quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:54 schreef Yi-Long het volgende:
Ik geloof niet dat je het LETTERLIJK moet nemen, als in 'ALLE' vrouwen zijn hoeren, maar ik denk dat we er allemaal wel een aantal kennen die zo'n benoeming wel degelijk verdienen.
Je vraagt je ook nog steeds of echt alle tukkers bier zuipen? Of alle negers lui zijn? Of alle allochtonen crimineel zijn? Of alle Edammers gek op kaas zijn? Of alle Duitsers kuilen graven? Of alle grefo's zwarte sokken dragen? Of alle Volendammers vissers zijn?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:49 schreef bentham het volgende:
Wat ik me toch afvraag is waarom ik mannen dit steeds vaker hoor roepen. Vaak in de vorm van een geintje. Omdat dit geintje steeds vaker terug komt, lijkt het ergens een serieuze ondertoon te hebben.
Zo ook hier op FOK! Ik lees in sommige reacties van users dat zij vinden dat alle vrouwen hoeren zijn. Maar een echt sterk argument heb ik nog niet mogen lezen...
Iemand een antwoord?
jij bent dan ook een bastaardzoonquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:01 schreef Salatrel het volgende:
"alle vrouwen zijn hoeren behalve me moeder anders was ik een hoerenkind"
Ik vraag me af wat de grondslag van zo'n gedachtengang is. Ik vind het overigens ook een interessante vraagstuk waarom veel mensen roepen dat alle allochtonen crimineel zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je vraagt je ook nog steeds of echt alle tukkers bier zuipen? Of alle negers lui zijn? Of alle allochtonen crimineel zijn? Of alle Edammers gek op kaas zijn? Of alle Duitsers kuilen graven? Of alle grefo's zwarte sokken dragen? Of alle Volendammers vissers zijn?
Allemaal waar!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:57 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je vraagt je ook nog steeds of echt alle tukkers bier zuipen? Of alle negers lui zijn? Of alle allochtonen crimineel zijn? Of alle Edammers gek op kaas zijn? Of alle Duitsers kuilen graven? Of alle grefo's zwarte sokken dragen? Of alle Volendammers vissers zijn?
ga terug in je graf manquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Weet je he... Eigenlijk..... Eigenlijk zijn alle vrouwen gewoon....... KUTHOERE!
KUTHOERE ALLEMAAL!!
Vrouwen duiken velen maler sneller in bed met een man die geld een aanzien heeft, dat is gewoon een feit.quote:
Het verschil tussen deze vrouwen en de hoer is dat de hoer tenminste van tevoren duidelijk maakt waar je aan toe bent, en dat je er niet na betaling achterkomt dat je alsnog geen sex krijgt.quote:„Als mijn partner voor die avond aarzelt om zijn portemonnee te trekken dan haal ik mijn credit card te voorschijn”, zegt Beatrice (39). Na zo’n actie is het trouwens klaar voor haar. Ze hoeft die ’zuinigert’ dan niet meer te zien.
Mannen zijn sletterig, dus als ze een vrouw leuk vinden, dan is voor hun de drempel vrij laag om er ook sex mee te hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:09 schreef Fascination het volgende:
Hilarisch, aangezien de gemiddelde man hoeriger is dan de gemiddelde vrouw.
Onderbouw eens...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:09 schreef Fascination het volgende:
Hilarisch, aangezien de gemiddelde man hoeriger is dan de gemiddelde vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |