Statistiek is niet echt de 'harde' wiskunde, maar kan wel pittig zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel aardig wat statistiek geloof ik. En accountancy enzo, maar dat soort dingen heb ik totaal geen moeite mee.
En juist die wil ontbreekt.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:38 schreef nedenzo het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg zegt mijn vader altijd
Zo zo, jouw vader toch.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:38 schreef nedenzo het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg zegt mijn vader altijd

We zullen zienquote:Op maandag 23 februari 2009 01:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Statistiek is niet echt de 'harde' wiskunde, maar kan wel pittig zijn.
Dat doe ik nu ookquote:Op maandag 23 februari 2009 01:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon de methodes in je GR zetten en je GR het werk laten doen.
hij leeft alleen niet meer. (offtopic)quote:Op maandag 23 februari 2009 01:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo zo, jouw vader toch. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is de echte VWO-mentaliteitquote:Op maandag 23 februari 2009 01:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook![]()
Toch is het best knap van mezelf hoorik raak geen som aan, gebruik de lessen om mn nagels te vijlen
en een dag voor mn toets ga ik stressen, alles doornemen, en dan haal ik een 5.
Nee johquote:
Als je het doel verandert van het het begrijpen van wiskunde verandert in het slagen voor je eindexamen, dan is er niks mis met deze instelling lijkt me. Minimale inzet, maximaal resultaat, maximale efficiëntie. Zo heb ik mijn VWO ook behaaldquote:Op maandag 23 februari 2009 01:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee johstiekem hou ik van achten en negens
maar ik heb wiskunde erkend als mijn zwakte.
En nu is het tijd voor een schoonheidslaapje want ik word om kwart over 9 in de -jawel- wiskunde les verwacht.
Geen harde wiskunde? Je hebt je zeker nooit serieus met statistiek beziggehouden. Ik heb het dan niet over de statistiek die TS zal krijgen.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Statistiek is niet echt de 'harde' wiskunde, maar kan wel pittig zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |