quote:
Hehehe. Nee serieus. Hoeveel meter loop je meestal achter je man aan?quote:Op zondag 22 februari 2009 09:06 schreef bentham het volgende:
Ik ben een vrouw en ik zeg...FOK! de mannengehalte hier!!
Ligt eraan hoe lang het touwtje is.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:09 schreef balaguer222 het volgende:
[..]
[..]
Hehehe. Nee serieus. Hoeveel meter loop je meestal achter je man aan?
Post eens een foto van je tietenquote:Ik ben een vrouw
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:15 schreef Harajuku. het volgende:
Echt weer wat een vrouw om hierover te gaan janken
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:06 schreef bentham het volgende:
En tot overmaat van ramp is het ook nog eens zo dat de reacties van (veel) vrouwelijke users voornamelijk zijn gericht op het kunnen overtreffen van reacties van een man. (of gewoon simpelweg de mannen hier naäpen![]()
Manwijf!quote:Op zondag 22 februari 2009 09:15 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is nou ook echt een mannelijke uitspraak...janken...quote:Op zondag 22 februari 2009 09:15 schreef Harajuku. het volgende:
En voor ons zeuren. Bij voorkeur om totaal onbelangrijke zaken in het leven.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:17 schreef bentham het volgende:
[..]
Dat is nou ook echt een mannelijke uitspraak...janken...
Janken betekent voor mij tranen over je wangen....
Hetgeen dan weer typisch vrouwelijk is.... janken.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:18 schreef vosss het volgende:
[..]
En voor ons zeuren. Bij voorkeur om totaal onbelangrijke zaken in het leven.
Godsklere, wat ben ik blij dat jij mijn vriendin niet bentquote:Op zondag 22 februari 2009 09:23 schreef bentham het volgende:
Hebben jullie er weleen bij stil gestaan dat veel mannen (voor jullie definitie) janken, maar dat wij zo sterk zijn dat we er niet over hoeven te zeuren en makkelijk overheen kunnen stappen?
Wij vrouwen (niet generaliserend bedoeld) hebben geen eigen woordenboek nodig om het leven te kunnen bevatten...
boehoequote:Op zondag 22 februari 2009 09:23 schreef bentham het volgende:
Hebben jullie er weleen bij stil gestaan dat veel mannen (voor jullie definitie) janken, maar dat wij zo sterk zijn dat we er niet over hoeven te zeuren en makkelijk overheen kunnen stappen?
Wij vrouwen (niet generaliserend bedoeld) hebben geen eigen woordenboek nodig om het leven te kunnen bevatten...
Hahahahahahah 'zo sterk zijn en makkelijk overheen kunnen stappen'quote:Op zondag 22 februari 2009 09:23 schreef bentham het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:17 schreef bentham het volgende:
[..]
Dat is nou ook echt een mannelijke uitspraak...janken...
Janken betekent voor mij tranen over je wangen....
Okay, je zit niet te janken. Je zit gewoon maar wat te zeiken.quote:En tot overmaat van ramp is het ook nog eens zo dat de reacties van (veel) vrouwelijke users voornamelijk zijn gericht op het kunnen overtreffen van reacties van een man. (of gewoon simpelweg de mannen hier naäpen
Kan hier dan wel weer om lachen..quote:Op zondag 22 februari 2009 09:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Godsklere, wat ben ik blij dat jij mijn vriendin niet bent!
/carequote:Op zondag 22 februari 2009 09:29 schreef bentham het volgende:
[..]
Kan hier dan wel weer om lachen..![]()
Oww jah..ik vind wel dat mannen (overwegend) meer humor hebben..
Kappen nou met dat gejank!quote:Oww jah..ik vind wel dat mannen (overwegend) meer humor hebben..
die zeikwijven altijdquote:Op zondag 22 februari 2009 09:15 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie kunnen verdomme geeneens een woordenboek opstellen, elke dag denk je ergens anders over als de dag ervoor. En jullie sterk? Het gemiddelde vrouwtje raakt al in een crisis zodra na twee dagen haar salaris op is, ze geen chocola meer heeft, of ze ongesteld is. En is dat niet zo, zit ze niet lekker in d'r vel en wil aandacht. Zonder aandacht stellen de meeste vrouwen meteen niets meer voor.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:23 schreef bentham het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:31 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Jullie kunnen verdomme geeneens een woordenboek opstellen, elke dag denk je ergens anders over als de dag ervoor. En jullie sterk? Het gemiddelde vrouwtje raakt al in een crisis zodra na twee dagen haar salaris op is, ze geen chocola meer heeft, of ze ongesteld is. En is dat niet zo, zit ze niet lekker in d'r vel en wil aandacht. Zonder aandacht stellen de meeste vrouwen meteen niets meer voor.
Alle vrouwen zijn eigenlijk gewoon... sja. dat dus.
jawelquote:Op zondag 22 februari 2009 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Eh Hpzone... je gaat hier toch niet meer dan 2 zinnen aan besteden per post he. Je bent toch geen wijf dat je 50 woorden nodig hebt voor iets wat in 5 ook kan?
Vragen naar de bekende weg, ook zo'n typisch vrouwelijk jank-trekjequote:Op zondag 22 februari 2009 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Je bent toch geen wijf dat je 50 woorden nodig hebt voor iets wat in 5 ook kan?
Oww jah...kom ik op mijn volgende vraag...waarom zijn er toch (veel) mannen die roepen dat alle vrouwen hoeren zijn?quote:Op zondag 22 februari 2009 09:31 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Jullie kunnen verdomme geeneens een woordenboek opstellen, elke dag denk je ergens anders over als de dag ervoor. En jullie sterk? Het gemiddelde vrouwtje raakt al in een crisis zodra na twee dagen haar salaris op is, ze geen chocola meer heeft, of ze ongesteld is. En is dat niet zo, zit ze niet lekker in d'r vel en wil aandacht. Zonder aandacht stellen de meeste vrouwen meteen niets meer voor.
Alle vrouwen zijn eigenlijk gewoon... sja. dat dus.
Maar nu ontopic. PICS van je tieten, zusje, etc. NU.![]()
![]()
Alle vrouwen zijn hoeren. Jullie ruilen seks tegen middelen (geld, aandacht, een 'relatie'). Als jullie geen vagina's hadden waren jullie nergens goed voor.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:39 schreef bentham het volgende:
[..]
Oww jah...kom ik op mijn volgende vraag...waarom zijn er toch (veel) mannen die roepen dat alle vrouwen hoeren zijn?
Kunnen jullie de waarheid niet aan en niet inzien dat jullie onze slaven zijn?
Weet je hoe dat randje vet rond een vagina heet?quote:Op zondag 22 februari 2009 09:40 schreef balaguer222 het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren. Jullie ruilen seks tegen middelen (geld, aandacht, een 'relatie'). Als jullie geen vagina's hadden waren jullie nergens goed voor.
OMG! Domme hoer! Wij slaven van vrouwen, het moet niet gekker wordenquote:Kunnen jullie de waarheid niet aan en niet inzien dat jullie onze slaven zijn?
Omdat jullie dat ook zijn? Kom op zeg. Oh, en dat tweede is maar een illusie.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:39 schreef bentham het volgende:
[..]
Oww jah...kom ik op mijn volgende vraag...waarom zijn er toch (veel) mannen die roepen dat alle vrouwen hoeren zijn?
Kunnen jullie de waarheid niet aan en niet inzien dat jullie onze slaven zijn?
Beste Penis en/of Lul,quote:Op zondag 22 februari 2009 09:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet je hoe dat randje vet rond een vagina heet?
Vrouw.....
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Beste Penis en/of Lul,
Nadat we Uw verzoek doorgenomen hebben en de door U aangevoerde argumenten in overweging hebben genomen, heeft het managementteam besloten Uw verzoek te weigeren, en wel om de volgende redenen:
* U werkt geen 8 uren achter elkaar;
* Na korte periodes van arbeid valt U tijdens werktijd in slaap;
* U volgt niet altijd de orders van het managementteam op;
* U blijft niet altijd op Uw toegewezen plek, maar bezoekt ook vaak andere plaatsen;
* U neemt geen initiatief; er moet druk op U uitgeoefend worden en U moet gestimuleerd worden om aan het werk te gaan;
* Aan het eind van Uw dienst laat U Uw werkplek altijd erg rommelig achter;
* U houdt zich niet altijd aan de veiligheidsmaatregelen, zoals bijvoorbeeld het dragen van beschermende kleding;
* Ruim voor Uw 65e gaat U al met pensioen;
* U bent vrijwel nooit in staat om dubbele diensten te draaien;
* U verlaat soms Uw toegewezen plek, voordat U Uw werk voor die dag af heeft;
* En als laatste reden willen we U erop wijzen, dat U bij het binnengaan en bij het vertrek van Uw werkplaats constant wordt gezien met het dragen van twee verdacht uitziende zakken.
Met vriendelijke groet,
Fann
Haaaahaaaaa, een doorstuurmail onder semi-grappige huisvrouwen. Welkom in 1995.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Beste Penis en/of Lul,
Nadat we Uw verzoek doorgenomen hebben en de door U aangevoerde argumenten in overweging hebben genomen, heeft het managementteam besloten Uw verzoek te weigeren, en wel om de volgende redenen:
* U blijft niet altijd op Uw toegewezen plek, maar bezoekt ook vaak andere plaatsen;
* U neemt geen initiatief; er moet druk op U uitgeoefend worden en U moet gestimuleerd worden om aan het werk te gaan;
* U houdt zich niet altijd aan de veiligheidsmaatregelen, zoals bijvoorbeeld het dragen van beschermende kleding;
* En als laatste reden willen we U erop wijzen, dat U bij het binnengaan en bij het vertrek van Uw werkplaats constant wordt gezien met het dragen van twee verdacht uitziende zakken.
Met vriendelijke groet,
Fann
Hihihihi.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Beste Penis en/of Lul,
Met vriendelijke groet,
Fann
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owwwwwww dit is helemaal te triest voor woorden!!quote:Op zondag 22 februari 2009 09:50 schreef Ladidadida het volgende:
Wat een feministisch kuttopic
Door mensen als TS schaam ik me ervoor vrouw te zijn.
Ik zeg ook niet dat jij het bent, ik zeg dat je topic het is. Ik word er misselijk vanquote:Op zondag 22 februari 2009 09:52 schreef bentham het volgende:
[..]
Owwwwwww dit is helemaal te triest voor woorden!!
Ik ben absoluuuuuuut niet feministisch...dan moet je het woord nog maar eens goed opzoeken in het woordenboek!!!
Zegt meer over jou iig!!
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:52 schreef bentham het volgende:
[..]
Ik ben absoluuuuuuut niet feministisch...dan moet je het woord nog maar eens goed opzoeken in het woordenboek!!!
Zegt meer over jou iig!!
U faalt.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:23 schreef bentham het volgende:
Dus behalve reacties van mannen kan je ook al niet omgaan met reacties van vrouwen. Feitelijk heb je een probleem met mensen?quote:Op zondag 22 februari 2009 09:52 schreef bentham het volgende:
[..]
Zegt meer over jou iig!!
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:54 schreef FANN het volgende:
[..]
nee.......maar ik vond het wel passen in deze Non-discussie......
Jij niet dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 09:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Feitelijk heb je een probleem met mensen?
Houd je muilquote:Op zondag 22 februari 2009 09:57 schreef Paul het volgende:
Mannen --> internet
vrouwen--> kijk tv: gooische vrouwen, gtst, onm
Nietquote:Op zondag 22 februari 2009 09:57 schreef Paul het volgende:
vrouwen--> kijk tv: gooische vrouwen, gtst, onm
Welnee, dan zou ze met iedereen ruzie hebben.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:59 schreef Yuin het volgende:
dolletjes![]()
![]()
TS in hoofdredactrice bij de "Opzij"?![]()
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welnee, dan zou ze met iedereen ruzie hebben.
Ow wacht, dat is ook standaard als je meer dan 2 vrouwen bij elkaar zet.
Generalisatiesquote:
Ik snap het niet, probeer je nu steeds grappig te zijn?quote:
Neen dat is een feit sukkeltjequote:Op zondag 22 februari 2009 10:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik snap het niet, probeer je nu steeds grappig te zijn?
Dat klopt.quote:Op zondag 22 februari 2009 10:06 schreef Paul het volgende:
Vrouwen kijken ----> As the world turns
Waarom is ze zo stil, ik had net zin in een relletjequote:Op zondag 22 februari 2009 10:07 schreef Yuin het volgende:
vrouwen kijken hebben, een kut. Maar sommige praten eruit (zie ts)
Er moeten natuurlijk altijd meerdere topics tegelijk worden geopend als het over mannen gaat.quote:Op zondag 22 februari 2009 10:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom is ze zo stil, ik had net zin in een relletje
-knip-quote:Op zondag 22 februari 2009 10:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ook al niet![]()
conclusie; ik ben een man.....
quote:Op zondag 22 februari 2009 10:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ook al niet![]()
conclusie; ik ben een man.....
Ik ga me gewoon inhoudenquote:Op zondag 22 februari 2009 10:09 schreef balaguer222 het volgende:
[..]
Er moeten natuurlijk altijd meerdere topics tegelijk worden geopend als het over mannen gaat.
Internet verslaafd?
Ben je dat zelf?quote:
yep....... de eerste foto had ik net gezwommen en was mijn haar nat dus lijkt het donkerquote:Op zondag 22 februari 2009 10:13 schreef balaguer222 het volgende:
[..]
Ben je dat zelf?
serieuze vraag
TJa...wilde gewoon ff checken of het gezeik dat ik moet aanhoren in de andere ruimte ook leeft onder andere mensen......quote:Op zondag 22 februari 2009 10:09 schreef balaguer222 het volgende:
[..]
Er moeten natuurlijk altijd meerdere topics tegelijk worden geopend als het over mannen gaat.
Internet verslaafd?
In een mannen vs. vrouwen topic zou ik het eigenlijk niet moeten zeggen, maar ik kan je geen ongelijk gevenquote:Op zondag 22 februari 2009 10:14 schreef FANN het volgende:
maar eignlijk ben ik dus gewoon beeldig........![]()
nope......... niet zo lang geleden hoor,,,quote:Op zondag 22 februari 2009 10:22 schreef balaguer222 het volgende:
[..]
In een mannen vs. vrouwen topic zou ik het eigenlijk niet moeten zeggen, maar ik kan je geen ongelijk geven.
Het lijkt alleen een beetje een jaren '80 foto.
Haha, je zet hem zelf hier neer toch?quote:Op zondag 22 februari 2009 10:24 schreef FANN het volgende:
[..]
nope......... niet zo lang geleden hoor,,,
je mag die foto van mij ook wel weghalen als je wilt of wees anders zo sportief om een foto van jezelf hier neer te plempen.....
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 februari 2009 10:32 schreef balaguer222 het volgende:
[..]
Haha, je zet hem zelf hier neer toch?
Maar hij is al weg hoornah ik bedoelde eigenlijk die met die zonnenbril, die andere heb ik al gewist, tenzij je hem gesaved hebt natuurlijk maar dat zou een beetje onsportief zijn......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus geen foto van joujammer........
Opgeslagen voor privegebruikquote:Op zondag 22 februari 2009 10:34 schreef FANN het volgende:
[..]
nah ik bedoelde eigenlijk die met die zonnenbril, die andere heb ik al gewist, tenzij je hem gesaved hebt natuurlijk maar dat zou een beetje onsportief zijn......
dus geen foto van joujammer........
Oh, is zij dat.quote:Op zondag 22 februari 2009 10:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow joh, TS is dat wijf die roept dat alle mannen buiten de deur neuken omdat haar vent dat doetIk begrijp nu haar obsessie....
Oeffffffff....triestheid den top...quote:Op zondag 22 februari 2009 10:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh, is zij dat.
Dat verklaart een hoop
Pot, vrouw, ketel...quote:Op zondag 22 februari 2009 10:55 schreef bentham het volgende:
Meisje, jij hebt echt een vertekend wereldbeeld...
Jij weet na 3 posts al dat ik een vertekend wereldbeeld heb? Aandoenlijkquote:Op zondag 22 februari 2009 10:55 schreef bentham het volgende:
[..]
Oeffffffff....triestheid den top...![]()
Meisje, jij hebt echt een vertekend wereldbeeld...
Als je eerst eens probeert te begrijpen hoe een ander in elkaar kan zitten (alvorens je oordeelt), kun je nog eens iets leren...
nu je het zegt............quote:Op zondag 22 februari 2009 11:04 schreef eleusis het volgende:
Vrouwen hebben geen tijd om te fokken, want ze moeten in de keuken staan.
Na iets meer posts van haar hebben we inmiddels toch ook al kunnen concluderen dat dit een gefrustreerd wereldvreemd braaksel is? Zo gek vind ik het niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 11:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij weet na 3 posts al dat ik een vertekend wereldbeeld heb? Aandoenlijk
quote:Op zondag 22 februari 2009 11:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nu je het zegt............
ik ben naar de keuken..........
![]()
NOT
doe jij het effe..... en bak er een cake bijquote:Op zondag 22 februari 2009 11:07 schreef eleusis het volgende:
[..]
En maak eens een lekker bakkie koffie voor me
Quote: En tot overmaat van ramp is het ook nog eens zo dat de reacties van (veel) vrouwelijke users voornamelijk zijn gericht op het kunnen overtreffen van reacties van een man. (of gewoon simpelweg de mannen hierquote:Op zondag 22 februari 2009 09:11 schreef bentham het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang het touwtje is.
Als ik een dag braaf ben geweest mag er een metertje langer aan zitten...
Oww meisje toch...wat heb jij dit fout...quote:Op zondag 22 februari 2009 15:48 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Quote: En tot overmaat van ramp is het ook nog eens zo dat de reacties van (veel) vrouwelijke users voornamelijk zijn gericht op het kunnen overtreffen van reacties van een man. (of gewoon simpelweg de mannen hier![]()
![]()
![]()
Dat geloof ik graag en is ook helemaal niets mis mee.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:22 schreef BrandX het volgende:
mwah, er lopen toch wel mannelijke FOK!kers rond die heul niet verkeerd zijn hoor!
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:22 schreef BrandX het volgende:
mwah, er lopen toch wel mannelijke FOK!kers rond die heul niet verkeerd zijn hoor!
Mannen mogen nou eenmaal dingen die vrouwen niet mogen en andersom.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:58 schreef bentham het volgende:
[..]
Oww meisje toch...wat heb jij dit fout...![]()
Wat je hiermee zegt is dat mannelijke users zulke opmerkingen mogen plaatsen.......en als een vrouwelijke user dit doet het meteen het overtreffen van reacties van een man is..
Vrouwen willen graag een sterke (zowel fysiek als mentaal) man die hen leidt.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:06 schreef bentham het volgende:
Niet dat ik iets heb tegen mannen hoor...
Maar waarom proberen ze toch altijd de wereld over te nemen?
Zie hier op Fok! Het mannengehalte is hier zo hoog, dat zelfs in relaties en psychologie de reacties van mannen overheersen...(kun je nagaan)
En tot overmaat van ramp is het ook nog eens zo dat de reacties van (veel) vrouwelijke users voornamelijk zijn gericht op het kunnen overtreffen van reacties van een man. (of gewoon simpelweg de mannen hier naäpen![]()
Alle vrouwen zijn hoeren.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:52 schreef katerwater het volgende:![]()
Jij produceert wel topics aan de lopende band!
Dus: je man gaat vreemd, je bent internetverslaafd én je hebt iets tegen mannen. Waarover zou je volgende topic gaan? Ik ben benieuwd
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vrouwen willen graag een sterke (zowel fysiek als mentaal) man die hen leidt.
Jij leeft nog in de waan dat je een onafhankelijke, zelfstandige vrouw bent die 't allemaal zelf wel kan rooien en dat dit in de toekomst ook zo zal zijn. Te veel naar "Independent woman" van Destiny's Child geluisterd en het feit dat je hormonen op jouw leeftijd gieren, speelt natuurlijk ook mee.
Ook jij zal binnen de kortste keren als was in de handen zijn van een man en vervolgens strak aangelijnd blijven.
Of je bent gewoon een pot.
Straks kom je nog aan met een verhaal dat we uit modder zijn gekneed...quote:Op maandag 23 februari 2009 23:35 schreef Triptamine het volgende:
Vrouwen zijn gemaakt als pleziertje voor de man, klacht derhalve ongegrond
Dat topic, is dit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:01 schreef RealZeus het volgende:
Is dit het topic voor feministische verzuurde opzij-wijven die in hun postlesbische periode zitten omdat ze mannen allemaal klootzakken vinden?
Van die vrouwen die kwaad worden op de hovenier omdat hij een paal voor de schutting plaatst en dan mag niet want een paal is in hun ogen een fallussymbool?
Van die chronisch ongestelde tuinbroektypes die bij alles het woord emancipatie in de mond nemen tot de vuilnis buiten moet worden gezet?
Is dit een typisch voorbeeld van :"Ik weet alles beter maar snap eigenlijk niks van het leven, want dat bewijzen dit soort uitspraken maar weer."quote:
Als we het dan toch over typische voorbeelden hebben, dit topic is een voorbeeld van:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:29 schreef bentham het volgende:
[..]
Is dit een typisch voorbeeld van :"Ik weet alles beter maar snap eigenlijk niks van het leven, want dat bewijzen dit soort uitspraken maar weer."
Tuurlijk niet man, ik ken het al 15 jaarquote:
Nee hoor, lelijk ben ik niet. En gefrustreerd al helemaal niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:08 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als we het dan toch over typische voorbeelden hebben, dit topic is een voorbeeld van:
"Ik ben lelijk en gefrustreerd."
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet je hoe dat randje vet rond een vagina heet?
Vrouw.....
Hoe heten de rondingen rondom je plakkerige balzak?quote:
Jij post echt alleen maar over mannen he? Ben je zo seksueel gefrustreerd ofzo?quote:Op zondag 22 februari 2009 09:06 schreef bentham het volgende:
Niet dat ik iets heb tegen mannen hoor...
Maar waarom proberen ze toch altijd de wereld over te nemen?
Zie hier op Fok! Het mannengehalte is hier zo hoog, dat zelfs in relaties en psychologie de reacties van mannen overheersen...(kun je nagaan)
Nou......quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:45 schreef bentham het volgende:
[..]
En gefrustreerd al helemaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |