het vervolg.
Die dag lijkt me alleen nooit gaan aanbreken als je International Business Management gaat studerenquote:Op maandag 23 februari 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Ik hoop dat ik op een dag de discipline kan opbrengen om dat te doen
Haha oohneequote:Op maandag 23 februari 2009 01:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die dag lijkt me alleen nooit gaan aanbreken als je International Business Management gaat studeren.
Omdat je dan veel te weinig wiskunde krijgtquote:
Wel aardig wat statistiek geloof ik. En accountancy enzo, maar dat soort dingen heb ik totaal geen moeite mee.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat je dan veel te weinig wiskunde krijgt.
Waar een wil is is een weg zegt mijn vader altijdquote:Op maandag 23 februari 2009 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Statistiek is niet echt de 'harde' wiskunde, maar kan wel pittig zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel aardig wat statistiek geloof ik. En accountancy enzo, maar dat soort dingen heb ik totaal geen moeite mee.
En juist die wil ontbreekt.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:38 schreef nedenzo het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg zegt mijn vader altijd
Zo zo, jouw vader toch.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:38 schreef nedenzo het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg zegt mijn vader altijd
We zullen zienquote:Op maandag 23 februari 2009 01:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Statistiek is niet echt de 'harde' wiskunde, maar kan wel pittig zijn.
Dat doe ik nu ookquote:Op maandag 23 februari 2009 01:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon de methodes in je GR zetten en je GR het werk laten doen.
hij leeft alleen niet meer. (offtopic)quote:Op maandag 23 februari 2009 01:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo zo, jouw vader toch. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is de echte VWO-mentaliteitquote:Op maandag 23 februari 2009 01:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook![]()
Toch is het best knap van mezelf hoorik raak geen som aan, gebruik de lessen om mn nagels te vijlen
en een dag voor mn toets ga ik stressen, alles doornemen, en dan haal ik een 5.
Nee johquote:
Als je het doel verandert van het het begrijpen van wiskunde verandert in het slagen voor je eindexamen, dan is er niks mis met deze instelling lijkt me. Minimale inzet, maximaal resultaat, maximale efficiëntie. Zo heb ik mijn VWO ook behaaldquote:Op maandag 23 februari 2009 01:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee johstiekem hou ik van achten en negens
maar ik heb wiskunde erkend als mijn zwakte.
En nu is het tijd voor een schoonheidslaapje want ik word om kwart over 9 in de -jawel- wiskunde les verwacht.
Geen harde wiskunde? Je hebt je zeker nooit serieus met statistiek beziggehouden. Ik heb het dan niet over de statistiek die TS zal krijgen.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Statistiek is niet echt de 'harde' wiskunde, maar kan wel pittig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |