Dit mailtje is verstuurt naar aanleiding van een "introtekst" op mijn hyves, het mailtje is verstuurt vanaf mijn eigen e-mail adres op een tijd dat ik bij een optreden was.quote:Dat is nii normaal.. dat je Hyves er sow uitziet, die dingen mag je niet zeggen vuile kankahrat, als iik je weer zie maken wij je kapot!
hal het van je hyves! iik meen het!
Het is naar aanleiding, mocht je dat nog niet duidelijk zijn inmiddels..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:18 schreef luciferist het volgende:
[..]
Van mijn hyves pagina (:
maar dat doet er niet toe, het gaat erom dat ik mezelf in principe bedreig heb
"na aanleiding van"quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:18 schreef luciferist het volgende:
[..]
Van mijn hyves pagina (:
maar dat doet er niet toe, het gaat erom dat ik mezelf in principe bedreig heb
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is naar aanleiding, mocht je dat nog niet duidelijk zijn inmiddels..
Dat zullen goede songteksten wordenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:22 schreef remlof het volgende:
[..]
"na aanleiding van"
"mezelf bedreig heb"
Jij komt er wel in het leven
o.a. dit dus:quote:
quote:Om gelijk met de deur in huis te vallen, ik bezit DNA waar jullie alleen van kunnen dromen, Geen aangepaste zooi zoals die superpussy’s zoals Spiderman ,Wolverine en the Teenage Mutant Ninja Turtle’s hebben, sommige übermenschen bezitten gewoon A-kwaliteit DNA, zo zal ik onder andere nooit van die nutteloze verstandskiezen krijgen.
Wtfquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:57 schreef luciferist het volgende:
[..]
ja ik snap hem zelf ook niet meer, moe en luiheid
ik verbeter hem wel even
Als dit soort posts nou zouden helpen om die fouten de wereld uit te helpen... Maar typers zijn minstens net zo koppig en eigenwijs als kinderen die een taal leren: ze maken beredeneerde fouten maar als je ze de fout in de redenering en de goede redenering aan wilt leren, ben je wel even bezigquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:02 schreef B.E.D het volgende:
De vergissing 'na aanleiding van' komt vaak voor, waarschijnlijk doordat de slot-r van naar meestal niet wordt uitgesproken. Na drukt altijd een volgorde uit; het betekent 'volgend op' (zoals in de een na de ander en na de vergadering).
'Na aanleiding van' zou dus iets moeten betekenen als 'volgend op de aanleiding van', en dat is vreemd. In bijvoorbeeld 'Na het lezen van uw brief besloot ik direct te antwoorden' en 'Na verloop van tijd herstelde ze gelukkig helemaal van haar ziekte' is na wel goed gebruikt.
Iets met humor enzo,quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:52 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Daarbij: je hyves is helemaal niet alleen voor vrienden te zien, en ik zie ook wel wat stukjes staan waar veel mensen tegen zouden kunnen protesteren...Iets met gelovigen die uitgeroeid moeten worden, en daaronder iets dat inderdaad best overeenkomt met nazi-achtige-leuzen.. Bedreiging gaat dan misschien wel ver, maar toch...![]()
Nou heb je echt de laatste kans verpest dat ik nog in je A-DNA kon geloven.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:05 schreef luciferist het volgende:
[..]
Iets met humor enzo,
kom op zeg, die gelovigen willen mij ook altijd hun normen en waarden opdrukken, dan mag ik dat ook
+ kwam er net al achter dat ik mijn hyves hier in mijn fok account had gezet, wou mijn nick en mijn hyves graag van gescheiden houden.,. FAIL...
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:05 schreef luciferist het volgende:
kom op zeg, die gelovigen willen mij ook altijd hun normen en waarden opdrukken, dan mag ik dat ook
We never forgetquote:
TS, en dan zeg jij dude tegen mij.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig, een leider met visie!![]()
wordt dit ineens een stuk duidelijker:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig, een leider met visie!![]()
quote:Dat is nii normaal.. dat je Hyves er sow uitziet, die dingen mag je niet zeggen vuile kankahrat, als iik je weer zie maken wij je kapot!
hal het van je hyves! iik meen het!
Heb jij een reserveslot op je fiets?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS zijn lijfspreuk : Dominante Emo Kittin
Nee. Gewoon een normaal slot.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef Devvie het volgende:
[..]
Heb jij een reserveslot op je fiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |