Amateursquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:27 schreef borisz het volgende:
Tom. Dit is een achtste finale geen kwartfinale.
Beter luisteren vriend,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hij moest daar zitten, kreeg geen kaartjes meer voor de VIP-tribune. Dus als 't anders had gekund, had 'ie daar niet gezeten.
Op zich wel mooi natuurlijk, maar 'n beetje gedwongen dus.
Joh zo gaat dat meestal.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:27 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens deze wedstrijd word zo opgehyped dat het een geweldige wedstrijd word dat het zwaar tegen gaat vallen
Oh?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Beter luisteren vriend,
hij zei: met veel moeite werden er kaartjes geregeld voor het vip terras waarop beckham zei:
Ik wil kaartjes voor het uitvak
Ik had 't in 't Man Utd-topic gepost, maar hij heeft dus blijkbaar 'n job als bondscoach van Noorwegen afgewezen. Maar ook echt zo'n cultfiguur, vaak invaller maar toch zoveel belangrijke doelpunten gemaakt.quote:
Monsterkillll.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:32 schreef Happel het volgende:
Is het live via internet?
Vast welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:32 schreef Happel het volgende:
Is het live via internet?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:27 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens deze wedstrijd word zo opgehyped dat het een geweldige wedstrijd word dat het zwaar tegen gaat vallen
Is hij niet ook trainer bij de jeugd? Althans dat dacht ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik had 't in 't Man Utd-topic gepost, maar hij heeft dus blijkbaar 'n job als bondscoach van Noorwegen afgewezen. Maar ook echt zo'n cultfiguur, vaak invaller maar toch zoveel belangrijke doelpunten gemaakt.
Ik weet het.quote:
Welke?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:40 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik kom die Ossenaar ook in elk live topic tegen he.
Nee, hij wilde voor het vip terras maar kreeg ze voor het uitvak..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Beter luisteren vriend,
hij zei: met veel moeite werden er kaartjes geregeld voor het vip terras waarop beckham zei:
Ik wil kaartjes voor het uitvak
Heb ik 't toch goed gehoord danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, hij wilde voor het vip terras maar kreeg ze voor het uitvak..
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:47 schreef Animal_FR het volgende:
1:33 en kan die Ronaldo nu al niet meer uitstaan. Wat heb ik een hekel aan die gozer
Carrick was dat hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:58 schreef mcyodogg het volgende:
2e schwalbe van Ronaldo binnen 4 dagen![]()
En hij was het verleerd zeiden ze.
Was dat Kerrik niet dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:58 schreef mcyodogg het volgende:
Failquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:58 schreef mcyodogg het volgende:
Vooroordeel, want ik zag alleen de herhaling op de benenquote:
Demonisering!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Vooroordeel, want ik zag alleen de herhaling op de benen
Mijn excuses.
Ik begin er ook in te gelovenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:56 schreef Animal_FR het volgende:
lui van Inter proberen Beckham te raken volgens mij
Zeg maar niets, 't blijven Italiaanse ploegenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:08 schreef golfer het volgende:
Inter valt mij zwaar tegen tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit ook vol ongeloof te kijkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:08 schreef golfer het volgende:
Inter valt mij zwaar tegen tot nu toe.
Die ribas (?) is echt baggerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
GOALS
Jeroen Grueter, jij hier?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:11 schreef leroytje het volgende:
Toch ook wel leuk om te zien dat er bij deze wedstrijd 4 man op het veld staan die in de eredivisie gespeeld hebben:
Van der Sar, Park, Chivu en Imbrahimovic.
Ze zagen het voetbalplaatje en dachten...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die Rivas, bij welk pak boter hebben ze die gekregen?
We missen hem allemaalquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:13 schreef SimK het volgende:
Ik mis Evert
Pijnlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:13 schreef fuckbuddy het volgende:
Die Ronaldo heeft wel een trap hoor in zijn poten...
En kan verdomd koppen ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:13 schreef fuckbuddy het volgende:
Die Ronaldo heeft wel een trap hoor in zijn poten...
Donderdag weerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:13 schreef SimK het volgende:
Ik mis Evert
Daar ben ik dus ook bang voorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:13 schreef gitaarsnaar het volgende:
Inter wordt weggetikt, dus gaan dus zo scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |