Jij ziet berichten posten op Fok! als in contact staan met de wereld?quote:Op zondag 22 februari 2009 10:06 schreef bentham het volgende:
Ik ben niet internetverslaafd. Ik lees liever berichten op een forum en sta in contact met de wereld,
Internet is zo breed. Hoe kun je nou verslaafd raken aan iets dat (haast) allesomvattend is?quote:Op zondag 22 februari 2009 10:11 schreef Yuin het volgende:
niet internet verslaafd + ik lees liever topics op een FORUM =
Okay..dit behoeft enige nuancering...quote:Op zondag 22 februari 2009 10:07 schreef balaguer222 het volgende:
[..]
Jij ziet berichten posten op Fok! als in contact staan met de wereld?![]()
Ben je ooit, gewoon ooit welleens buiten geweest?quote:Op zondag 22 februari 2009 10:15 schreef bentham het volgende:
[..]
Internet is zo breed. Hoe kun je nou verslaafd raken aan iets dat (haast) allesomvattend is?
Zeg dan...je bent verslaafd aan contacten met mensen...
quote:Op zondag 22 februari 2009 10:17 schreef Yuin het volgende:
[..]
Ben je ooit, gewoon ooit welleens buiten geweest?![]()
Buiten lopen mensen rond ZONDER avatar, en die praten niet in tekstvakjes maar met WOORDEN. Heel bizar inderdaad. Maar ze doen het echt, je zou het eens moeten proberen.
Vind je het gek, ts zit constant achter de pc, en als ze er dan achteruit is mevrouw de feminist constant die vriend aan het afzeiken op een manier waar meneer A Hitler nog jaloers op zou zijn geweest.quote:Op zondag 22 februari 2009 10:27 schreef controlaltdelete het volgende:
ach jee .. daar heb je dat vage mens weer met haar darwin theorie en haar rondneukend vriendje
Ik herken dit wel ja. Dit is typisch een beeld dat onze voorouders verafschuwd zouden hebben.quote:Op zondag 22 februari 2009 10:24 schreef letterdief het volgende:
Hmmm... bij ons thuis zit iedereen vanaf een uur of zeven 's avonds achter zijn eigen computer, tot het bijna tijd is om te gaan slapen (want dan wil ik nog even een uur lezen) dus verslaafd vind ik het niet.
Wat 'n dolle boel daar bij jullie thuis.quote:Op zondag 22 februari 2009 10:24 schreef letterdief het volgende:
Hmmm... bij ons thuis zit iedereen vanaf een uur of zeven 's avonds achter zijn eigen computer, tot het bijna tijd is om te gaan slapen (want dan wil ik nog even een uur lezen) dus verslaafd vind ik het niet.
Maar dan heb je toch zeker geen gesprekken met mensen?quote:Op zondag 22 februari 2009 11:02 schreef letterdief het volgende:Alleen zijn er ook veel avonden dat ik een echt sociaal leven heb heur
Ben drie avonden in de week thuis op zijn meest
quote:Op zondag 22 februari 2009 10:27 schreef controlaltdelete het volgende:
ach jee .. daar heb je dat vage mens weer met haar darwin theorie en haar rondneukend vriendje
quote:Op zondag 22 februari 2009 11:13 schreef Yuin het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch zeker geen gesprekken met mensen?![]()
Want dat hoort op een forum
Dat heb ik nooit beweerd.quote:Op zondag 22 februari 2009 11:13 schreef Yuin het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch zeker geen gesprekken met mensen?![]()
Want dat hoort op een forum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |