ManU, staan gelijk, maar zijn wel beter, dan over een uurtje PSV en dan morgen eerst Feyenoord en dan ManC.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja ja, nu lach je nog. Wacht op de wedstrijd van PSV .
Wie speelt er eik vanavond, ManU of ManC. Ook lachen.
United en City.quote:
United en Cityquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
That reminds me. Manu, je zou dit weekend toch naar Manchester afreizen of mocht het niet van je HA?
Dus LS en ik kunnen onze zwembroeken vast inpakken?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
zwembaden zijn helder , het huis is spic en span![]()
dit kan ik nooit zo schoon houden, echt niet
ben een waardeloze huisvrouw.
Geweldig, dus je bent gezond verklaardquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
United en City
[..]mag wel vliegen, maar gaan pas dinsdagmorgen
![]()
Gedeeltelijkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
Geweldig, dus je bent gezond verklaard
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus LS en ik kunnen onze zwembroeken vast inpakken?![]()
Nog gefeliciteerd Aagje.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:33 schreef hondjes het volgende:
zwembaden zijn helder , het huis is spic en span![]()
dit kan ik nooit zo schoon houden, echt niet
ben een waardeloze huisvrouw.
Neh, zo goed is het nou ook weer niet. Kan een stukje lopen en wilde even op zeker weten dat ik niet weer hetzelfde gedoe krijg als in Spanjequote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
Geweldig, dus je bent gezond verklaard
oh gelukkig..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd Aagje.![]()
![]()
Ah joh, tijdens de meet is iedereen de hele dag lam, dat ziet niemand.
Blijf die virus in je lichaam of verdwijnt het vanzelf?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neh, zo goed is het nou ook weer niet. Kan een stukje lopen en wilde even op zeker weten dat ik niet weer hetzelfde gedoe krijg als in Spanje
En daarbij gaan we in Manchester ook niet echt de toerist uithangen. Gewoon weer naar een paar plekken die leuk zijn
Vodka will doquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
oh gelukkig..
dus ik hoef geen poetslappen te kopen,
Gaat over het algemeen weer weg geloof ik. Zou best kunnen dat ik het nu al niet meer hebquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Blijf die virus in je lichaam of verdwijnt het vanzelf?
Michael Jackson heeft ook MRSA. Hoe staat het met je neus?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:43 schreef Manu82 het volgende:
Gaat over het algemeen weer weg geloof ik. Zou best kunnen dat ik het nu al niet meer heb
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat over het algemeen weer weg geloof ik. Zou best kunnen dat ik het nu al niet meer heb
Dans je al raar Manu??quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Michael Jackson heeft ook MRSA. Hoe staat het met je neus?
Best vaak bloedneus gehad afgelopen weekquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Michael Jackson heeft ook MRSA. Hoe staat het met je neus?
Ik heb geeneens een zwembroek.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:47 schreef hondjes het volgende:
Nou , doe maar rustig aan, en succes in Manchester met eventuele baan.
Komt goed, aantal afspraken staan iig vastquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:47 schreef hondjes het volgende:
Nou , doe maar rustig aan, en succes in Manchester met eventuele baan.
Doe hem dit maar eens na.quote:
Nakende kan je ook zwemmen.quote:
O, dat wist ik nog niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |