Dit mailtje is verstuurt naar aanleiding van een "introtekst" op mijn hyves, het mailtje is verstuurt vanaf mijn eigen e-mail adres op een tijd dat ik bij een optreden was.quote:Dat is nii normaal.. dat je Hyves er sow uitziet, die dingen mag je niet zeggen vuile kankahrat, als iik je weer zie maken wij je kapot!
hal het van je hyves! iik meen het!
Het is naar aanleiding, mocht je dat nog niet duidelijk zijn inmiddels..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:18 schreef luciferist het volgende:
[..]
Van mijn hyves pagina (:
maar dat doet er niet toe, het gaat erom dat ik mezelf in principe bedreig heb
"na aanleiding van"quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:18 schreef luciferist het volgende:
[..]
Van mijn hyves pagina (:
maar dat doet er niet toe, het gaat erom dat ik mezelf in principe bedreig heb
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is naar aanleiding, mocht je dat nog niet duidelijk zijn inmiddels..
Dat zullen goede songteksten wordenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:22 schreef remlof het volgende:
[..]
"na aanleiding van"
"mezelf bedreig heb"
Jij komt er wel in het leven
o.a. dit dus:quote:
quote:Om gelijk met de deur in huis te vallen, ik bezit DNA waar jullie alleen van kunnen dromen, Geen aangepaste zooi zoals die superpussy’s zoals Spiderman ,Wolverine en the Teenage Mutant Ninja Turtle’s hebben, sommige übermenschen bezitten gewoon A-kwaliteit DNA, zo zal ik onder andere nooit van die nutteloze verstandskiezen krijgen.
Wtfquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:57 schreef luciferist het volgende:
[..]
ja ik snap hem zelf ook niet meer, moe en luiheid
ik verbeter hem wel even
Als dit soort posts nou zouden helpen om die fouten de wereld uit te helpen... Maar typers zijn minstens net zo koppig en eigenwijs als kinderen die een taal leren: ze maken beredeneerde fouten maar als je ze de fout in de redenering en de goede redenering aan wilt leren, ben je wel even bezigquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:02 schreef B.E.D het volgende:
De vergissing 'na aanleiding van' komt vaak voor, waarschijnlijk doordat de slot-r van naar meestal niet wordt uitgesproken. Na drukt altijd een volgorde uit; het betekent 'volgend op' (zoals in de een na de ander en na de vergadering).
'Na aanleiding van' zou dus iets moeten betekenen als 'volgend op de aanleiding van', en dat is vreemd. In bijvoorbeeld 'Na het lezen van uw brief besloot ik direct te antwoorden' en 'Na verloop van tijd herstelde ze gelukkig helemaal van haar ziekte' is na wel goed gebruikt.
Iets met humor enzo,quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:52 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Daarbij: je hyves is helemaal niet alleen voor vrienden te zien, en ik zie ook wel wat stukjes staan waar veel mensen tegen zouden kunnen protesteren...Iets met gelovigen die uitgeroeid moeten worden, en daaronder iets dat inderdaad best overeenkomt met nazi-achtige-leuzen.. Bedreiging gaat dan misschien wel ver, maar toch...![]()
Nou heb je echt de laatste kans verpest dat ik nog in je A-DNA kon geloven.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:05 schreef luciferist het volgende:
[..]
Iets met humor enzo,
kom op zeg, die gelovigen willen mij ook altijd hun normen en waarden opdrukken, dan mag ik dat ook
+ kwam er net al achter dat ik mijn hyves hier in mijn fok account had gezet, wou mijn nick en mijn hyves graag van gescheiden houden.,. FAIL...
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:05 schreef luciferist het volgende:
kom op zeg, die gelovigen willen mij ook altijd hun normen en waarden opdrukken, dan mag ik dat ook
We never forgetquote:
TS, en dan zeg jij dude tegen mij.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig, een leider met visie!![]()
wordt dit ineens een stuk duidelijker:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Dat is nii normaal.. dat je Hyves er sow uitziet, die dingen mag je niet zeggen vuile kankahrat, als iik je weer zie maken wij je kapot!
hal het van je hyves! iik meen het!
Heb jij een reserveslot op je fiets?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS zijn lijfspreuk : Dominante Emo Kittin
Nee. Gewoon een normaal slot.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
Heb jij een reserveslot op je fiets?
Ja, dat is ook echt duidelijk uit een stuk geschreven tekst... Zal best dat jij dat zo bedoelt, maar het is jouw verantwoordelijkheid dat mensen iets lezen en niet heeel anders interpreteren dan zoals het er staat..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:05 schreef luciferist het volgende:
[..]
Iets met humor enzo,
+ kwam er net al achter dat ik mijn hyves hier in mijn fok account had gezet, wou mijn nick en mijn hyves graag van gescheiden houden.,. FAIL...
het staat er nog gewoon hoor meid,quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:31 schreef NotYou het volgende:
En de tekst is inmiddels van 't profiel verdwenen. Zal de ts dan toch gezwicht zijn onder druk van de bedreigingen?Stay strong! Als toekomstig leider moet je juist op momenten als deze ruggengraat tonen.
Terug die tekst!
ik kan me nu niet meer aftrekken op je geile verschijning, BOEHOEHOEHOEEEquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:30 schreef luciferist het volgende:
[..]
dunno schijnt hier ook te wonen, voegde me gisteren toe, maar serieus, ik heb een paar van jullie dus in mijn hyves, want die foto's e.d. staan in mijn vriendenmapje
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:32 schreef luciferist het volgende:
[..]
het staat er nog gewoon hoor meid,
Toch heb ik geen hyves account en kon ik eerder moeiteloos een deel van je tekst - die nu idd niet meer te zien is - kopieren, oftewel je hebt 'm in tussentijd voor een overgroot merendeel van de bezoekers wel degelijk weggehaald en effectief staat hij er niet meer. Nederlands is niet je sterkste kant hè?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:37 schreef luciferist het volgende:
ja ik zei toch al dat mensen het normaal niet moesten kunnen zien, alleen vrienden...
volgens mij moet je ingelogd zijn om het te kunnen zien,...
lol nee, heb niks veranderd (:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Toch heb ik geen hyves account en kon ik eerder moeiteloos een deel van je tekst - die nu idd niet meer te zien is - kopieren, oftewel je hebt 'm in tussentijd voor een overgroot merendeel van de bezoekers wel degelijk weggehaald en effectief staat hij er niet meer. Nederlands is niet je sterkste kant hè?Geeft niet, ook toekomstig leiders zijn soms gebaat bij bijles.
Idd, voor mij geldt hetzelfde;quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Toch heb ik geen hyves account en kon ik eerder moeiteloos een deel van je tekst - die nu idd niet meer te zien is - kopieren, oftewel je hebt 'm in tussentijd voor een overgroot merendeel van de bezoekers wel degelijk weggehaald en effectief staat hij er niet meer. Nederlands is niet je sterkste kant hè?Geeft niet, ook toekomstig leiders zijn soms gebaat bij bijles.
En het lijkt ook alsof je het verschil niet weet tussen ingelogd zijn en vriend zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:37 schreef luciferist het volgende:
ja ik zei toch al dat mensen het normaal niet moesten kunnen zien, alleen vrienden...
volgens mij moet je ingelogd zijn om het te kunnen zien,...
ik weet niet waar je dat moet/kunt instellen (:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Idd, voor mij geldt hetzelfde;
[..]
En het lijkt ook alsof je het verschil niet weet tussen ingelogd zijn en vriend zijn
..Gastquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:53 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik weet niet waar je dat moet/kunt instellen (:
Voor iets datquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:49 schreef luciferist het volgende:
[..]
lol nee, heb niks veranderd (:
verder Nederlandse taal =
mijn Engels is echt wel beter dan mijn Nederlands (: ..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:56 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Voor iets datis, is het wel erg succesvol.. Ik prefereer Engels ook in veel opzichten, maar om Nederlands nou
te noemen.. Bovendien vermoed ik dat het bij jou niet om een vergelijking tussen Nederlands en een andere taal gaat, want ik zie het niet zo gauw gebeuren dat je een andere taal wel goed (beter dan je Nederlands..) beheerst. En om nou de taal die je als enige/het beste spreekt als
aan te duiden...
![]()
Niet zo'n sterk punt...
Wat?!?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:00 schreef luciferist het volgende:
[..]
mijn Engels is echt wel beter dan mijn Nederlands (: ..
edit; want Engels is (eigenlijk :p) al een spraakgebrek, en van Nederlands maak ik dat wel..
De lap tekst op z'n profiel deed dan ook al wel vermoeden dat hij communicatief niet erg sterk staat, geinvesteerde tijd en moeite ten spijt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:56 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Voor iets datis, is het wel erg succesvol.. Ik prefereer Engels ook in veel opzichten, maar om Nederlands nou
te noemen.. Bovendien vermoed ik dat het bij jou niet om een vergelijking tussen Nederlands en een andere taal gaat, want ik zie het niet zo gauw gebeuren dat je een andere taal wel goed (beter dan je Nederlands..) beheerst. En om nou de taal die je als enige/het beste spreekt als
aan te duiden...
![]()
Niet zo'n sterk punt...
Dat is nou zo leuk aan een forum: je hoeft niet direct te antwoorden. Ik kijk uit naar je er-op-in-gaan zodra je daar gelegenheid voor hebt!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:03 schreef luciferist het volgende:
[..]
ja, maar daar gaan we maar niet op inwant ik ga nu mijn boardje pakken en lekker in de mini rollen (:
quote:Zo trouw en plechtig aan mijn idealen zou dit akkevietje niet mijn toekomstige leiderschap negatief beïnvloeden. Dat jullie trouwe infidels dit even weten.
My God...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mierenneuk-nazi'squote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:24 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt duidelijk uit een stuk geschreven tekst... Zal best dat jij dat zo bedoelt, maar het is jouw verantwoordelijkheid dat mensen iets lezen en niet heeel anders interpreteren dan zoals het er staat..![]()
En: subklacht spellingnazi's..? Je hebt het echt niet begrepen he.. een spellingsfout is bv spellingsvout of spellingksfout of spellingsfaut; het verschil tussen 'na' en 'naar' zit 'm in de betekenis, die is heel anders.. DAT doe je fout. Dus je subklacht moet zijn: grammaticanazi's of (als je safe wilt zitten en iets wilt dat vaker goed is:) taalnazi's.![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:22 schreef remlof het volgende:
[..]
"na aanleiding van"
"mezelf bedreig heb"
Jij komt er wel in het leven
'Proud owner of a penis' + foto's van hyves enzoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:11 schreef Specularium het volgende:
Is TS nou een jongen of een meisje?
is verstuurtquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:15 schreef luciferist het volgende:
Vanmorgen stond het volgende berichtje op mijn e-mail.
[..]
Dit mailtje is verstuurt naar aanleiding van een "introtekst" op mijn hyves, het mailtje is verstuurt vanaf mijn eigen e-mail adres op een tijd dat ik bij een optreden was.
Uit het vriendelijstje mist 1 onbekende "vriend" welke hoogstwaarschijnlijk ook verantwoordelijk is voor de laffe actie.
klacht: bedreiging via mijn eigen e-mailadres
subklacht: spellingnazi's
En dat vond je nodig omdat? Moeten we nu allemaal keihard gaan lachen zodat jij jezelf lekker kan aftrekken achter je pctje?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:51 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
dit is de vriendin van TS:
[ afbeelding ]
wow fok-foto-boek-held, het is trouwens al wel bijna een jaar geleden dat het mijn vriendin wasquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:51 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
dit is de vriendin van TS:
[ afbeelding ]
over de nederlansche taal beginnen als je kempi in je avatar hebtquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
En dat vond je nodig omdat? Moeten we nu allemaal keihard gaan lachen zodat jij jezelf lekker kan aftrekken achter je pctje?
wat staat er op jouw hyves-pagina dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:15 schreef luciferist het volgende:
Vanmorgen stond het volgende berichtje op mijn e-mail.
[..]
Dit mailtje is verstuurt naar aanleiding van een "introtekst" op mijn hyves, het mailtje is verstuurt vanaf mijn eigen e-mail adres op een tijd dat ik bij een optreden was.
Uit het vriendelijstje mist 1 onbekende "vriend" welke hoogstwaarschijnlijk ook verantwoordelijk is voor de laffe actie.
klacht: bedreiging via mijn eigen e-mailadres
subklacht: spellingnazi's
Want een verwijzing naar kempi ongeacht context is bepalend voor iemands houding ten opzichte van taal of misschien zelfs zijn taalvaardigheid? Ik denk dat de toekomstig leider in jou een waardige rechterhand gevonden heeft.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:46 schreef ikJur het volgende:
[..]
over de nederlansche taal beginnen als je kempi in je avatar hebt
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:26 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
wat staat er op jouw hyves-pagina dan?
en ooh ja :![]()
![]()
jezelf (in principe) bedreigen
![]()
![]()
mensen die dit serieus nemen!quote:Welkom op mijn hyves, wat dingen samen gevat:
Ik hou van pasta’s, skateboarden, bubblicious, goede muziek en leuke meisjes, eventueel is een combinatie of een meervoud van vorige benoemde items mogelijk.
Om gelijk met de deur in huis te vallen, ik bezit DNA waar jullie alleen van kunnen dromen, Geen aangepaste zooi zoals die superpussy’s zoals Spiderman ,Wolverine en the Teenage Mutant Ninja Turtle’s hebben, sommige übermenschen bezitten gewoon A-kwaliteit DNA, zo zal ik onder andere nooit van die nutteloze verstandskiezen krijgen. Sommige mensen ontwikkelen zich al voordat ze geboren worden, hier ben ik er één van. Naast mijn bescheidenheid en humor zou ik mijn wereldvisie als 1 van mijn beste eigenschappen zien.
Ik ben voor global warming, onstabiele kernenergiecentrales in Friesland en Limburg, het uitroeien van ALLE gelovigen en het uitvoeren van proeven op dieren en op nutteloze mensen uit onze maatschappij (denk hierbij aan verkrachters, moordenaars en mensen zonder propedeuse.)
Onder mijn bewind zou er de technologie een grote sprong vooruit maken, er zal een sterk ras ontstaan, oorlogen zullen tot het verleden behoren en de (übermensch) zal in vrede kunnen leven.
Helaas zijn er altijd nog retards welke perse in een hogere macht moeten geloven. Vat het niet verkeerd op, ik ben geen racist, ik heb zelfs een blanke in mijn vriendengroep, daarnaast is er nog een Afghaanse moslimman op mij verliefd (welke we voor het gemak maar even sjaak noemen.)
Ik weet dat een paar van jullie onderontwikkelde holbewon(st)er mijn tekst politiek en etnisch gezien incorrect vinden, maar zoals ik al eerder zei:
“ Somehow the rules do not apply to me, I’m special.”
Als het bovenstaande je niet bevalt, dan ben je eigenlijk niet welkom in mijn perfecte wereld.
Kusjes, knuffels en heil,
Werelds toekomstige wereldleiderkandidaat en professioneel smily-tekenaar Roy.
En nu knielen fuckers!
Hoe dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:19 schreef Natrium het volgende:
Om maar even de nerd uit te hangen
Je kan heel makkeljk een mail versturen onder naam van iemand anders zijn/haar emailadres met een simpel PHP programmatje.
Alsjeblieft zeg...quote:Haters en dreigmail.
gisteren, 13:38
Zoals elke grote leider heeft ondervonden zijn er altijd de zogenaamde haters...
*knip*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |