Was een garpje skattie.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:49 schreef Manu82 het volgende:
Best vaak bloedneus gehad afgelopen week
Lekker makkelijk, de buuv zal wel niet komen en zadelt jullie op met een nakende Coos.quote:
Ook maar even wat etenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, de buuv zal wel niet komen en zadelt jullie op met een nakende Coos.
Ik ga een hapje eten, laterzzzzz.
Nee, ikdachutal.quote:
Euh!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, de buuv zal wel niet komen en zadelt jullie op met een nakende Coos.
Ik ga een hapje eten, laterzzzzz.
Heb jij wel een zwempak dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Euh!Waarom zal ik "wel niet komen??"
In de broek of uit de broek?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, ikdachutal.Maar ik help je wel hoor.
PSV over een kwartierquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er nog iets op tv vanavond?
Ja hoor, en zwembandjes.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb jij wel een zwempak dan?
Wat jij maar wil. Big geregistreerd gekwalificeerd voor beide. dus...quote:
Neuh, waarschijnlijk heeft ie geen ELquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet ik die kale wakker maken
Ja, dat is toch iemand zijn kloon.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet ik die kale wakker maken
Oh, van wie?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, dat is toch iemand zijn kloon.
Ahquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuh, waarschijnlijk heeft ie geen EL
Precies, als ie wakker had willen worden dan had ie de wekker wel gezet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Straks houdt ie mij weer wakker tot 6 uur![]()
Ja, da wit ik oek niequote:
Is ook zoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, als ie wakker had willen worden dan had ie de wekker wel gezet.
Aan de posthistorie te zien zit mevrouw verkeerd. Maar dat artikel past ook niet echt in hettopic waar deze tante normaliter post. Ik zeg: flink verdwaald en in de warquote:
Doe ff samenvatting hierquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:49 schreef Marrije het volgende:
Ik ben me aan het inlezen op de website van Sunny.
Ze is 58 jaar jong en heeft zelf een best puike website gemaakt moet ik zeggen. Ze heeft 2 kinderen en is oma van 4 kleinkinderen. Trotse oma'squote:
Maar een beetje de weg kwijtquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze is 58 jaar jong en heeft zelf een best puike website gemaakt moet ik zeggen. Ze heeft 2 kinderen en is oma van 4 kleinkinderen. Trotse oma's![]()
![]()
Moet je je wel goed inlezen:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze is 58 jaar jong en heeft zelf een best puike website gemaakt moet ik zeggen. Ze heeft 2 kinderen en is oma van 4 kleinkinderen. Trotse oma's![]()
![]()
Onder het kopje wie ben ik: Mijn naam is Thea. Sinds 10 jaar alleengaand. 58 lentes en woon in een leuk dorp aan de zaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je je wel goed inlezen:
ze is 61
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar een beetje de weg kwijt
Ohhh, dat scheelt een stukquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je je wel goed inlezen:
ze is 61
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Onder het kopje wie ben ik: Mijn naam is Thea. Sinds 10 jaar alleengaand. 58 lentes en woon in een leuk dorp aan de zaan.
Ik gaf een samenvatting van haar eigen websitequote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar staan 2 sites bij haar link
en denk dat eigen website niet de leeftijd aanpast
En waar gaat die post van haar over?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik gaf een samenvatting van haar eigen website
Iemand op schiphol. En ik heb die iemand nog even in google gegooid maar dat was een lelijk kind dus ben de rest van het artikel alweer vergeten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En waar gaat die post van haar over?
Volgens mij is het voetbal al begonnenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:08 schreef Marrije het volgende:
Maar Manu kan je daar vast meer over vertellen.
Leuke site , vooral haar hulp na de tsunami.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:03 schreef Marrije het volgende:
Ik gaf een samenvatting van haar eigen website
Dat Unox kind van de nieuwjaarsduik op de voorpagina van de Televaag je weetzzzz.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:08 schreef Marrije het volgende:
Iemand op schiphol. En ik heb die iemand nog even in google gegooid maar dat was een lelijk kind dus ben de rest van het artikel alweer vergeten.
Die mogen toch gewoon mee?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuke site , vooral haar hulp na de tsunami.![]()
Oh buuv, sorry dat ik dacht dat je niet naar hondjes gaat. Kan me namelijk voorstellen met 3 kids enzo.
Neequote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat Unox kind van de nieuwjaarsduik op de voorpagina van de Televaag je weetzzzz.
Wat LS Heidi zegt.quote:
Neeeeee, ik wíl het ook helemaal niet wetenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat LS Heidi zegt.![]()
Moet ik echt gaan zoeken Marrije?
Toch gedaan. Hoe kan het toch hè? Dikke tetten brengen je blijkbaar overal.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:17 schreef Marrije het volgende:
Neeeeee, ik wíl het ook helemaal niet wetenMaar wel lief dat je het wilde opzoeken
Ik klik nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch gedaan.
Nieuwjaarsduik.
Weet ik toch buuv.![]()
Nope, wel ff stad in geweest, maar kreeg koppijn van het lawaaiquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gaat er nog iemand carnaval vieren?
En ik dacht dat jij zo van verkleden hielt?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nope, wel ff stad in geweest, maar kreeg koppijn van het lawaai
En morgen komt de optocht hier voor de deur langs
Weet ik niks vanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En ik dacht dat jij zo van verkleden hielt?
Ondank is 's werelds loon.quote:
Hey Ruudemans, alles goed? Tijd niet gesproken. WTF is Unox-city dan?quote:
Ikke San Remo, misschien leer ik nog iets.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ondank is 's werelds loon.
Ik ga Vuurzee kijken, toedels.
Hoi sunnyquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:34 schreef sunny16947 het volgende:
Laat ik nou toch denken dat die duik en dat Unoxmeisje indertijd ook hier besproken was. En nee, ik ben geen kloon. En ja ik ben 61. Toch leuk dat er interesse was om even mijn website te bezoeken. En ja ik heb 2 jaar lang meegeholpen om slachtoffers te indentificeren. Niet fisiek maar door van foto's van overleden slachtoffers clippings van kenmerken te maken zoals kledingstukken, tatoeages, sieraden etc. En deze door te geven aan de RIT's. En op een speciale site konden nabestaanden zoeken zodat ze die afschuwelijke beelden niet hoefden te zien. We hebben samen met 10tallen vrijwilligers van over de hele wereld op zo'n 300 na iedereen kunnen matchen.
Netjes hoor, iemand moet het doen, maar het lijkt me geen fijn werkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:34 schreef sunny16947 het volgende:
Laat ik nou toch denken dat die duik en dat Unoxmeisje indertijd ook hier besproken was. En nee, ik ben geen kloon. En ja ik ben 61. Toch leuk dat er interesse was om even mijn website te bezoeken. En ja ik heb 2 jaar lang meegeholpen om slachtoffers te indentificeren. Niet fisiek maar door van foto's van overleden slachtoffers clippings van kenmerken te maken zoals kledingstukken, tatoeages, sieraden etc. En deze door te geven aan de RIT's. En op een speciale site konden nabestaanden zoeken zodat ze die afschuwelijke beelden niet hoefden te zien. We hebben samen met 10tallen vrijwilligers van over de hele wereld op zo'n 300 na iedereen kunnen matchen.
Vuurzee heb ik ook nog nooit van gehoord, maar ondanks dat ik dan moet denken aan die unox duik ga ik toch wel ff googlen wat vuurzee is. Zal wel een of andere dramaserie zijn?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ondank is 's werelds loon.
Ik ga Vuurzee kijken, toedels.
Ken het ook niet (en ik ga het ook niet opzoeken)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vuurzee heb ik ook nog nooit van gehoord, maar ondanks dat ik dan moet denken aan die unox duik ga ik toch wel ff googlen wat vuurzee is. Zal wel een of andere dramaserie zijn?
Misschien is het hier wel besproken hoor, maar is het mij ontgaan, kan best.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:34 schreef sunny16947 het volgende:
Vraag het de Varaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ken het ook niet (en ik ga het ook niet opzoeken)
Je kunt het ook gewoon terug kijken hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ken het ook niet (en ik ga het ook niet opzoeken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |