quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:53 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
De samenvatting:
[ afbeelding ]
Dit was mijn OP.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Kwam pas na 6 minuten achter dat ik de lapo had en het topic vol was, wist niet zo snel een
keek een aantal keren of er al een nieuwe open was. Sorry. Bedankt Gert.
[ afbeelding ]
Dat dacht ik al. Veel plezier 2 deuren verderop.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:06 schreef Gert het volgende:
Ja we zaten hier met z'n allen maar te wachten.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Pak haar koffers alvast in en zet die van jou vast klaar in de gang.
Owjee, het is wakker.....quote:
OPA!!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owjee, het is wakker.....
Die jeugd van tegenwoordig ook.
Kunnen niet tegen laat gaan slapen.
En weten niet dat na 12:00 de middag is aangebroken.
Waar moet het heen met deze wereld?
dus het is de schuld van het bandje dat jij nu met een kater rond loopt???quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:00 schreef dieenebart het volgende:
Mogguh!![]()
Beetje kater van gister. Er zou een bandje zijn, maar die kwamen dus niet. Ze dachten dat ze pas om 22.00 uur hoefden te spelen. Bazin over de zeik, die jongens met de staart tussen de benen weer weg.
En ja, toen zijn we maar gaan zuup'n.
Heb je er geen 1 bewaard voor Heidi?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij lekker vond, maar ik heb net 2 Hollandse nieuwe weggewerkt.
Wat is 't geworden, cum to me part XIII?quote:
Dierenbeul, hij lust geen vis.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je er geen 1 bewaard voor Heidi?
Ehh, ja. Heb wel braaf een appelsapje gedronken voor ik op de fiets stapte. En waar ik op m'n plaat ben gegaan heb ik heel voorzichtig gedaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:04 schreef blomst het volgende:
[..]
dus het is de schuld van het bandje dat jij nu met een kater rond loopt???
Zelfs zonder foto is dit al een topickiller. Al meer dan 10 minuten geen reactie meer hier sinds je hebt geschreven over een nieuw kapsel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
Mooi nieuw kapsel. Spullen pakken en naar Mokum enzo.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ehh, ja. Heb wel braaf een appelsapje gedronken voor ik op de fiets stapte. En waar ik op m'n plaat ben gegaan heb ik heel voorzichtig gedaan.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zelfs zonder foto is dit al een topickiller. Al meer dan 10 minuten geen reactie meer hier sinds je hebt geschreven over een nieuw kapsel.
Ik zal als uitzondering jouw PM aan mij maar plaatsen dan met het resultaat van de kapper....
[ afbeelding ]
Ja, en de kater is ook grotendeels zoek na een flink boerenontbijt. Eh, een ontbijt waarvan je gaat boeren. Een half bruin brood en een liter melkquote:
Zo, ff aan de drugs.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:39 schreef Marrije het volgende:
Zo, ff aan de thee.
*reageert uiterst enthousiastquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:01 schreef dieenebart het volgende:
Zo zo. ff lekker reageren met z'n allen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:57 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen Fok!![]()
@Fan: Ja daaag, je komt maar gewoon weer hier posten!
Ja prima! Ik zit te sms'en met moeders, die zit in de Sinaï woestijn, op een kameel. Ik wacht nog op de foto'squote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
*reageert uiterst enthousiast![]()
sorry broger, zat te schaken tegen de comp. en had kkk-radio opstaan.
alles goed?
is ze op vakantie of heeft ze een nieuwe vriend?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja prima! Ik zit te sms'en met moeders, die zit in de Sinaï woestijn, op een kameel. Ik wacht nog op de foto's
hooi katrienquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil Fann hier niet meer posten dan?
Waarom niet
Gaat ze ook de mozesberg beklimmen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja prima! Ik zit te sms'en met moeders, die zit in de Sinaï woestijn, op een kameel. Ik wacht nog op de foto's
Ik denk dat het iets te maken heeft met haar verstandhouding met Dementor, maar ik weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil Fann hier niet meer posten dan?
Waarom niet
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets te maken heeft met haar verstandhouding met Dementor, maar ik weet het niet zeker.
Nou jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets te maken heeft met haar verstandhouding met Dementor, maar ik weet het niet zeker.
Oh, die smiley eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:21 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh noek. wat nou "gruwelijk"? speak up woman.
Cool plaatje. "Dát doen we met je als je zegt dat je de zoon van god bent!"quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:49 schreef willem-jozef het volgende:
okee, nu we er toch allemaal zijn is het misschien een goed idee om tot de kern te komen en spijkers met koppen te slaan:![]()
[ afbeelding ]
dementor is een rotjoch.
voorstel:
dementor maakt zijn excuses aan iedereen maar met name aan fann en god
Ik stem tegen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:49 schreef willem-jozef het volgende:
okee, nu we er toch allemaal zijn is het misschien een goed idee om tot de kern te komen en spijkers met koppen te slaan:![]()
[ afbeelding ]
dementor is een rotjoch.
voorstel:
dementor maakt zijn excuses aan iedereen maar met name aan fann en god
Wie had het daar nou laatst over, Coos? Over het delen van buurvrouwen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
HiDi en ik hebben de afspraak om niet e veel privé dingen naar buiten te brengen.
Chat is chat, FOK! is FOK!, MSN is MSN.
Maar ik lig hier nu wel ff in een deuk. En is eigenlijk meer als bewijs dat burenliefde hier in de lucht hangt, want HiDi is op pad met de dochter van mijn lieve buuf...
** schreef hidi met de account van lekker simpel om de laatste geruchten de kop in te drukken..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
HiDi en ik hebben de afspraak om niet e veel privé dingen naar buiten te brengen.
Chat is chat, FOK! is FOK!, MSN is MSN.
Maar ik lig hier nu wel ff in een deuk. En is eigenlijk meer als bewijs dat burenliefde hier in de lucht hangt, want HiDi is op pad met de dochter van mijn lieve buuf...
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Cool plaatje. "Dát doen we met je als je zegt dat je de zoon van god bent!"
Dan lees je niet goed. hahahaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wie had het daar nou laatst over, Coos? Over het delen van buurvrouwen.
Ondanks de dochter van de buurvrouw hoop ik toch niet dat Heidi zijn zeepje laat vallen in de douche.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
WAARMEE IK NIET!!!!! BEDOEL DAT JE RELLEN MOET UITSLUITEN!!!
Wilde ik net heel bijdehand zeggen: "jij mag me wel gewoon Buuf noemen" typt Bart dat.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"maar ik ben het echt"
![]()
hoi buufen andere dames
Wat denk je wel niet wie ik ben.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ondanks de dochter van de buurvrouw hoop ik toch niet dat Heidi zijn zeepje laat vallen in de douche.
We hebben saampies TVE gekeken vannacht... met "jeweetwel"quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ondanks de dochter van de buurvrouw hoop ik toch niet dat Heidi zijn zeepje laat vallen in de douche.
Ha, dan ben ik gelukkig niet de enige!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb weer wat gemist geloof ik.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
We hebben saampies vannacht... met "jeweetwel"
Is het herkansing ofzo?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:23 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Het hele weekend werken en maandag tentamen (de eerste sinds juni). Topplanning!
Dan heb je ook dat stukje over het carnaval in Brazilië gezien.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
We hebben saampies TVE gekeken vannacht... met "jeweetwel"
Smashie toen ik vannacht naar bed ging zag ik ook een muis wegschieten in de keuken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:23 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ha, dan ben ik gelukkig niet de enige!
Het hele weekend werken en maandag tentamen (de eerste sinds juni). Topplanning!
Nou ja, bijna delen van de buurvrouwen dan. In de zin van, die dochter is bijna buurvrouw. Leuk, hopelijk klikt het ook zo tussen Heidi en die dochter.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan lees je niet goed. hahaha
Hij is nu op stap met DE DOCHTER, van de buuf. Dus de buuf delen we niet.
Maar ik vind dit geweldig.
HiDi is werkelijk een geweldig persoon. Je weet nooit wat je in huis haalt.
Maar we hebben een klick met interesses. En dan klets je ook gemakkelijker.
Het was echt een gok om iemand onderdak te verlenen. "Vroeger" kon dat wel. Nu is het afwachten.
WERKELIJK, een geweldige gozer die HiDi.
Dus internet/fora bestaat niet alleen maar om elkaar af te zeiken, kan ook nog dienen om elkaar te helpen.
WAARMEE IK NIET!!!!! BEDOEL DAT JE RELLEN MOET UITSLUITEN!!!
Het is de laatste tijd een beetje mager met het rellenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ja, bijna delen van de buurvrouwen dan. In de zin van, die dochter is bijna buurvrouw. Leuk, hopelijk klikt het ook zo tussen Heidi en die dochter.
En inderdaad, valt er nog wat te rellen?
Anders start je er gewoon één.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd een beetje mager met het rellen![]()
Er waren tijden dat je er lekker voor kon gaan zitten met een bak chips enzo
Anders zal ik even een rel starten onder LS's naamquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Anders start je er gewoon één.
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:55 schreef Marrije het volgende:
Hoeft ook niet perse hier, maar als iemand een ander reltopic weet ben ik niet te beroerd om daar even naartoe te gaan
Ah, nu heb ik hem door. Die vorige post was niet van LS, maar van Heidiquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Anders zal ik even een rel starten onder LS's naam
Goed planquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Anders start je er gewoon één.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah, nu heb ik hem door. Die vorige post was niet van LS, maar van Heidi
Toen "LS" voor de 2e keer zei hoe GEWELDIG Hidi wel niet is kreeg ik het doorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah, nu heb ik hem door. Die vorige post was niet van LS, maar van Heidi
Toen was ik wegquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen "LS" voor de 2e keer zei hoe GEWELDIG Hidi wel niet is kreeg ik het door
Nee, ben aan een tweede Master begonnen. Geen herkansingen hahaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:29 schreef Manu82 het volgende:
Is het herkansing ofzo?
Bij ons deden ze dat ook altijd na carnaval, zodat je er wel voor zorgde dat je het de eerste keer haalde
Ik heb al zeker 3 dagen geen muis meer gezien!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:36 schreef Coos het volgende:
Smashie toen ik vannacht naar bed ging zag ik ook een muis wegschieten in de keuken.
Heb gelijk even "bijgevoerd".
Dat laatste slaat op LS en niet op de dochter van de buurvrouw. Neem ik aan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Toen was ik weg
Dat schreef LS![]()
En het is ook zo, we kunnen het aardig goed vinden met elkaar.
LS zei er ook niet bij dat d'r vriend erbij wasquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat laatste slaat op LS en niet op de dochter van de buurvrouw. Neem ik aan.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Toen was ik weg
Dat schreef LS![]()
En het is ook zo, we kunnen het aardig goed vinden met elkaar.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
LS zei er ook niet bij dat d'r vriend erbij was
Ja idd, heel aardig van LS.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Geweldig dat LS je hiermee helpt en stoer dat jij zijn aanbieding hebt aangenomen
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het wordt steeds ingewikkelder. Nu participeert de vriend van de dochter van de buurvrouw ook in het hele verhaalquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien valt het allemaal samen in een homo-erotisch trio?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het wordt steeds ingewikkelder. Nu participeert de vriend van de dochter van de buurvrouw ook in het hele verhaalOf is de vriend van de dochter van de buurvrouw inmiddels Heidi?
Jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het wordt steeds ingewikkelder. Nu participeert de vriend van de dochter van de buurvrouw ook in het hele verhaalOf is de vriend van de dochter van de buurvrouw inmiddels Heidi?
En de buurvrouw en haar dochter die toekijken :'0quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Misschien valt het allemaal samen in een homo-erotisch trio?
Jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Misschien valt het allemaal samen in een homo-erotisch trio?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En de buurvrouw en haar dochter die toekijken :'0
Zou je dat graag willen, Manu?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En de buurvrouw en haar dochter die toekijken :'0
De buurvrouw's dochter?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zou je dat graag willen, Manu?
Het gaat om de binnenkantquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De buurvrouw's dochter?
Eerst pics
Whehe, ik vertelde dat mijn broer daar fan van was. Maar gelukkig heb ik zelf een aversie tegen voetbalquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:22 schreef Manu82 het volgende:
Heeft LS trouwens al geregeld dat je PSV fan bent geworden?
Tuuluk.quote:
Hier stond iets andersquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga je pics van haar binnenkant maken? Spannend.
Ja ja, nu lach je nog. Wacht op de wedstrijd van PSV .quote:
Wie zijn U en Cquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja ja, nu lach je nog. Wacht op de wedstrijd van PSV .
Wie speelt er eik vanavond, ManU of ManC. Ook lachen.
zwembaden zijn helder , het huis is spic en spanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hooi katrien![]()
"fanmail" oftewel: doe dat ff per pm vragen of bel juut![]()
hee, at hondjes: gefelicitadosch met je / ons (mi casa su casa etc.) nieuwe huis!(ververs dat water maar vast in het zwembad en er nu svp niet meer in plassen of je stoma legen)
:
ManU, staan gelijk, maar zijn wel beter, dan over een uurtje PSV en dan morgen eerst Feyenoord en dan ManC.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja ja, nu lach je nog. Wacht op de wedstrijd van PSV .
Wie speelt er eik vanavond, ManU of ManC. Ook lachen.
United en City.quote:
United en Cityquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
That reminds me. Manu, je zou dit weekend toch naar Manchester afreizen of mocht het niet van je HA?
Dus LS en ik kunnen onze zwembroeken vast inpakken?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
zwembaden zijn helder , het huis is spic en span![]()
dit kan ik nooit zo schoon houden, echt niet
ben een waardeloze huisvrouw.
Geweldig, dus je bent gezond verklaardquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
United en City
[..]mag wel vliegen, maar gaan pas dinsdagmorgen
![]()
Gedeeltelijkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
Geweldig, dus je bent gezond verklaard
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus LS en ik kunnen onze zwembroeken vast inpakken?![]()
Nog gefeliciteerd Aagje.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:33 schreef hondjes het volgende:
zwembaden zijn helder , het huis is spic en span![]()
dit kan ik nooit zo schoon houden, echt niet
ben een waardeloze huisvrouw.
Neh, zo goed is het nou ook weer niet. Kan een stukje lopen en wilde even op zeker weten dat ik niet weer hetzelfde gedoe krijg als in Spanjequote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
Geweldig, dus je bent gezond verklaard
oh gelukkig..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd Aagje.![]()
![]()
Ah joh, tijdens de meet is iedereen de hele dag lam, dat ziet niemand.
Blijf die virus in je lichaam of verdwijnt het vanzelf?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neh, zo goed is het nou ook weer niet. Kan een stukje lopen en wilde even op zeker weten dat ik niet weer hetzelfde gedoe krijg als in Spanje
En daarbij gaan we in Manchester ook niet echt de toerist uithangen. Gewoon weer naar een paar plekken die leuk zijn
Vodka will doquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
oh gelukkig..
dus ik hoef geen poetslappen te kopen,
Gaat over het algemeen weer weg geloof ik. Zou best kunnen dat ik het nu al niet meer hebquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Blijf die virus in je lichaam of verdwijnt het vanzelf?
Michael Jackson heeft ook MRSA. Hoe staat het met je neus?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:43 schreef Manu82 het volgende:
Gaat over het algemeen weer weg geloof ik. Zou best kunnen dat ik het nu al niet meer heb
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat over het algemeen weer weg geloof ik. Zou best kunnen dat ik het nu al niet meer heb
Dans je al raar Manu??quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Michael Jackson heeft ook MRSA. Hoe staat het met je neus?
Best vaak bloedneus gehad afgelopen weekquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Michael Jackson heeft ook MRSA. Hoe staat het met je neus?
Ik heb geeneens een zwembroek.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:47 schreef hondjes het volgende:
Nou , doe maar rustig aan, en succes in Manchester met eventuele baan.
Komt goed, aantal afspraken staan iig vastquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:47 schreef hondjes het volgende:
Nou , doe maar rustig aan, en succes in Manchester met eventuele baan.
Doe hem dit maar eens na.quote:
Nakende kan je ook zwemmen.quote:
O, dat wist ik nog niet.quote:
Was een garpje skattie.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:49 schreef Manu82 het volgende:
Best vaak bloedneus gehad afgelopen week
Lekker makkelijk, de buuv zal wel niet komen en zadelt jullie op met een nakende Coos.quote:
Ook maar even wat etenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, de buuv zal wel niet komen en zadelt jullie op met een nakende Coos.
Ik ga een hapje eten, laterzzzzz.
Nee, ikdachutal.quote:
Euh!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, de buuv zal wel niet komen en zadelt jullie op met een nakende Coos.
Ik ga een hapje eten, laterzzzzz.
Heb jij wel een zwempak dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Euh!Waarom zal ik "wel niet komen??"
In de broek of uit de broek?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, ikdachutal.Maar ik help je wel hoor.
PSV over een kwartierquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er nog iets op tv vanavond?
Ja hoor, en zwembandjes.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb jij wel een zwempak dan?
Wat jij maar wil. Big geregistreerd gekwalificeerd voor beide. dus...quote:
Neuh, waarschijnlijk heeft ie geen ELquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet ik die kale wakker maken
Ja, dat is toch iemand zijn kloon.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet ik die kale wakker maken
Oh, van wie?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat is toch iemand zijn kloon.
Ahquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuh, waarschijnlijk heeft ie geen EL
Precies, als ie wakker had willen worden dan had ie de wekker wel gezet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Straks houdt ie mij weer wakker tot 6 uur![]()
Ja, da wit ik oek niequote:
Is ook zoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, als ie wakker had willen worden dan had ie de wekker wel gezet.
Aan de posthistorie te zien zit mevrouw verkeerd. Maar dat artikel past ook niet echt in hettopic waar deze tante normaliter post. Ik zeg: flink verdwaald en in de warquote:
Doe ff samenvatting hierquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:49 schreef Marrije het volgende:
Ik ben me aan het inlezen op de website van Sunny.
Ze is 58 jaar jong en heeft zelf een best puike website gemaakt moet ik zeggen. Ze heeft 2 kinderen en is oma van 4 kleinkinderen. Trotse oma'squote:
Maar een beetje de weg kwijtquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze is 58 jaar jong en heeft zelf een best puike website gemaakt moet ik zeggen. Ze heeft 2 kinderen en is oma van 4 kleinkinderen. Trotse oma's![]()
![]()
Moet je je wel goed inlezen:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze is 58 jaar jong en heeft zelf een best puike website gemaakt moet ik zeggen. Ze heeft 2 kinderen en is oma van 4 kleinkinderen. Trotse oma's![]()
![]()
Onder het kopje wie ben ik: Mijn naam is Thea. Sinds 10 jaar alleengaand. 58 lentes en woon in een leuk dorp aan de zaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je je wel goed inlezen:
ze is 61
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar een beetje de weg kwijt
Ohhh, dat scheelt een stukquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je je wel goed inlezen:
ze is 61
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Onder het kopje wie ben ik: Mijn naam is Thea. Sinds 10 jaar alleengaand. 58 lentes en woon in een leuk dorp aan de zaan.
Ik gaf een samenvatting van haar eigen websitequote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar staan 2 sites bij haar link
en denk dat eigen website niet de leeftijd aanpast
En waar gaat die post van haar over?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik gaf een samenvatting van haar eigen website
Iemand op schiphol. En ik heb die iemand nog even in google gegooid maar dat was een lelijk kind dus ben de rest van het artikel alweer vergeten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En waar gaat die post van haar over?
Volgens mij is het voetbal al begonnenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:08 schreef Marrije het volgende:
Maar Manu kan je daar vast meer over vertellen.
Leuke site , vooral haar hulp na de tsunami.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:03 schreef Marrije het volgende:
Ik gaf een samenvatting van haar eigen website
Dat Unox kind van de nieuwjaarsduik op de voorpagina van de Televaag je weetzzzz.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:08 schreef Marrije het volgende:
Iemand op schiphol. En ik heb die iemand nog even in google gegooid maar dat was een lelijk kind dus ben de rest van het artikel alweer vergeten.
Die mogen toch gewoon mee?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuke site , vooral haar hulp na de tsunami.![]()
Oh buuv, sorry dat ik dacht dat je niet naar hondjes gaat. Kan me namelijk voorstellen met 3 kids enzo.
Neequote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat Unox kind van de nieuwjaarsduik op de voorpagina van de Televaag je weetzzzz.
Wat LS Heidi zegt.quote:
Neeeeee, ik wíl het ook helemaal niet wetenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat LS Heidi zegt.![]()
Moet ik echt gaan zoeken Marrije?
Toch gedaan. Hoe kan het toch hè? Dikke tetten brengen je blijkbaar overal.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:17 schreef Marrije het volgende:
Neeeeee, ik wíl het ook helemaal niet wetenMaar wel lief dat je het wilde opzoeken
Ik klik nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch gedaan.
Nieuwjaarsduik.
Weet ik toch buuv.![]()
Nope, wel ff stad in geweest, maar kreeg koppijn van het lawaaiquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gaat er nog iemand carnaval vieren?
En ik dacht dat jij zo van verkleden hielt?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nope, wel ff stad in geweest, maar kreeg koppijn van het lawaai
En morgen komt de optocht hier voor de deur langs
Weet ik niks vanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En ik dacht dat jij zo van verkleden hielt?
Ondank is 's werelds loon.quote:
Hey Ruudemans, alles goed? Tijd niet gesproken. WTF is Unox-city dan?quote:
Ikke San Remo, misschien leer ik nog iets.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ondank is 's werelds loon.
Ik ga Vuurzee kijken, toedels.
Hoi sunnyquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:34 schreef sunny16947 het volgende:
Laat ik nou toch denken dat die duik en dat Unoxmeisje indertijd ook hier besproken was. En nee, ik ben geen kloon. En ja ik ben 61. Toch leuk dat er interesse was om even mijn website te bezoeken. En ja ik heb 2 jaar lang meegeholpen om slachtoffers te indentificeren. Niet fisiek maar door van foto's van overleden slachtoffers clippings van kenmerken te maken zoals kledingstukken, tatoeages, sieraden etc. En deze door te geven aan de RIT's. En op een speciale site konden nabestaanden zoeken zodat ze die afschuwelijke beelden niet hoefden te zien. We hebben samen met 10tallen vrijwilligers van over de hele wereld op zo'n 300 na iedereen kunnen matchen.
Netjes hoor, iemand moet het doen, maar het lijkt me geen fijn werkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:34 schreef sunny16947 het volgende:
Laat ik nou toch denken dat die duik en dat Unoxmeisje indertijd ook hier besproken was. En nee, ik ben geen kloon. En ja ik ben 61. Toch leuk dat er interesse was om even mijn website te bezoeken. En ja ik heb 2 jaar lang meegeholpen om slachtoffers te indentificeren. Niet fisiek maar door van foto's van overleden slachtoffers clippings van kenmerken te maken zoals kledingstukken, tatoeages, sieraden etc. En deze door te geven aan de RIT's. En op een speciale site konden nabestaanden zoeken zodat ze die afschuwelijke beelden niet hoefden te zien. We hebben samen met 10tallen vrijwilligers van over de hele wereld op zo'n 300 na iedereen kunnen matchen.
Vuurzee heb ik ook nog nooit van gehoord, maar ondanks dat ik dan moet denken aan die unox duik ga ik toch wel ff googlen wat vuurzee is. Zal wel een of andere dramaserie zijn?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ondank is 's werelds loon.
Ik ga Vuurzee kijken, toedels.
Ken het ook niet (en ik ga het ook niet opzoeken)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vuurzee heb ik ook nog nooit van gehoord, maar ondanks dat ik dan moet denken aan die unox duik ga ik toch wel ff googlen wat vuurzee is. Zal wel een of andere dramaserie zijn?
Misschien is het hier wel besproken hoor, maar is het mij ontgaan, kan best.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:34 schreef sunny16947 het volgende:
Vraag het de Varaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ken het ook niet (en ik ga het ook niet opzoeken)
Je kunt het ook gewoon terug kijken hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ken het ook niet (en ik ga het ook niet opzoeken)
Net op het moment dat ik buiten mezelf ga treden vanwege carnaval, even de kroeg ga induiken en daarna bij de plaatselijke italiaan wat te vreten ga halen. Alles voor de nieuwe taal.quote:
Ja, ik ook, welterusten dus.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:22 schreef beequeen het volgende:
Ik ga mijn mand in en Engelse detectives kijken. Fijne avond allemaal en voor straks welterusten.
Tipje: Eerst Ned 2 dan Ned 1.
Have funquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net op het moment dat ik buiten mezelf ga treden vanwege carnaval, even de kroeg ga induiken en daarna bij de plaatselijke italiaan wat te vreten ga halen. Alles voor de nieuwe taal.![]()
Ciao, en als ik niet te zat thuis kom, tot straks.
maar reken daar maar niet op![]()
![]()
![]()
Hoiquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een drukte hier, is iedereen aan het carnaval vieren ofzo?![]()
Gezellig!quote:
Hmm, "leuk" is niet het eerste woord dat in me opkomt. ik voel meteen weer walging voor die smerige cokehoer.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Blijft leuk om te zien!
Maar wat voelt DGK alweer als lang geleden!
Was dat op de streams te zien?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm, "leuk" is niet het eerste woord dat in me opkomt. ik voel meteen weer walging voor die smerige cokehoer.
Nee walging voel ik niet meer, maar wel zo'n gevoel van: aah wat was het toch een leuk vermaak die DGK.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm, "leuk" is niet het eerste woord dat in me opkomt. ik voel meteen weer walging voor die smerige cokehoer.
Yep.quote:
Er zijn grenzen!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:22 schreef Manu82 het volgende:
Heeft LS trouwens al geregeld dat je PSV fan bent geworden?
Kaat! Wat ben je vroeg! Ik zag je naam als laatste poster, en keek echt even verschrikt naar de klok om te zien of het "alweer zo laat" was!quote:Op zondag 22 februari 2009 02:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Er zijn grenzen!Top dat LS helpt maar we gaan wel voor AZ he!
Duikel er nu maar even in, met permissie stukje snurken (keihard).quote:Op zondag 22 februari 2009 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kaat! Wat ben je vroeg! Ik zag je naam als laatste poster, en keek echt even verschrikt naar de klok om te zien of het "alweer zo laat" was!
quote:Op zondag 22 februari 2009 03:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik had 't nog nooit gezien![]()
Best schokkendtotdat ik zag dat het Natasia was
Slaap lekker Kaat!quote:Op zondag 22 februari 2009 03:29 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Duikel er nu maar even in, met permissie stukje snurken (keihard).
quote:Op zondag 22 februari 2009 04:18 schreef Fantasia87 het volgende:
Wat is de RLS SC? Ik verveelde me had gewoon even zin in wat gezelligheid
Watje die onder mijn naam zat te posten lag er om 5 uur al in....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Straks houdt ie mij weer wakker tot 6 uur![]()
Liamquote:Op zondag 22 februari 2009 06:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat is dit eigenlijk voor zielige sc?
quote:Op zondag 22 februari 2009 04:39 schreef Fantasia87 het volgende:
Het is niet mijn bedoeling bagger te verzenden ik ben hier nieuw dus ik weet niet wat het inhoud. Maar als je het vervelend vind dan post ik niets meer.
je bedoelt, ik ben hier nieuw met mn zoveelste kloonquote:Op zondag 22 februari 2009 04:39 schreef Fantasia87 het volgende:
Het is niet mijn bedoeling bagger te verzenden ik ben hier nieuw dus ik weet niet wat het inhoud. Maar als je het vervelend vind dan post ik niets meer.
Ik maak wel nieuwe!quote:Op zondag 22 februari 2009 13:09 schreef Marrije het volgende:
De chocolademelk en popcorn zijn al bijna op
ik ook niet, hier vieren we geen carnaval.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Nee, ik heb er niet zoveel mee, denk ik. Iig nooit de verleiding gevoeld carnaval te proberen.
waar hebben we die nodig??quote:Op zondag 22 februari 2009 13:09 schreef Marrije het volgende:
De chocolademelk en popcorn zijn al bijna op
jij had gewoon al een voorgevoelquote:Op zondag 22 februari 2009 13:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
los daarvan, ik zat écht aan de warme chocolademelk met popcorn
Wat ga je op de gevoelige plaat zetten?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:23 schreef blomst het volgende:
Even wat eten, en dan een fotoopdrachtje.
Helaas moet het weer gratis
een ijsmakkerij.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat ga je op de gevoelige plaat zetten?
Fan!En blijf!
En die popcorn van Dementor blief je niet natuurlijk. Eet smakelijk Fann.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ja,ja maar ik ga nu effe etenben gelijk bekaf.........
Ga je het hier laten zien? Vind ik leuk.quote:
ha dat zijn leuke ouders, wat voor camera?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ga je het hier laten zien? Vind ik leuk.
Mijn ouders hebben een hele dure camera gekocht met spiegelmoeilijke dingen erop. Natuurlijk snappen ze er geen kont van maar ik mag hem wel mee op vakantie. Ga ik eens oefenen.
Kweenie, zij ook niet maar die staan weer in zo'n zaak en laten zich de duurste aansmeren met tal van boekjes die ze toch niet lezen. Ik heb zelf zo'n klote camera dus ik neem hem wel mee incl. boekjes.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:31 schreef blomst het volgende:
[..]
ha dat zijn leuke ouders, wat voor camera?
kun je er in je vakantie mooi mee spelenquote:Op zondag 22 februari 2009 13:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Kweenie, zij ook niet maar die staan weer in zo'n zaak en laten zich de duurste aansmeren met tal van boekjes die ze toch niet lezen. Ik heb zelf zo'n klote camera dus ik neem hem wel mee incl. boekjes.
Oeh, slim. Goed idee. Heb jij verstand van camera's?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:36 schreef blomst het volgende:
[..]
kun je er in je vakantie mooi mee spelen
je klote camera zou ik ook meenemen, voor het geval je niet uit de boekjes komt
Beetje. van de instellingen dan, wat een goede of slechte DSLR weet ik niet, volgens mij zijn ze allemaal wel goed.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh, slim. Goed idee. Heb jij verstand van camera's?
DSLR? Waar de r staat voor resolutie?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:42 schreef blomst het volgende:
[..]
Beetje. van de instellingen dan, wat een goede of slechte DSLR weet ik niet, volgens mij zijn ze allemaal wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |