Pot, vrouw, ketel...quote:Op zondag 22 februari 2009 10:55 schreef bentham het volgende:
Meisje, jij hebt echt een vertekend wereldbeeld...
Jij weet na 3 posts al dat ik een vertekend wereldbeeld heb? Aandoenlijkquote:Op zondag 22 februari 2009 10:55 schreef bentham het volgende:
[..]
Oeffffffff....triestheid den top...![]()
Meisje, jij hebt echt een vertekend wereldbeeld...
Als je eerst eens probeert te begrijpen hoe een ander in elkaar kan zitten (alvorens je oordeelt), kun je nog eens iets leren...
nu je het zegt............quote:Op zondag 22 februari 2009 11:04 schreef eleusis het volgende:
Vrouwen hebben geen tijd om te fokken, want ze moeten in de keuken staan.
Na iets meer posts van haar hebben we inmiddels toch ook al kunnen concluderen dat dit een gefrustreerd wereldvreemd braaksel is? Zo gek vind ik het niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 11:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij weet na 3 posts al dat ik een vertekend wereldbeeld heb? Aandoenlijk
quote:Op zondag 22 februari 2009 11:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nu je het zegt............
ik ben naar de keuken..........
![]()
NOT
doe jij het effe..... en bak er een cake bijquote:Op zondag 22 februari 2009 11:07 schreef eleusis het volgende:
[..]
En maak eens een lekker bakkie koffie voor me
Quote: En tot overmaat van ramp is het ook nog eens zo dat de reacties van (veel) vrouwelijke users voornamelijk zijn gericht op het kunnen overtreffen van reacties van een man. (of gewoon simpelweg de mannen hierquote:Op zondag 22 februari 2009 09:11 schreef bentham het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang het touwtje is.
Als ik een dag braaf ben geweest mag er een metertje langer aan zitten...
Oww meisje toch...wat heb jij dit fout...quote:Op zondag 22 februari 2009 15:48 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Quote: En tot overmaat van ramp is het ook nog eens zo dat de reacties van (veel) vrouwelijke users voornamelijk zijn gericht op het kunnen overtreffen van reacties van een man. (of gewoon simpelweg de mannen hier![]()
![]()
![]()
Dat geloof ik graag en is ook helemaal niets mis mee.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:22 schreef BrandX het volgende:
mwah, er lopen toch wel mannelijke FOK!kers rond die heul niet verkeerd zijn hoor!
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:22 schreef BrandX het volgende:
mwah, er lopen toch wel mannelijke FOK!kers rond die heul niet verkeerd zijn hoor!
Mannen mogen nou eenmaal dingen die vrouwen niet mogen en andersom.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:58 schreef bentham het volgende:
[..]
Oww meisje toch...wat heb jij dit fout...![]()
Wat je hiermee zegt is dat mannelijke users zulke opmerkingen mogen plaatsen.......en als een vrouwelijke user dit doet het meteen het overtreffen van reacties van een man is..
Vrouwen willen graag een sterke (zowel fysiek als mentaal) man die hen leidt.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:06 schreef bentham het volgende:
Niet dat ik iets heb tegen mannen hoor...
Maar waarom proberen ze toch altijd de wereld over te nemen?
Zie hier op Fok! Het mannengehalte is hier zo hoog, dat zelfs in relaties en psychologie de reacties van mannen overheersen...(kun je nagaan)
En tot overmaat van ramp is het ook nog eens zo dat de reacties van (veel) vrouwelijke users voornamelijk zijn gericht op het kunnen overtreffen van reacties van een man. (of gewoon simpelweg de mannen hier naäpen![]()
Ik ben een vrouw en ik zeg...FOK! de mannengehalte hier!!
Alle vrouwen zijn hoeren.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:52 schreef katerwater het volgende:![]()
Jij produceert wel topics aan de lopende band!
Dus: je man gaat vreemd, je bent internetverslaafd én je hebt iets tegen mannen. Waarover zou je volgende topic gaan? Ik ben benieuwd
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vrouwen willen graag een sterke (zowel fysiek als mentaal) man die hen leidt.
Jij leeft nog in de waan dat je een onafhankelijke, zelfstandige vrouw bent die 't allemaal zelf wel kan rooien en dat dit in de toekomst ook zo zal zijn. Te veel naar "Independent woman" van Destiny's Child geluisterd en het feit dat je hormonen op jouw leeftijd gieren, speelt natuurlijk ook mee.
Ook jij zal binnen de kortste keren als was in de handen zijn van een man en vervolgens strak aangelijnd blijven.
Of je bent gewoon een pot.
Straks kom je nog aan met een verhaal dat we uit modder zijn gekneed...quote:Op maandag 23 februari 2009 23:35 schreef Triptamine het volgende:
Vrouwen zijn gemaakt als pleziertje voor de man, klacht derhalve ongegrond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |