Er zijn er nog een paar meer die nog steeds goed gaan. Roel/Dido bijvoorbeeld, maar ook Jeroen en Milica.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:30 schreef sunny16947 het volgende:
Waar is Koos eigenlijk gebleven tussen al dit terugblikken.
En ik mis ook de wel goed gaande relatie ontstaan door BB. Nancy en Richard, die elkaar leerde kennen in het huis in Spanje. En Toen Richard er in kwam ging Nancy eruit. Ze kwamen elkaar tegen op het pad. Nu gelukkig getrouwd en 3 kindjes.
Ja maar die hebben we dus voorbij zien komen. Ik bedoelde degene die het goed gedaan hebben en helemaal uit beeld zijn gebleven.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn er nog een paar meer die nog steeds goed gaan. Roel/Dido bijvoorbeeld, maar ook Jeroen en Milica.
OK...quote:Op donderdag 16 april 2009 13:36 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja maar die hebben we dus voorbij zien komen. Ik bedoelde degene die het goed gedaan hebben en helemaal uit beeld zijn gebleven.
Bedankt. Las het iets later, maar ben het nu aan het kijken.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:02 schreef Deisyy het volgende:
Even off-topic: De 25 opmerkelijkste tv-kandidaten is nop SBS6.
Er gaan allerlei rls kandidaten langs komen, nu is Job van De Bus
opa Koosquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:58 schreef tuinfluiter het volgende:
3 foto's van Koos, Big Brother2.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
moeten ze nog langer wachten op de uitslag of zo?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:32 schreef Danny het volgende:
Renate zit even te vertellen dat Marielin al heel de tijd bovenaan staat
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
Wel matige regie.
Zelfs het shot dat Marielin hoorde dat ze won werd gemist omdat het beeld op Pim stond.
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
Dottey, nogmaals, kan er een foto komen van redactie en crew?
The Bunker speler /playboy/zanger Peter Nuninga en bunker deelneemster Amber.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:37 schreef Dottey het volgende:
Niet iedereen wilt in beeld.
Er zijn er ook nog druk aan het werk.
De meeste zijn herkenbaar met "crew" op het shirt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:06 schreef Disana het volgende:
Dat was het dan. Ondanks dat het anders verliep dan beloofd, heb ik wel een leuke
Fok- en streammaand gehad.
Producent The Bunker, Bram Recourt met deelneemster Amber.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef Rica het volgende:
Laat me echt wel meeslepen. Ah het is ook een beetje een spel met jezelf.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:22 schreef Disana het volgende:
Ja dat natuurlijk wel, dat doe ik ook. Maar ik heb hierbij niet echt veel meegeleefd, er was gewoon
niet genoeg om me mee te identificeren.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:15 schreef evaxsis het volgende:
Ik wil ook geen kinderlijke groep, wat ik wil zijn mensen die wat hebben meegemaakt
en daardoor ook genoeg aan ons willen vertellen. Graag zie ik een paar mensen die helemaal
niet met elkaar kunnen opschieten en toch moeten samenwerken, dat zorgt voor vuur.
En mensen die ook niet bang zijn om tegen de regie in te gaan wat deze groep was zo
mak als een paar lammetjes.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:17 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben brabander en niet bang tegen de regie in te gaan, dat hebben ze al gemerkt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:54 schreef Toverheks het volgende:
Zullen ze nu ook iets oudere kandidaten zoeken of alleen weer half afgestudeerde hangjongeren.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:24 schreef akveor het volgende:
Iets ouder zou wel leuker zijn.... voor meer verhalen waar ik in DGK graag naar mocht luisteren..
quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:59 schreef snetje het volgende:
Ze lijkt al op der vader ... die wou er ook niet uit!
uit de kooi dan he
quote:
quote:
DGK, Eveline.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:19 schreef ditisHuub het volgende:
Laten we het over anderen hebben uit DGK die toch ook heel gelukkig zijn,
Eveline is ondertussen ook moeder geworden.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:01 schreef sunny16947 het volgende:
Zit een reünie er in? Lijkt me leuk om daar een uitzending van te maken.
Kijk eens hoe lief iedereen nu met elkaar omgaat.
Etienne, ex-deelnemer Big Brother 6quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
is er ooit wel eens een baby foto van baby Kubatz of foto's van de jonge ouders
Tamara en Brian Kubatz getoont?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Kairo , zoon van Tamara en Brian, werd 6 april na een keizersnede vijf weken te vroeg geboren
en bleef een tijdje in de couveuse in het ziekenhuis, woog 3 pond en 172 gram en mocht het
ziekenhuis pas verlaten wanneer hij 4 pond was, het was enigszins best kritiek.
Nu 3 maanden later is het al een heel ventje.
zo... schokkendquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:10 schreef mazaru het volgende:
Nog een unicum in reality-tv. De eerste dode.
BERLIJN - Een deelnemer aan een Pakistaanse realityshow is voor het oog van de camera verdronken.
De 32-jarige Mohammad Saad Khan moest met een zeven kilo zware rugzak over een meer zwemmen, maar verdween plotseling onder water. Kandidaten en crewleden konden hem niet meer vinden, meldde de Duitse krant Bild dinsdag.
Duikers haalden het lichaam van de man uit het water. Medekandidaten betitelen Khan als een goede zwemmer, maar lieten weten dat hij misschien kramp had gekregen.
Wat er werkelijk is gebeurd, is niet bekend. Unilever, de sponsor van het programma, liet Bild weten de serie niet te gaan uitzenden.
Khan laat een vrouw en vier kinderen achter.
http://www.nu.nl/algemeen(...)nkt-voor-camera.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |