Dat belooft nog wat te worden dan.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:41 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Arbitrage in handen van Luis Medina Cantalejo
Ik zat ook al te kijken jaquote:Op zondag 22 februari 2009 23:00 schreef elChinoRecoba het volgende:
Verkeerde aanvangstijd, het oude Inter logo én de verkeerde naam van het stadion. Wat kan je wel?
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uhm 20.40 begint de wedstrijd.
Stadio Giuseppe Meazza
Bijnaam San Siro
En logo? /care
Die wedstrijden beginnen toch altijd en al sinds heugenis exact om 20:45. Ze gaan 5 minuten daarvoor live, maar dat is als je per se die theme niet wil missen en wat jonge tieners die met een vlag staan te wapperen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uhm 20.40 begint de wedstrijd.
Stadio Giuseppe Meazza
Bijnaam San Siro
En logo? /care
Ja, als ik mijn videorecorder zou moeten instellen kwam ik 5 minuten tekort op het eind door jouquote:
Uitgesloten.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een fantastisch opgezette OP!
Anyhow 1-2 United zeg ik.
Stadion: Giuseppe Meazzaquote:Op zondag 22 februari 2009 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Stadion: San Siro
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stadio Giuseppe Meazza
Bijnaam San Siro
De officiële naam is toch echt Stadio Giuseppe Meazza.quote:
heb hem in mijn team van sport1 champ. manager. eruit halen dan??quote:Op maandag 23 februari 2009 11:20 schreef mcyodogg het volgende:
Leuk feitje trouwens: Zlatan heeft nog nooit gescoord in de knockfase van de Champions League.
Wel, volgens de statistieken.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:28 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
heb hem in mijn team van sport1 champ. manager. eruit halen dan??
quote:Mourinho geeft alvast namen prijs voor CL-kraker
Alleen al de aanwezigheid van de Engelse pers lijkt Internazionale-coach José Mourinho te verleiden tot uithalen van rare fratsen. De veelbesproken Portugees gaf aan de vooravond van het beladen Champions League-duel met titelhouder Manchester United alvast een groot deel van zijn opstelling prijs.
“Wij zullen 4-3-1-2 spelen, met voorin uiteraard Adriano en Ibrahimovic”, gaf de oefenmeester te kennen. “Op het middenveld spelen we met Zanetti, Cambiasso, Stankovic en Muntari.” Daarnaast gaf hij voor de defensie de namen van Maicon en de jonge Champions League-debutant Davide Santon prijs.
Ook van de Mancunians kon The Special One al een deel van de basisspelers opsommen. “Ik weet zeker dat ze zullen aantreden met Carrick, Park, Scholes, Giggs en nog wat verdedigende spelers. Hun opstelling zal niet zo zijn als in de Premier League, waar ze met Rooney, Ronaldo, Berbatov en Tevéz voor de aanval kiezen”, meent Mourinho te weten. “Ze komen hier namelijk niet om te winnen.”
Klopt, en het stadion ligt in de wijk San Siro.quote:Op maandag 23 februari 2009 03:11 schreef WeebI het volgende:
[..]
De officiële naam is toch echt Stadio Giuseppe Meazza.
Ik ookquote:Anyway, ik hoop dat Inter (lees: Mourinho) kan stunten en United een paar goals om de oren krijgt.
Ik wil ze vanavond zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Je had ze zaterdag moeten zien
Nee ik ga niet betalen voor iets, terwijl ik het ook gratis op internet kan zien dan.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:56 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee ik ga niet betalen voor iets, terwijl ik het ook gratis op internet kan zien dan.
kansloosquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:56 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee ik ga niet betalen voor iets, terwijl ik het ook gratis op internet kan zien dan.
Geloof me dat wil je nietquote:
Al had ik genoeg geld had ik het waarschijnlijk wel gedaan hoor, vooral Sport1. (EL interesseert me niet echt)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hollanders....
Je hebt voor een weekje geluk in ieder geval:
Gratis topvoetbal kijken via Sport1 :)
GRATIS JA.
Ik hoop echt dat Zlatan die heaumeau doormidden looptquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zlatan against Ronaldo
Ik heb er zinin
Uiteraard.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:50 schreef F1Bas het volgende:
Nog aardig wat mensen hier voor Inter, wat een kutclub is dat zeg....
Bleh, Inter is een mooie club maar SCUM is inderdaad driewerf kut en dan een ziekenhuis vol aan verwensingen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar SCUM is driewerf kut.
Precies.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:21 schreef RayMania het volgende:
Leuk affiche, heb niet echt een voorkeur. Misschien toch licht naar Inter, omdat Maxwell, Chivu en Zlatan daar spelen. Maar United heeft weer Edje.
Je kunt veel over Engelse clubs zeggen maar de speelstijl is niet saai om naar te kijken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:24 schreef Fukjoeman het volgende:
Hier ook voor Inter. Heb genoeg van die Engelse dominantie, incluis saaie speelstijl.
Vind het de laatste jaren in de CL iig niet leuk. Met name Liverpool en Chelseaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:29 schreef toma het volgende:
[..]
Je kunt veel over Engelse clubs zeggen maar de speelstijl is niet saai om naar te kijken.
Als je gek bent van hotseknotsebegoniavoetbal dan is Engels langeballennaarvorenrammen voetbal heel erg leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:29 schreef toma het volgende:
[..]
Je kunt veel over Engelse clubs zeggen maar de speelstijl is niet saai om naar te kijken.
Met dat hotsenknotsenvoetbal winnen ze de laatste jaren wel de meeste internationale prijzen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:32 schreef Borga het volgende:
[..]
Als je gek bent van hotseknotsebegoniavoetbal dan is Engels langeballennaarvorenrammen voetbal heel erg leuk om naar te kijken
Ik heb het niet over prijzen whore.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:33 schreef toma het volgende:
[..]
Met dat hotsenknotsenvoetbal winnen ze de laatste jaren wel de meeste internationale prijzen.
Geef mij maar Arsenal - Barcaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:30 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Vind het de laatste jaren in de CL iig niet leuk. Met name Liverpool en Chelsea. Kan ook zijn omdat ik wel eens wat anders in de halve finales wil. Bv. een Inter-Barca of een Bayern-Arsenal. Dat maakt de Europacup nou juist mooi.
Liverpool - Arsenal was vorig jaar anders de leukste wedstrijd van de CL.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:32 schreef Borga het volgende:
[..]
Als je gek bent van hotseknotsebegoniavoetbal dan is Engels langeballennaarvorenrammen voetbal heel erg leuk om naar te kijken
Nee, dat was de halve finale van Manchester - Barcelona.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Liverpool - Arsenal was vorig jaar anders de leukste wedstrijd van de CL.
inderdaadquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:50 schreef F1Bas het volgende:
Nog aardig wat mensen hier voor Inter, wat een kutclub is dat zeg....
Chelsea-Liverpool (3-2)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:51 schreef toma het volgende:
[..]
Nee, dat was de halve finale van Manchester - Barcelona.
Die was niets aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:51 schreef toma het volgende:
[..]
No fokking way. Beide wedstrijden waren ronduit teleurstellend.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:51 schreef toma het volgende:
[..]
Theo Walcott's runquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
No fokking way. Beide wedstrijden waren ronduit teleurstellend.
Arsena-Liverpool daarentegen was een hele enerverende wedstrijd, met name de return was een genot om naar te kijken.
Alhoewel de uitschakeling me nog steeds erg raakt.
Ik liep nog even na te genieten van zijn fenomenale rush en nog niet eens 30 seconden laten veroorzaakte Touré een pingel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Theo Walcott's runDie teleurstelling 1 min later.
![]()
![]()
In 1 minuut tijd de grootste hoogte en het laagste dalquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik liep nog even na te genieten van zijn fenomenale rush en nog niet eens 30 seconden laten veroorzaakte Touré een pingel.
Man ik zakte echt neer. Ik kon wel janken.
Die was wel prachtig jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Theo Walcott's runDie teleurstelling 1 min later.
![]()
![]()
Mourinho had inderdaad gelijk, ze gaan afwachten bij United en hopen op een goaltje ergens lijkt het als je zo de namen ziet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Geen Rooney...
Wat is dit voor angsthazen opstelling?
Ik heb 't in '99 andersom meegemaaktquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In 1 minuut tijd de grootste hoogte en het laagste dal
Ik 9 maanden geledenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb 't in '99 andersom meegemaakt
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:23 schreef Dos37 het volgende:
Haha Beckham in het vak van de United supporters
Die gast is volgens mij helemaal cult onder de fans.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:24 schreef Noshiba het volgende:
Vet, die beckhamBen benieuwd wat die man u fans van hem vinden
Mooi van hem.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:23 schreef Dos37 het volgende:
Haha Beckham in het vak van de United supporters
Yup, veldtrainer bij Utdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Zag ik daar Solskjær net even?
quote:
Hij moest daar zitten, kreeg geen kaartjes meer voor de VIP-tribune. Dus als 't anders had gekund, had 'ie daar niet gezeten.quote:
Amateursquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:27 schreef borisz het volgende:
Tom. Dit is een achtste finale geen kwartfinale.
Beter luisteren vriend,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hij moest daar zitten, kreeg geen kaartjes meer voor de VIP-tribune. Dus als 't anders had gekund, had 'ie daar niet gezeten.
Op zich wel mooi natuurlijk, maar 'n beetje gedwongen dus.
Joh zo gaat dat meestal.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:27 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens deze wedstrijd word zo opgehyped dat het een geweldige wedstrijd word dat het zwaar tegen gaat vallen
Oh?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Beter luisteren vriend,
hij zei: met veel moeite werden er kaartjes geregeld voor het vip terras waarop beckham zei:
Ik wil kaartjes voor het uitvak
Ik had 't in 't Man Utd-topic gepost, maar hij heeft dus blijkbaar 'n job als bondscoach van Noorwegen afgewezen. Maar ook echt zo'n cultfiguur, vaak invaller maar toch zoveel belangrijke doelpunten gemaakt.quote:
Monsterkillll.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:32 schreef Happel het volgende:
Is het live via internet?
Vast welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:32 schreef Happel het volgende:
Is het live via internet?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:27 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens deze wedstrijd word zo opgehyped dat het een geweldige wedstrijd word dat het zwaar tegen gaat vallen
Is hij niet ook trainer bij de jeugd? Althans dat dacht ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik had 't in 't Man Utd-topic gepost, maar hij heeft dus blijkbaar 'n job als bondscoach van Noorwegen afgewezen. Maar ook echt zo'n cultfiguur, vaak invaller maar toch zoveel belangrijke doelpunten gemaakt.
Ik weet het.quote:
Welke?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:40 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik kom die Ossenaar ook in elk live topic tegen he.
Nee, hij wilde voor het vip terras maar kreeg ze voor het uitvak..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Beter luisteren vriend,
hij zei: met veel moeite werden er kaartjes geregeld voor het vip terras waarop beckham zei:
Ik wil kaartjes voor het uitvak
Heb ik 't toch goed gehoord danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, hij wilde voor het vip terras maar kreeg ze voor het uitvak..
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:47 schreef Animal_FR het volgende:
1:33 en kan die Ronaldo nu al niet meer uitstaan. Wat heb ik een hekel aan die gozer
Carrick was dat hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:58 schreef mcyodogg het volgende:
2e schwalbe van Ronaldo binnen 4 dagen![]()
En hij was het verleerd zeiden ze.
Was dat Kerrik niet dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:58 schreef mcyodogg het volgende:
Failquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:58 schreef mcyodogg het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |