Altijd prettig, kennismaken met de charmes van mobloquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Altijd prettig, kennismaken met de charmes van moblo.
Naah dan breek ik een zakje mix aan en kan ik de rest weggooien..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
Shepherds Pie
je kunt best 'n kleine portie maken
Zo'n shirt had ik ookquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
tering wat was ik schattig
[ afbeelding ]
Pepersausje en aardappelwafeltjes. Moet alleen nog even bedenken welke groente.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:26 schreef IrishBastard het volgende:
Oeh, biefstuk
Wat ga je er bij maken?
quote:'Bommen op Nijmegen geen vergissing'
Het bombardement op Nijmegen in 1944 was helemaal geen vergissing zoals het officiële verhaal tot op de dag van vandaag luidt. Dat schrijft historicus Joost Rosendaal in zijn boek 'Nijmegen '44, Verwoesting, verdriet en verwerking'.
Het officiële verhaal is dat de Amerikaanse bommenwerpers dachten dat ze een Duitse stad bombardeerden. Maar volgens Rosendaal konden de bommenwerpers de Duitse stad Gotha, waar een groot spoorknooppunt ligt, niet bereiken en besloten ze een willekeurig treinemplacement te bombarderen. Dat bleek dus later Nijmegen te zijn. Het kostte zeker 800 mensen het leven.
De toestemming die ze nodig hadden, bleek niet gegeven. Daarom is de waarheid later 'aangepast' en werd het verhaal dat Nijmegen was verwisseld met de Duitse steden Goch of Kleef.
Dudequote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:53 schreef IrishBastard het volgende:
Morrege
Ik zit nog te twijfelen wat ik ga doen:
Clean install van Windows op m'n laptop (geeft errors, en wordt traag als dikke stront), of straks even een uurtje sporten
Nouja, als ik nou begin met laptop, kan ik misschien ook nog sporten
quote:
Misschien zijn mijn gedachten gedeeltelijk gewisseld met die van Hostiquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]![]()
Toen ik IB de nacht na het ongeluk om de twee uur wakker moest maken om te vragen wie die was, gaf ie op een gegeven moment een keer dat antwoord
Ik dacht #care en ben verder gaan slapen..
Misschien heeft ie toch wel hersenschade opgelopen nu en is het dus mijn schuld
Deze keer graag zonder kom je me ophalen telefoontjesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:33 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ben richting Yashi, de hele schoonfamilie ontmoeten![]()
Niet zo veeleisend hèquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Deze keer graag zonder kom je me ophalen telefoontjes
Klinkt verleidelijkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:55 schreef Sander het volgende:
Ik ga zo ff een powernap doen denk ik.
Ik hoorde hetquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:12 schreef Sander het volgende:
Zuipen. Net zoals gister en eergister
Ik heb de hele dag geslapenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk.
Ik ga zo eerst maar eens eten maken, dat lijkt me een prima begin van de avond. Nog mensen met een leuke planning vanavond?
Op zich wel even gezellig, toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag geslapen
Straks komt de familie thuis, en dan gaan we denk ik met mams en paps lekker tv kijken.. zusjes zullen wel de stad in gaan.
Hè bah, ik heb ook nooit zoveel met die familieverjaardagenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij hebben zo verjaardag van mn vader hierHeb eik meer zin in een chillavond maar het zal vast wel gezellig worden
Join the clubquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:12 schreef Sander het volgende:
Zuipen. Net zoals gister en eergister
Ik vond 't best gezellig eigquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij hebben zo verjaardag van mn vader hierHeb eik meer zin in een chillavond maar het zal vast wel gezellig worden
Uhuquote:Op zondag 22 februari 2009 00:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vond 't best gezellig eigNow it is time for bed, morgen weer voor het eerst werken
Truste mensen
Werkzequote:Op zondag 22 februari 2009 00:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vond 't best gezellig eigNow it is time for bed, morgen weer voor het eerst werken
Da's wel matig LR! Hoe dat ineens dan? Had je gisteren geen last van toch? Even uitzieken morgen dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:09 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb gewoon fucking griep ineens
Nu maar weer m'n bed in, maar vraag me af of slapen nog lukt![]()
Komt goeeeed.. adios
Dat gaat lekker jaquote:Op zondag 22 februari 2009 02:00 schreef Sander het volgende:
Thuis!
Beterschap LR!
Ik had vanavond Bush. Bier, 12%. Hakt er wel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |