Vooroordeel, want ik zag alleen de herhaling op de benenquote:
Demonisering!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Vooroordeel, want ik zag alleen de herhaling op de benen
Mijn excuses.
Ik begin er ook in te gelovenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:56 schreef Animal_FR het volgende:
lui van Inter proberen Beckham te raken volgens mij
Zeg maar niets, 't blijven Italiaanse ploegenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:08 schreef golfer het volgende:
Inter valt mij zwaar tegen tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit ook vol ongeloof te kijkenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:08 schreef golfer het volgende:
Inter valt mij zwaar tegen tot nu toe.
Die ribas (?) is echt baggerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
GOALS
Jeroen Grueter, jij hier?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:11 schreef leroytje het volgende:
Toch ook wel leuk om te zien dat er bij deze wedstrijd 4 man op het veld staan die in de eredivisie gespeeld hebben:
Van der Sar, Park, Chivu en Imbrahimovic.
Ze zagen het voetbalplaatje en dachten...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die Rivas, bij welk pak boter hebben ze die gekregen?
We missen hem allemaalquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:13 schreef SimK het volgende:
Ik mis Evert
Pijnlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:13 schreef fuckbuddy het volgende:
Die Ronaldo heeft wel een trap hoor in zijn poten...
En kan verdomd koppen ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:13 schreef fuckbuddy het volgende:
Die Ronaldo heeft wel een trap hoor in zijn poten...
Donderdag weerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:13 schreef SimK het volgende:
Ik mis Evert
Daar ben ik dus ook bang voorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:13 schreef gitaarsnaar het volgende:
Inter wordt weggetikt, dus gaan dus zo scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |