Altijd prettig, kennismaken met de charmes van mobloquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Altijd prettig, kennismaken met de charmes van moblo.
Naah dan breek ik een zakje mix aan en kan ik de rest weggooien..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
Shepherds Pie
je kunt best 'n kleine portie maken
Zo'n shirt had ik ookquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
tering wat was ik schattig
[ afbeelding ]
Pepersausje en aardappelwafeltjes. Moet alleen nog even bedenken welke groente.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:26 schreef IrishBastard het volgende:
Oeh, biefstuk
Wat ga je er bij maken?
quote:'Bommen op Nijmegen geen vergissing'
Het bombardement op Nijmegen in 1944 was helemaal geen vergissing zoals het officiële verhaal tot op de dag van vandaag luidt. Dat schrijft historicus Joost Rosendaal in zijn boek 'Nijmegen '44, Verwoesting, verdriet en verwerking'.
Het officiële verhaal is dat de Amerikaanse bommenwerpers dachten dat ze een Duitse stad bombardeerden. Maar volgens Rosendaal konden de bommenwerpers de Duitse stad Gotha, waar een groot spoorknooppunt ligt, niet bereiken en besloten ze een willekeurig treinemplacement te bombarderen. Dat bleek dus later Nijmegen te zijn. Het kostte zeker 800 mensen het leven.
De toestemming die ze nodig hadden, bleek niet gegeven. Daarom is de waarheid later 'aangepast' en werd het verhaal dat Nijmegen was verwisseld met de Duitse steden Goch of Kleef.
Dudequote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:53 schreef IrishBastard het volgende:
Morrege
Ik zit nog te twijfelen wat ik ga doen:
Clean install van Windows op m'n laptop (geeft errors, en wordt traag als dikke stront), of straks even een uurtje sporten
Nouja, als ik nou begin met laptop, kan ik misschien ook nog sporten
quote:
Misschien zijn mijn gedachten gedeeltelijk gewisseld met die van Hostiquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]![]()
Toen ik IB de nacht na het ongeluk om de twee uur wakker moest maken om te vragen wie die was, gaf ie op een gegeven moment een keer dat antwoord
Ik dacht #care en ben verder gaan slapen..
Misschien heeft ie toch wel hersenschade opgelopen nu en is het dus mijn schuld
Deze keer graag zonder kom je me ophalen telefoontjesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:33 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ben richting Yashi, de hele schoonfamilie ontmoeten![]()
Niet zo veeleisend hèquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Deze keer graag zonder kom je me ophalen telefoontjes
Klinkt verleidelijkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:55 schreef Sander het volgende:
Ik ga zo ff een powernap doen denk ik.
Ik hoorde hetquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:12 schreef Sander het volgende:
Zuipen. Net zoals gister en eergister
Ik heb de hele dag geslapenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk.
Ik ga zo eerst maar eens eten maken, dat lijkt me een prima begin van de avond. Nog mensen met een leuke planning vanavond?
Op zich wel even gezellig, toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag geslapen
Straks komt de familie thuis, en dan gaan we denk ik met mams en paps lekker tv kijken.. zusjes zullen wel de stad in gaan.
Hè bah, ik heb ook nooit zoveel met die familieverjaardagenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij hebben zo verjaardag van mn vader hierHeb eik meer zin in een chillavond maar het zal vast wel gezellig worden
Join the clubquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:12 schreef Sander het volgende:
Zuipen. Net zoals gister en eergister
Ik vond 't best gezellig eigquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij hebben zo verjaardag van mn vader hierHeb eik meer zin in een chillavond maar het zal vast wel gezellig worden
Uhuquote:Op zondag 22 februari 2009 00:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vond 't best gezellig eigNow it is time for bed, morgen weer voor het eerst werken
Truste mensen
Werkzequote:Op zondag 22 februari 2009 00:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vond 't best gezellig eigNow it is time for bed, morgen weer voor het eerst werken
Da's wel matig LR! Hoe dat ineens dan? Had je gisteren geen last van toch? Even uitzieken morgen dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:09 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb gewoon fucking griep ineens
Nu maar weer m'n bed in, maar vraag me af of slapen nog lukt![]()
Komt goeeeed.. adios
Dat gaat lekker jaquote:Op zondag 22 februari 2009 02:00 schreef Sander het volgende:
Thuis!
Beterschap LR!
Ik had vanavond Bush. Bier, 12%. Hakt er wel in
aai.gifquote:Op zondag 22 februari 2009 12:22 schreef Californium het volgende:![]()
jah....ik ga maar weer eens aan me verslag werken
![]()
Enorme kater?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:19 schreef Sander het volgende:
Zo, koffie is onderweg. En ik ga me niet aankleden ook. Ik zet gewoon de verwarming op 1000 graden zodat het lekker warm is en ik in mn onderbroek kan blijven ronddwalen
quote:
Ze gaan de woonkamer sauzenquote:Op zondag 22 februari 2009 13:06 schreef Mikkie het volgende:
Gaan jullie verbouwen? Of hebben je ouders vanavond een kansloos zuipfeest met veel genodigden?
Bewolkt, maar volgens buienradar niets aan de handquote:Op zondag 22 februari 2009 14:21 schreef Californium het volgende:
niet zo goed weer daar nee? ik werd veblind door de zon toen ik buiten stapte straksbest irritant... Niet dat het echt warm is ofzo hoor
Nee niet eens een kater. Gewoon moe en brak van al dat ge-uitgaanquote:Op zondag 22 februari 2009 13:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Enorme kater?.
Ik moet eigenlijk net als Cali aan een verslag werken, maar ik verzaak weer eens professioneel.
Dudequote:Op zondag 22 februari 2009 16:32 schreef Sander het volgende:
http://www.weebls-stuff.com/toons/Narwhals/
Ik had alles 5 sterretjes, behalve interpersoonlijk, daar had ik er maar 2quote:Op zondag 22 februari 2009 15:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://qq.quest.nl/
Mijnes:
[ afbeelding ]
Had mezelf een aantal keer onderschat.. dat ik toch 1 a 2 sterretjes hoger had dan ik dacht
Maar dat lichamelijk motorische is alleen met de muis want verder ben ik daarin één grote faal.
Jawel stiekem ben ik al een week of 3 ziek maar niet echt de kans om rust te pakken. Nu het hele weekend geslapen, voel me weer redelijk vandaag. Hopen dat het nu echt overgaatquote:Op zondag 22 februari 2009 02:20 schreef Mikkie het volgende:
Da's wel matig LR! Hoe dat ineens dan? Had je gisteren geen last van toch? Even uitzieken morgen dan?.
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:14 schreef LastRequest het volgende:
Ik had IB's posts niet gezien en dacht dat het tegen mij was
Ik zat al zo
Tuurlijk niet, tegen jou zou ik toch nooit zoiets zeggenquote:Op zondag 22 februari 2009 17:14 schreef LastRequest het volgende:
Ik had IB's posts niet gezien en dacht dat het tegen mij was
Ik zat al zo
Die opmerking is het begin van het einde, IB...quote:
Brood met banaan?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:49 schreef Californium het volgende:
zo! net even brood met banaa gegeten
nu weer verder werken
Weet je hoe lekkerquote:Op zondag 22 februari 2009 18:58 schreef Californium het volgende:
brood met banaan jah.. Van dat lekkere donkere brooden dan banaan erop
![]()
En brood met chips jahik heb een collega die dat altijd doet
Ik at eerst altijd brood met kaas en banaanquote:Op zondag 22 februari 2009 18:49 schreef Californium het volgende:
zo! net even brood met banaa gegeten
nu weer verder werken
Ik ken ze idd, ik vind abricoos alleen niet zo heel lekkerquote:Op zondag 22 februari 2009 19:08 schreef Californium het volgende:
Met kaas en banaan... hmmz.. klinkt zo gek nog niet
als we het toch over eten hebben...
deze reep is mijn nieuwe verslaving:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb namelijk het domein dat daar achter hoort (maar dat had ik ff weggesoept). alles@dat domein komt dus bij me aan.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:16 schreef LastRequest het volgende:
Weet je zeker dat dat rechtsboven jouw mailadres is?
Wel een beetje gek dat het dan tmobile@ is
Hehe helaas heb ik nog 7 andere huisgenootjes die daarover beslissenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dupje, hossel eens dat IB die kamer krijgt.. Heb zin om naar de ikea te gaan met een goede reden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:41 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe helaas heb ik nog 7 andere huisgenootjes die daarover beslissen
Maar naast hem is er maar 1 andere, dus hij maakt wel grote kans... Maar dan nog, als hij t niet wordt, niet mijn schuld! Ik zal op m stemmen iig
Komt omdat de kamer nogal duur is (niet in vergeleken met de oppervlakte, maar denk dat veel studenten geen 425 euro over hebben voor een studentenkamer).quote:Op zondag 22 februari 2009 19:47 schreef Mikkie het volgende:
Maar twee gegadigden voor die kamer? Mên da's weinig!
Terwijl t echt maar 10 minuutjes (max) fietsen is naar het centrumquote:Op zondag 22 februari 2009 19:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dat het dan in Lent is ook niet echt meehelpt zeg maar
Naja mooi voor IB + andere jongen toch
Ja, en 't wel rustig is lijkt mequote:Op zondag 22 februari 2009 19:56 schreef Dupje het volgende:
[..]
Terwijl t echt maar 10 minuutjes (max) fietsen is naar het centrum
Ook jaquote:Op zondag 22 februari 2009 19:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, en 't wel rustig is lijkt me
Ja, maar ga naar de kamer naast me, en dus komt er nieuw meisje inquote:
Ja, 5 jongens en 5 meidenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:59 schreef IrishBastard het volgende:
AhaWordt dus erg rekening gehouden met de verdeling?
En hoe zit dat eigenlijk met huisbaas enzo?
Daarom dus iddquote:Op zondag 22 februari 2009 20:00 schreef Mikkie het volgende:
Mja, 425 is een smak geld ja. Je krijgt er wel veel oppervlakte voor, maar ¾ van de studenten doet weinig met die oppervlakte, die hebben aan 30 m² leefruimte meer dan genoeg. Die gaan dan liever voor een meer betaalbare kamer. Maar kennelijk heeft IB geld zat.
Nou, omdat 't een monument was, vroeg ik me af hoe dat werktequote:Op zondag 22 februari 2009 20:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja, 5 jongens en 5 meiden
Euhm, die woont hier in de straat. Wat wil je verder weten?
Ik heb het er voor over. Vind het nogal een primaire levensbehoefte, en ben al 'n poos op zoek naar iets groters/beters. Als het dan ook nog in budget ligt, waarom nietquote:Op zondag 22 februari 2009 20:00 schreef Mikkie het volgende:
Mja, 425 is een smak geld ja. Je krijgt er wel veel oppervlakte voor, maar ¾ van de studenten doet weinig met die oppervlakte, die hebben aan 30 m² leefruimte meer dan genoeg. Die gaan dan liever voor een meer betaalbare kamer. Maar kennelijk heeft IB geld zat.
Oh, naja, je krijgt steeds een 3 maanden contract (ik krijg dus al 2 jaar steeds opnieuw een 3 maanden contract) omdat het huis of weer bewoond wordt door de huisbaas (ze willen er mogelijk 3 appartementen in maken), of dat het verkocht wordt aan de gemeente (maar er is al 1,4 miljoen op geboden, en dat was te weinig). Wanneer ze weten dat we eruit moeten krijg je nog 1 keer een 3 maanden contract, dus dan heb je tussen de 3 en 6 maanden de tijd om iets nieuws te zoeken.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nou, omdat 't een monument was, vroeg ik me af hoe dat werkteMoet daar overigens nog rekening mee gehouden worden ofzo
Dat monument gebeuren
waar komt t budget vandaanquote:Op zondag 22 februari 2009 20:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik heb het er voor over. Vind het nogal een primaire levensbehoefte, en ben al 'n poos op zoek naar iets groters/beters. Als het dan ook nog in budget ligt, waarom niet
Werken?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar komt t budget vandaanwant als ik 800 euro ga lenen heb ik ook een budget
geen idee hoeveel uur je werkt per weekquote:
waarvoor gebruik je je auto ? veel of niet eigelijk ? of gebruikte dan nuquote:Op zondag 22 februari 2009 20:22 schreef IrishBastard het volgende:
16.
Overigens scheelt het nogal, een auto zit nou niet zo 1, 2, 3 meer in het verschiet als dit door mocht gaan
Ook nog een auto... Pfffquote:Op zondag 22 februari 2009 20:22 schreef IrishBastard het volgende:
16.
Overigens scheelt het nogal, een auto zit nou niet zo 1, 2, 3 meer in het verschiet als dit door mocht gaan
Niet meer hèquote:Op zondag 22 februari 2009 20:24 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ook nog een auto... Pfff
We hebben parkeerplaats btw
2k per maand is wel veel ja, vooral als het voornamelijk voor naar je ouders enzo is. Ik rij zo'n 15k per jaar, en daar zit m'n werk retour bij in. Rij niet bijzonder veel buiten m'n werk om, zijn kleine ritjesquote:Op zondag 22 februari 2009 20:24 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb toen al eens uitgerekend dat ik ongeveer 2000km per maand heb gedaan. Dat was vooral voor bezoek aan ouders enzoGebruikte 'm best veel dus
Da's op zich wel logisch, dan zou die 16u werken niet meer voldoende zijnquote:Op zondag 22 februari 2009 20:22 schreef IrishBastard het volgende:
16.
Dan gaat het hard ja. Een retourtje ouders kost dan een paar tientjes (ook afhankelijk van je rijstijlquote:Op zondag 22 februari 2009 20:31 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, periode geweest dat ik veel op en neer moest naar m'n pa. Dat red ik niet met OV (3 uur reizen), en werk samen, dus moest ik met de auto (maar 1,5 uur rijden), tikte behoorlijk aan
En auto, ja, dat zie ik dan wel eens verder
Nouja, mocht het nou niets worden daarquote:Op zondag 22 februari 2009 20:33 schreef Mikkie het volgende:
Hier in huis komt trouwens waarschijnlijk een kamer vrij, maar gezien alle slechte verhalen over mijn ranzige en kamperige huisgenoten betwijfel ik of er iemand gelukkig wordt om hier te wonen.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:43 schreef IrishBastard het volgende:
Mikkie kennende pm'd 'ie het alleen
gezienquote:Op zondag 22 februari 2009 20:47 schreef swarmahoer het volgende:
ik pm t ff
insert moraalridderplaatje, ff zoekenquote:Op zondag 22 februari 2009 20:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is dat niet iets wat mikkie beter zelf had kunnen doen? Misschien wilt hij wel helemaal niet dat Cali weet waar hij woont?
en dat ookquote:Op zondag 22 februari 2009 20:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
insert moraalridderplaatje, ff zoeken
anders had hij het ook niet aangegeven hieren cali kennen we al langer dan vandaag
ik heb mikkie op hyvesquote:Op zondag 22 februari 2009 20:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je weet hoe gesteld mik is op zijn internetprivacy.
ik vind die lego wel tofquote:
voor een reactie wijs ik je wederom graag op mijn vorige postquote:
Ik weet dat ik het niet tof zou vinden, als ik die dingen zelf niet zou posten/anderen (bepaalde klonen bijvoorbeeld) al mijn privé gegevens niet al hier neer zouden plempenquote:Op zondag 22 februari 2009 21:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
voor een reactie wijs ik je wederom graag op mijn vorige post
wie heeft het over klonen, en wie heeft het over van allerlei privegegevensquote:Op zondag 22 februari 2009 21:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het niet tof zou vinden, als ik die dingen zelf niet zou posten/anderen (bepaalde klonen bijvoorbeeld) al mijn privé gegevens niet al hier neer zouden plempen
Wie heeft het over klonen....? en welke prive gegevens? Er komt misschien een kamer vrij in mikkies huis, ik vraag waar het is, omdat ik misschien interesse heb.... Swarma geeft mij een straatnaam...quote:Op zondag 22 februari 2009 21:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het niet tof zou vinden, als ik die dingen zelf niet zou posten/anderen (bepaalde klonen bijvoorbeeld) al mijn privé gegevens niet al hier neer zouden plempen
ik heb de strijd thuis verloren, mn zusjes hebben de tv geclaimtquote:Op zondag 22 februari 2009 21:08 schreef Dupje het volgende:
Wegmisbruikers:
Ik heb serieus niet gedronken, nee man, echt niet, oh wat doet die camera? Komt dit op tv? Serieus man? Kom ik op tv? Serieus?
Ohjeequote:Op zondag 22 februari 2009 21:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb de strijd thuis verloren, mn zusjes hebben de tv geclaimt
Die klonen sloeg op het feit dat die Rock Your Body hier continu privé shit van mij neerpleurdequote:Op zondag 22 februari 2009 21:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Wie heeft het over klonen....? en welke prive gegevens? Er komt misschien een kamer vrij in mikkies huis, ik vraag waar het is, omdat ik misschien interesse heb.... Swarma geeft mij een straatnaam...ik snap het grote probleem niet zo.... sorry
daar gaat het hier helemaal niet overquote:Op zondag 22 februari 2009 21:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die klonen sloeg op het feit dat die Rock Your Body hier continu privé shit van mij neerpleurde
aha... en dat heeft iets te maken met het feit dat Swarma mij een pm stuurt.....quote:Op zondag 22 februari 2009 21:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die klonen sloeg op het feit dat die Rock Your Body hier continu privé shit van mij neerpleurde
het burgerlijk koppeltje moet ff interessant doen omdat het even niet over hun gaat nu, laat zequote:Op zondag 22 februari 2009 21:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Wie heeft het over klonen....? en welke prive gegevens? Er komt misschien een kamer vrij in mikkies huis, ik vraag waar het is, omdat ik misschien interesse heb.... Swarma geeft mij een straatnaam...ik snap het grote probleem niet zo.... sorry
Wtfquote:Op zondag 22 februari 2009 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het burgerlijk koppeltje moet ff interessant doen omdat het even niet over hun gaat nu, laat ze
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het burgerlijk koppeltje moet ff interessant doen omdat het even niet over hun gaat nu, laat ze
Serieusquote:Op zondag 22 februari 2009 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Hij bedoeld toch dat ie uit ervaring weet hoe het is als mensen info over je posten/verspreiden zonder dat je daar zelf bij bent.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar gaat het hier helemaal niet over
deze situatie is totáál anders, puntquote:Op zondag 22 februari 2009 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hij bedoeld toch dat ie uit ervaring weet hoe het is als mensen info over je posten/verspreiden zonder dat je daar zelf bij bent.
Eindhoven is kut carnavalquote:Op zondag 22 februari 2009 21:14 schreef swarmahoer het volgende:
gaan er nog mensen carnaval vieren deze weekik morgen naar eindhoven miss overdag, savonds in nijmegen een feest, en dinsdag dan naar cuijk
wat is dat nu weer voor een gare kutreactie?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Dan verklaar die kutopmerking van je maar eens die nergens op slaatquote:Op zondag 22 februari 2009 21:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
deze situatie is totáál anders, punten nu is t klaar
Wow, Moblo leeft ookquote:Op zondag 22 februari 2009 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat is dat nu weer voor een gare kutreactie?
ik zou ook niet willen dat iemand anders mijn adres aan een ander geeft, al 'ken' ik die persoon zelf wel: mijn adres krijg je van mij, en niet van een ander, mits met uitdrukkelijke toestemmingquote:Op zondag 22 februari 2009 21:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
deze situatie is totáál anders, punten nu is t klaar
Ook al ben ik er nu al 3 keer geweest ofzoquote:Op zondag 22 februari 2009 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou ook niet willen dat iemand anders mijn adres aan een ander geeft, al 'ken' ik die persoon zelf wel: mijn adres krijg je van mij, en niet van een ander, mits met uitdrukkelijke toestemming
dat is dan je eigen faalquote:Op zondag 22 februari 2009 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ook al ben ik er nu al 3 keer geweest ofzoik weet je adres nog steeds niet
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:36 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie kan je info geven over de prijs/m2 ?
Komt geloof ik vrij per 1 april. Oppervlakte is zo'n 15 m², prijs om en nabij de 300 euro, weet ik niet preciesquote:Op zondag 22 februari 2009 20:36 schreef Californium het volgende:
hoe duur... wanneer komt het vrij...
als de badkamer en keuken redelijk aan te zien zijn.... dan overleef ik het wel met de huisgenoten.... Ik stamp er wel wat intelligentie in
ik onthoud ook altijd routes om naar iemand te komen, adres vergeet ik ook altijdquote:Op zondag 22 februari 2009 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ook al ben ik er nu al 3 keer geweest ofzoik weet je adres nog steeds niet
klinkt opzich wel okequote:Op zondag 22 februari 2009 21:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Komt geloof ik vrij per 1 april. Oppervlakte is zo'n 15 m², prijs om en nabij de 300 euro, weet ik niet precies.
Keuken en badkamer worden in principe éénmaal per week schoongemaakt. Het is allemaal oud en dat kun je zien (de keukenverf is vies groen van 40 jaar geleden), maar over het algemeen functioneert alles wel. Enige dat ik zelf zeer matig vind is de douche. De bak is wel schoon, maar je kunt zien dat de muren jarenlang niet of te weinig schoongemaakt zijn, waardoor er veel aanslag op zit.
Een aandachtspuntje van de kamer is trouwens dat er op één van de muren schimmel zit. Hoe groot die plek is weet ik niet, in hoeverre het problemen oplevert ook niet. Ik weet alleen dat het bij de huisbaas wel bekend is.
En over de adresgegevens: ik post ze niet op Internet en wil ook pertinent niet dat ze daar openbaar door anderen verspreid worden, ook niet in bedekte zin of globale termen. Zo gauw dat toch gebeurt is het einde Fok voor mij, ik zit er simpelweg niet op te wachten. Ook per PM ben ik er niet dol op, en geef ik over het algemeen hooguit een globale ligging aan. Over wat ik bekend maak hou ik liever wel zelf de regie, dus het zou prettig zijn als swarmi even laat weten wat ie gestuurd heeft. Verder maak ik er niet echt een punt van, wat gebeurd is, is gebeurd, en de intenties waren goed.
dit dusquote:Op zondag 22 februari 2009 21:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik onthoud ook altijd routes om naar iemand te komen, adres vergeet ik ook altijdlijkt me ook nergens voor nodig om adressen te onthouden juist, routes heb je meer aan
Voor de duidelijkheid: een straatnaam via PM is geen probleem. Ik wist ook dat ik dat kon verwachten toen ik meldde dat er een kamer vrij kwam, dus ik had het zelf ook wel gestuurd. Probleem is alleen dat ik het globaal zou houden (want ook PM's kunnen gelezen worden op het forumquote:Op zondag 22 februari 2009 21:09 schreef Californium het volgende:
[..]
'toevallig'quote:Op zondag 22 februari 2009 21:23 schreef IrishBastard het volgende:
Ik doe dat ook altijd, die van Moblo weet ik dan toevallig wel, maar verder ook niet
Nou komt er een 'jaaaaaaa, doeeeeen SMOOOOOOOOCHIEEEEquote:Op zondag 22 februari 2009 21:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe nee als ik vaker naar moblo ga weet ik het misschien ooit wel een keer.
Das waar....quote:Op zondag 22 februari 2009 21:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: een straatnaam via PM is geen probleem. Ik wist ook dat ik dat kon verwachten toen ik meldde dat er een kamer vrij kwam, dus ik had het zelf ook wel gestuurd. Probleem is alleen dat ik het globaal zou houden (want ook PM's kunnen gelezen worden op het forum), en dus niet in details zou treden
. Dat met het oog op privacy
.
Mja, op zich... ligt eraan wanneer je terug komtquote:Op zondag 22 februari 2009 21:22 schreef Californium het volgende:
[..]
klinkt opzich wel okemaar in april zit ik nog hiero
En dat hij ook zegt dat hij het me zelf anders wel had gegevenquote:Op zondag 22 februari 2009 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel grappig dat als Mikkie het zelf zegt het ineens wel waar is.
Volgens mij weet ie mijn adres nog niet eens en daar woont ie onderhand welquote:Op zondag 22 februari 2009 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'toevallig'
je woont hier nog net niet man![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, of nietquote:Op zondag 22 februari 2009 21:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nou komt er een 'jaaaaaaa, doeeeeen SMOOOOOOOOCHIEEEE![]()
![]()
![]()
'
in mei zit ik nog hierquote:Op zondag 22 februari 2009 21:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, op zich... ligt eraan wanneer je terug komt. Hier doen we niet aan kijkavonden, maar alles gaat via de huisbaas. Dus als je hem belt... wie weet wil 'ie nog wat aan die schimmel doen, of betaal je een maand huur 'cadeau' om er in mei in te gaan...ofzo.
dat is speciaal designquote:Op zondag 22 februari 2009 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb gisteren nog staan kijken naar waar jij woont Yash. Is het de eerste verdieping of helemaal boven?
De ramen zagen er iig uit alsof je ze maar één keer open kunt zetten: en daarna vallen ze eruit
Och, dat zal ook niet gebeuren, maar als je daarna je mening geeft moet er niet met idiote argumenten gegooid wordenquote:Op zondag 22 februari 2009 21:30 schreef Mikkie het volgende:
Zeg laat hier eens even niet twee kampen ontstaan vanwege mijn privacy.
Heel lief van een aantal mensen dat ze er bovenop springen om het te waarborgen, echt top. Van de andere kant ook heel lief dat swarmi gewoon wil helpen. Hij heeft weinig meer verteld dan wat ik zou doen via PM, dus er is geen enorme ramp ontstaan ofzo.
Zoals ik net ook al postte: ik wist dat ik deze vraag kon verwachten, dus een PM erover had ik zelf ook globaal beantwoord. In een andere situatie, waarin een dergelijke reactie/situatie niet bewust door mij opgewekt was, is het een ander verhaal. Dan is het inderdaad zo dat ik persoonlijk mijn gegevens geef, dat hoeven anderen niet te doen en dan zou ik ook wél pissig zijn.
waarschijnlijk was het gewoon als grapje bedoeld om er maar over op te houdenquote:Op zondag 22 februari 2009 21:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vooral swarmi's idiote argument wss, waar die nu niks meer over durft te zeggen
In juni schiet het inderdaad niet op. Da's 1.000 euro huur door de plee spoelen. Maar ik zal het in gedachten houden... Rond juli dus het liefst? Als ik iets hoor, hoor jij het ookquote:Op zondag 22 februari 2009 21:29 schreef Californium het volgende:
[..]
in mei zit ik nog hierzelfs juni nog....
Dus dat is misschien wel een beetje te langik hoopte misschien dat iemand aan het plannen was om over een paar maanden te verhuizen
maar ik ben bang dat ik nog te vroeg ben met alles
mischien dat gers interesse heeft![]()
Dat zou tof zijnquote:Op zondag 22 februari 2009 21:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In juni schiet het inderdaad niet op. Da's 1.000 euro huur door de plee spoelen. Maar ik zal het in gedachten houden... Rond juli dus het liefst? Als ik iets hoor, hoor jij het ook.
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb idd geen zin in er verder over te ''discussieren'' want het gaat over iets heel anders dus is t niet relevant
mikkie heeft gereageerd, niks aan de hand, klaar
-----------------------------------------------------------------
de bekende streep
Zo ben ik. Alles om vrouwen te hosselen hèquote:
Dat is wel makkelijk he, eerst met kutargumenten/onzin komen en als er dan om uitleg gevraagd wordt een streep trekkenquote:Op zondag 22 februari 2009 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb idd geen zin in er verder over te ''discussieren'' want het gaat over iets heel anders dus is t niet relevant
mikkie heeft gereageerd, niks aan de hand, klaar
-----------------------------------------------------------------
de bekende streep
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo ben ik. Alles om vrouwen te hosselen hè.
er werd niet om een reactie gevraagdquote:Op zondag 22 februari 2009 21:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk he, eerst met kutargumenten/onzin komen en als er dan om uitleg gevraagd wordt een streep trekken
Ja ik heb nou die pic gezien in de Gelderlander en ik heb net nog even je Hyves gecheckt, dus dat komt helemaal goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |