Ongetwijfeld wel gehad maar het boeide me niet en het boeit me nog steeds niet, ik had wiskunde A en dat ik daarvoor een 6 op mijn eindlijst heb weten te halen verbaast me nog steeds.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vast wel een keer gehad, maar compleet langs em geschoten. Elke middelbare school heeft dat. Zelfs VMBO..
Kan wel, en ja, mijn broertje leert dat nu (Wiskunde B1,2 op het VWO).quote:Op maandag 23 februari 2009 00:00 schreef duncannn het volgende:
[..]
Idd, een negatieve wortel kan niet
Grapje..quote:Op maandag 23 februari 2009 00:11 schreef Dzy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Imaginair_getal
Die - hoort bij de V nog, althans zo vat ik het op en zou ook een logisch gevolg zijn van de eerste regel.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zat zo naar de OP te kijken, sinds wanneer leren ze "Wortel -5" op de middelbare school?
En waar precies staat dat je de wortel van een negatief getal kunt nemen?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:11 schreef Dzy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Imaginair_getal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:25 schreef Dzy het volgende:
Dat staat er niet, maar het impliceert het wel. Wortel(-1) = i, toch?Nee, de wortel is alleen gedefinieerd voor niet-negatieve getallen. Bij complexe getallen neem je de 0.5-de macht ((-4)0.5 = 2i).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
Mooie timing inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2009 00:30 schreef Dzy het volgende:
Voor de duidelijkheid, dat was bedoeld voor GlowMouse en niet BT
Mijn eeuwige liefde wat doe jequote:Op zondag 22 februari 2009 23:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja zeg, het hoeft niet hoor.
Over vergelijkingen?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaen ik heb een PO die over 3 minuten ingeleverd moet zijn.
In de ogen van iemand die ook maar een beetje serieus met wiskunde bezig is doet het pijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:29 schreef Dzy het volgende:
Oh... ik dacht dat dat precies hetzelfde was. Dan heb je gelijk, maar het komt in mijn ogen neer op hetzelfde
Neequote:Op maandag 23 februari 2009 00:38 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Mijn eeuwige liefde wat doe je![]()
[..]
Over vergelijkingen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |