Amateursquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:27 schreef borisz het volgende:
Tom. Dit is een achtste finale geen kwartfinale.
Beter luisteren vriend,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hij moest daar zitten, kreeg geen kaartjes meer voor de VIP-tribune. Dus als 't anders had gekund, had 'ie daar niet gezeten.
Op zich wel mooi natuurlijk, maar 'n beetje gedwongen dus.
Joh zo gaat dat meestal.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:27 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens deze wedstrijd word zo opgehyped dat het een geweldige wedstrijd word dat het zwaar tegen gaat vallen
Oh?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Beter luisteren vriend,
hij zei: met veel moeite werden er kaartjes geregeld voor het vip terras waarop beckham zei:
Ik wil kaartjes voor het uitvak
Ik had 't in 't Man Utd-topic gepost, maar hij heeft dus blijkbaar 'n job als bondscoach van Noorwegen afgewezen. Maar ook echt zo'n cultfiguur, vaak invaller maar toch zoveel belangrijke doelpunten gemaakt.quote:
Monsterkillll.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:32 schreef Happel het volgende:
Is het live via internet?
Vast welquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:32 schreef Happel het volgende:
Is het live via internet?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:27 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens deze wedstrijd word zo opgehyped dat het een geweldige wedstrijd word dat het zwaar tegen gaat vallen
Is hij niet ook trainer bij de jeugd? Althans dat dacht ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik had 't in 't Man Utd-topic gepost, maar hij heeft dus blijkbaar 'n job als bondscoach van Noorwegen afgewezen. Maar ook echt zo'n cultfiguur, vaak invaller maar toch zoveel belangrijke doelpunten gemaakt.
Ik weet het.quote:
Welke?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:40 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik kom die Ossenaar ook in elk live topic tegen he.
Nee, hij wilde voor het vip terras maar kreeg ze voor het uitvak..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Beter luisteren vriend,
hij zei: met veel moeite werden er kaartjes geregeld voor het vip terras waarop beckham zei:
Ik wil kaartjes voor het uitvak
Heb ik 't toch goed gehoord danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, hij wilde voor het vip terras maar kreeg ze voor het uitvak..
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:47 schreef Animal_FR het volgende:
1:33 en kan die Ronaldo nu al niet meer uitstaan. Wat heb ik een hekel aan die gozer
Carrick was dat hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:58 schreef mcyodogg het volgende:
2e schwalbe van Ronaldo binnen 4 dagen![]()
En hij was het verleerd zeiden ze.
Was dat Kerrik niet dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:58 schreef mcyodogg het volgende:
Failquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:58 schreef mcyodogg het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |