Neen dat is een feit sukkeltjequote:Op zondag 22 februari 2009 10:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik snap het niet, probeer je nu steeds grappig te zijn?
Dat klopt.quote:Op zondag 22 februari 2009 10:06 schreef Paul het volgende:
Vrouwen kijken ----> As the world turns
Waarom is ze zo stil, ik had net zin in een relletjequote:Op zondag 22 februari 2009 10:07 schreef Yuin het volgende:
vrouwen kijken hebben, een kut. Maar sommige praten eruit (zie ts)
Er moeten natuurlijk altijd meerdere topics tegelijk worden geopend als het over mannen gaat.quote:Op zondag 22 februari 2009 10:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom is ze zo stil, ik had net zin in een relletje
-knip-quote:Op zondag 22 februari 2009 10:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ook al niet![]()
conclusie; ik ben een man.....
quote:Op zondag 22 februari 2009 10:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ook al niet![]()
conclusie; ik ben een man.....
Ik ga me gewoon inhoudenquote:Op zondag 22 februari 2009 10:09 schreef balaguer222 het volgende:
[..]
Er moeten natuurlijk altijd meerdere topics tegelijk worden geopend als het over mannen gaat.
Internet verslaafd?
Ben je dat zelf?quote:
yep....... de eerste foto had ik net gezwommen en was mijn haar nat dus lijkt het donkerquote:Op zondag 22 februari 2009 10:13 schreef balaguer222 het volgende:
[..]
Ben je dat zelf?
serieuze vraag
TJa...wilde gewoon ff checken of het gezeik dat ik moet aanhoren in de andere ruimte ook leeft onder andere mensen......quote:Op zondag 22 februari 2009 10:09 schreef balaguer222 het volgende:
[..]
Er moeten natuurlijk altijd meerdere topics tegelijk worden geopend als het over mannen gaat.
Internet verslaafd?
In een mannen vs. vrouwen topic zou ik het eigenlijk niet moeten zeggen, maar ik kan je geen ongelijk gevenquote:Op zondag 22 februari 2009 10:14 schreef FANN het volgende:
maar eignlijk ben ik dus gewoon beeldig........![]()
nope......... niet zo lang geleden hoor,,,quote:Op zondag 22 februari 2009 10:22 schreef balaguer222 het volgende:
[..]
In een mannen vs. vrouwen topic zou ik het eigenlijk niet moeten zeggen, maar ik kan je geen ongelijk geven.
Het lijkt alleen een beetje een jaren '80 foto.
Haha, je zet hem zelf hier neer toch?quote:Op zondag 22 februari 2009 10:24 schreef FANN het volgende:
[..]
nope......... niet zo lang geleden hoor,,,
je mag die foto van mij ook wel weghalen als je wilt of wees anders zo sportief om een foto van jezelf hier neer te plempen.....
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 februari 2009 10:32 schreef balaguer222 het volgende:
[..]
Haha, je zet hem zelf hier neer toch?
Maar hij is al weg hoornah ik bedoelde eigenlijk die met die zonnenbril, die andere heb ik al gewist, tenzij je hem gesaved hebt natuurlijk maar dat zou een beetje onsportief zijn......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus geen foto van joujammer........
Opgeslagen voor privegebruikquote:Op zondag 22 februari 2009 10:34 schreef FANN het volgende:
[..]
nah ik bedoelde eigenlijk die met die zonnenbril, die andere heb ik al gewist, tenzij je hem gesaved hebt natuurlijk maar dat zou een beetje onsportief zijn......
dus geen foto van joujammer........
Oh, is zij dat.quote:Op zondag 22 februari 2009 10:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow joh, TS is dat wijf die roept dat alle mannen buiten de deur neuken omdat haar vent dat doetIk begrijp nu haar obsessie....
Oeffffffff....triestheid den top...quote:Op zondag 22 februari 2009 10:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh, is zij dat.
Dat verklaart een hoop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |