Net op het moment dat ik buiten mezelf ga treden vanwege carnaval, even de kroeg ga induiken en daarna bij de plaatselijke italiaan wat te vreten ga halen. Alles voor de nieuwe taal.quote:
Ja, ik ook, welterusten dus.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:22 schreef beequeen het volgende:
Ik ga mijn mand in en Engelse detectives kijken. Fijne avond allemaal en voor straks welterusten.
Tipje: Eerst Ned 2 dan Ned 1.
Have funquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net op het moment dat ik buiten mezelf ga treden vanwege carnaval, even de kroeg ga induiken en daarna bij de plaatselijke italiaan wat te vreten ga halen. Alles voor de nieuwe taal.![]()
Ciao, en als ik niet te zat thuis kom, tot straks.
maar reken daar maar niet op![]()
![]()
![]()
Hoiquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een drukte hier, is iedereen aan het carnaval vieren ofzo?![]()
Gezellig!quote:
Hmm, "leuk" is niet het eerste woord dat in me opkomt. ik voel meteen weer walging voor die smerige cokehoer.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Blijft leuk om te zien!
Maar wat voelt DGK alweer als lang geleden!
Was dat op de streams te zien?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm, "leuk" is niet het eerste woord dat in me opkomt. ik voel meteen weer walging voor die smerige cokehoer.
Nee walging voel ik niet meer, maar wel zo'n gevoel van: aah wat was het toch een leuk vermaak die DGK.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm, "leuk" is niet het eerste woord dat in me opkomt. ik voel meteen weer walging voor die smerige cokehoer.
Yep.quote:
Er zijn grenzen!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:22 schreef Manu82 het volgende:
Heeft LS trouwens al geregeld dat je PSV fan bent geworden?
Kaat! Wat ben je vroeg! Ik zag je naam als laatste poster, en keek echt even verschrikt naar de klok om te zien of het "alweer zo laat" was!quote:Op zondag 22 februari 2009 02:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Er zijn grenzen!Top dat LS helpt maar we gaan wel voor AZ he!
Duikel er nu maar even in, met permissie stukje snurken (keihard).quote:Op zondag 22 februari 2009 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kaat! Wat ben je vroeg! Ik zag je naam als laatste poster, en keek echt even verschrikt naar de klok om te zien of het "alweer zo laat" was!
quote:Op zondag 22 februari 2009 03:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik had 't nog nooit gezien![]()
Best schokkendtotdat ik zag dat het Natasia was
Slaap lekker Kaat!quote:Op zondag 22 februari 2009 03:29 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Duikel er nu maar even in, met permissie stukje snurken (keihard).
quote:Op zondag 22 februari 2009 04:18 schreef Fantasia87 het volgende:
Wat is de RLS SC? Ik verveelde me had gewoon even zin in wat gezelligheid
Watje die onder mijn naam zat te posten lag er om 5 uur al in....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Straks houdt ie mij weer wakker tot 6 uur![]()
Liamquote:Op zondag 22 februari 2009 06:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat is dit eigenlijk voor zielige sc?
quote:Op zondag 22 februari 2009 04:39 schreef Fantasia87 het volgende:
Het is niet mijn bedoeling bagger te verzenden ik ben hier nieuw dus ik weet niet wat het inhoud. Maar als je het vervelend vind dan post ik niets meer.
je bedoelt, ik ben hier nieuw met mn zoveelste kloonquote:Op zondag 22 februari 2009 04:39 schreef Fantasia87 het volgende:
Het is niet mijn bedoeling bagger te verzenden ik ben hier nieuw dus ik weet niet wat het inhoud. Maar als je het vervelend vind dan post ik niets meer.
Ik maak wel nieuwe!quote:Op zondag 22 februari 2009 13:09 schreef Marrije het volgende:
De chocolademelk en popcorn zijn al bijna op
ik ook niet, hier vieren we geen carnaval.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Nee, ik heb er niet zoveel mee, denk ik. Iig nooit de verleiding gevoeld carnaval te proberen.
waar hebben we die nodig??quote:Op zondag 22 februari 2009 13:09 schreef Marrije het volgende:
De chocolademelk en popcorn zijn al bijna op
jij had gewoon al een voorgevoelquote:Op zondag 22 februari 2009 13:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
los daarvan, ik zat écht aan de warme chocolademelk met popcorn
Wat ga je op de gevoelige plaat zetten?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:23 schreef blomst het volgende:
Even wat eten, en dan een fotoopdrachtje.
Helaas moet het weer gratis
een ijsmakkerij.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat ga je op de gevoelige plaat zetten?
Fan!En blijf!
En die popcorn van Dementor blief je niet natuurlijk. Eet smakelijk Fann.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ja,ja maar ik ga nu effe etenben gelijk bekaf.........
Ga je het hier laten zien? Vind ik leuk.quote:
ha dat zijn leuke ouders, wat voor camera?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ga je het hier laten zien? Vind ik leuk.
Mijn ouders hebben een hele dure camera gekocht met spiegelmoeilijke dingen erop. Natuurlijk snappen ze er geen kont van maar ik mag hem wel mee op vakantie. Ga ik eens oefenen.
Kweenie, zij ook niet maar die staan weer in zo'n zaak en laten zich de duurste aansmeren met tal van boekjes die ze toch niet lezen. Ik heb zelf zo'n klote camera dus ik neem hem wel mee incl. boekjes.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:31 schreef blomst het volgende:
[..]
ha dat zijn leuke ouders, wat voor camera?
kun je er in je vakantie mooi mee spelenquote:Op zondag 22 februari 2009 13:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Kweenie, zij ook niet maar die staan weer in zo'n zaak en laten zich de duurste aansmeren met tal van boekjes die ze toch niet lezen. Ik heb zelf zo'n klote camera dus ik neem hem wel mee incl. boekjes.
Oeh, slim. Goed idee. Heb jij verstand van camera's?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:36 schreef blomst het volgende:
[..]
kun je er in je vakantie mooi mee spelen
je klote camera zou ik ook meenemen, voor het geval je niet uit de boekjes komt
Beetje. van de instellingen dan, wat een goede of slechte DSLR weet ik niet, volgens mij zijn ze allemaal wel goed.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh, slim. Goed idee. Heb jij verstand van camera's?
DSLR? Waar de r staat voor resolutie?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:42 schreef blomst het volgende:
[..]
Beetje. van de instellingen dan, wat een goede of slechte DSLR weet ik niet, volgens mij zijn ze allemaal wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |